Gå til innhold

Piercing

Anbefalte innlegg

Gjest lille raring
Skrevet

Har hørt at piercing på øreinngangen er blant de vondeste, stemmer dette? Hvilke andre steder er blant de verste?

Skrevet

Kan ikke bidra med en skrekkhistorie, men navlen er ikke vondt ihvertfall.

Skrevet

Se her

Når du sier øreinngangen, mener du tragus? Eller mener du rook?

Min mann har hatt piercinger i tragus iallfall, og han syntes ikke det gjorde vondt. Forresten har han hatt piiercinger i hele øret stort sett, og han har ikke følt at noen av dem var spesielt smertefulle. (Han har også i brystvorta og der sa han det var j*** vondt) Han har ikke spesielt høy smerteterskel.

Sånn jeg har forstått så er det verst (for mannfolka iallfall) å ta piercing i brystvorta og penisområdet.

For jenter vaginaområdet.

Men sånn helt generelt så er jo dette egentlig veldig individuelt da..

Ellers er faktisk ikke det å ta piercing spesielt smertefullt.

Nesa er ikke vondt, men du har noen "tilknytning" mellom nesa og tårekanalene sånn at på den siden av nesa du tar piercing er det nesten garantert å få tårer i øyet.

Øret har jeg kun hatt på de vanlige plassene (lobe), det var ikke noe vondt. I tillegg har jeg der hvor jeg har tegnet på en stor "stjerne" på bildet ovenfor. Denne var ikke vond å ta i det hele tatt. Har også hatt i navlen, det merkes knapt.

Min mann synes iallfall brystvorta var verst - jeg synes ingen av mine har gjort noe. (Bortsett fra en gang for mange år siden da jeg skjøt i nesa - det var dritvondt!)

Skrevet

Harpiercing i klitoris og det var ikke vondt... kun et lite stikk! Var jo ikke good akkurat, er jo vant med en myk tunge der heler :icon_lol:

Men har hørt at brystvorta er den verste plassen!

Gjest Sativa
Skrevet

Brystvorta var vondt ja. Var den som gjorde vondest lengst etterpå også.

Har også piercet vanlig øredobber, øyenbryn, leppe, nese og tunge. De vondeste var vel ørene som ble tatt på vanlig frisørsalong.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Brystvorta var en fryd å pierce! Den andre også! :wow: haha

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg syntes det var vondt å ta både vanlig hull i ørene og piercing i navelen jeg da... :sjenert: Piercingen forsvant etter ett år og jeg tar det ikke igjen. Dog ikke oga smerten, men fordi jeg ikke liker det lengre

Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo individuelt da. Personlig synes jeg piercing i tunga var mye verre enn i brystvorta...

Gjest lille raring
Skrevet (endret)
Se her

Når du sier øreinngangen, mener du tragus? Eller mener du rook?

Jeg mener tragus ;) Jeg har selv piercing der, men er en stund siden jeg tok den, så husket ikke navnet på området. Jeg synes det var temmelig vondt, så innbilte meg vel at det måtte være verst :lol: Hadde dessuten en diskusjon på gang, så ble nysgjerrig på hvilket sted som faktisk ble regnet for "mareritt". Takk for linken til bildet :)

Endret av Gal.
Gjest Gjest
Skrevet
Har hørt at piercing på øreinngangen er blant de vondeste, stemmer dette? Hvilke andre steder er blant de verste?

Det må da være i øyet eller i testiklene tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...