Gå til innhold

Under ett kirsebær tre...


Gjest Cerise

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina

Du er så flink som er på skolen! Klarer aldri motivere meg til å gå opp, jeg... :sjenert: Men må nok bli bedre nå når det nærmer seg eksamen!

Sol og varmt vær, ja! SUPERDUPERT!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sol og varmt vær, ja! SUPERDUPERT!

:klem:

Yeah! rub it in!!

Her er det vind, overskyet , sludd og +4grader! Jippi :ironi::sur: !

God helg iallefall Cerise, kos deg i finværet!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Yeah! rub it in!!

Her er det vind, overskyet , sludd og +4grader! Jippi :ironi::sur: !

God helg iallefall Cerise, kos deg i finværet!

:klem1:

Bare måtte fortelle hva jeg har gjort nå... gått tur ute i sola med bare genseren! Ikke så tykk vintergenser, men skjorta mi med 3/4 arm :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Hehe, ikke for å gni det enda mer inn, men her er det bare griselekkert vær nå! Jeg blir helt våryr og gira, rusa på livet rett og slett!! Akkurat vært på :trene: , nå venter vask av leiligheten før vi skal kose oss med reker og hvitviiiiiiin... ah. lovely!!

Aquila: Håper du ikke :fryser: for mye, du har min varmeste medfølelse.. :klem:

Endret av Cerise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Da var nok en helg over, går så fort! Deilig vær har det vært, sårt tiltrengt nå må jeg si. Enda ikke kommet meg etter alt regnet vi hadde i høst/vinter! ;)

Var en tur på byen på lørdag, morsomt. og i går satt jeg og kjæresten på terrassen nesten hele dagen, inntok både frokosten og middagen der (grillings). Sånne dager kan jeg godt få flere av! Gikk tur i to timer på kvelden, deilig og mildt kveldsvær.

Oops, må gå, må fooooorte meg på trening :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Er litt dårlig på dagbokskriving for tiden.. Mye å gjøre, og da blir det sånn at når jeg først er her inne så leser jeg heller hva andre skriver i sine dagbøker enn å skrive i min egen :)

Her er det lite nytt å melde, styrer nå på med kvardagen som vanlig. Henger på lesesalen, er på trening, er med venner og kjæresten og så videre. Ukene flyr av gårde, snart er det jo sommer...! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cerise

aaah... all is good! Det gikk bra på eksamenene mine, vi fikk resultatet i går. I tillegg har jeg et spennende møte i morgen som kanskje kan ha noe å si for mulighetene mine for jobb når jeg er ferdig å studere nå om litt mindre enn to måneder. Så her er det spennende tider! I går hadde jeg en fin dag, var med en venninne i byen, spiste mat, shoppa litt og var på cafe. Deilig! I dag skal jeg ha middagsbesøk hjemme hos meg, det blir koselig. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Gratulerer med gode eksamensresultater!!! :tommel: Blir spennende å høre utfallet av morgendagens møte :)

Ha en fin dag!! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Grattis med vel overståtte eksamener! :klappe: Flott at det gikk så fint! Du har da vært flink til å lese også da, og det skal jo belønnes med gode resultater! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Takk for hilsener Ballerina, Mrs. Potter, Adonia, Frida Frosk og Madden :klem:

Oida, glemte visst litt at jeg har en dagbok her! Tror jeg må skylde på facebook, det tar bare litt for mye tid, hehe..

Ellers er det jo ikke så mye nytt å oppdatere på her da! Livet går som vanlig, består av hverdagen med kjæresten, skolen, venner, trening og den slags. Eksamen ble for øvrig feiret forrige helg, kjæresten inviterte på suuuuperdeilig middag på restaurant. Det var kjempekos, masse mat og deilig vin, da blir jeg så salig!!! Samme dagen hadde han med seg blomster når han kom fra jobb, han er bare såååå :rødme: På løredagen hadde vi vin- og spillkveld hos noen venner, det var veldig morsomt! En deilig og avslappende helg, setter så stor pris på det etter en laaaang og travel høst/vinter.

Nå til helgen blir det stor fest, det gleder jeg meg utrolig mye til.. Masse :vin: med mange gode venner. Felles bursdagsfeiring pleier ofte å bli gøy :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cerise

Da var det helg igjen! Herlighet så tiden flyr... I dag skulle vær en fornuftig dag,men den gang ei.. Kom på skolen tidlig, ble sittende på facebook (daaaaah... :sur: ), var i byen og kjøpte bursdagsgave til en venninne, var på cafe med kusine og er nå på skolen igjen. Her skal jeg være i kun kort tid, skal på pilates om en time, hehe.. så venter en rolig date med sofaen, skal på jobb i morgen tidlig. og så er det storfest i morgen kveld, gleder meg massemasse :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Ja, det var denne dagboken ja;) Kommer liksom ikke helt på at jeg har den! Solen skinner fra blå himmel i dag, fantastisk deilig! Ikke like deilig å sitte inne på skolen og skrive oppgave, men det er jo slik som må til. Om en og en halv måned er jeg feeerdig! Må bare komme i gang med å søke jobb nå, er nå litt treg som vanlig.. :sjenert: Ellers blir det grilling på terrassen i ettermiddag, skal bare skrive litt til og en tur på trening først, så er jeg klar! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cerise

Ja, det var kjempekos med grilling Mrs Potter! Skikkelig sommerfølelse med grillmat, bakte poteter, salat og øl :sjarmor: Kooos!!!

Nok en dag på skolen, men blir ikke så lang. Skal på trening kl fem, et gøy kurs jeg har gledet meg til lenge :) I kveld skal jeg på cafe med noen venninner, gleder meg til det. Og i morgen er det igjen helg, da skal jeg hjem for første gang siden jul! Det blir godt, på tide nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var kjempekos med grilling Mrs Potter! Skikkelig sommerfølelse med grillmat, bakte poteter, salat og øl  :sjarmor: Kooos!!!

Nok en dag på skolen, men blir ikke så lang. Skal på trening kl fem, et gøy kurs jeg har gledet meg til lenge :) I kveld skal jeg på cafe med noen venninner, gleder meg til det. Og i morgen er det igjen helg, da skal jeg hjem for første gang siden jul! Det blir godt, på tide nå  ;)

åå det hørtes deilig ut med grilling. vi har ikke lov til å grille i leiligheten her jeg bor, så jeg benytter hver sjanse jeg får til å grille hos andre.. kjempedeilig :sikle:

ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Innom med en rask :klem: før skolen! Siste forelesning! :tommel: (hehe... er det noe jeg stryker i, så er det dagens fag....... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...