Snil@ Skrevet 16. april 2007 #101 Del Skrevet 16. april 2007 Det er vel 19. APRIL du er 12 uker på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 16. april 2007 #102 Del Skrevet 16. april 2007 Det blir vel sagt at dersom man ser et hjerte på ul i uke 8-9 er det 95% sjans for at det skal gå bra.. og nå har du jo i tilegg hørt hjertelyden. så det går nok bra med deg og spiren tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 16. april 2007 #103 Del Skrevet 16. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 16. april 2007 Forfatter #104 Del Skrevet 16. april 2007 Takktakk for positive vibber folkens Joda, det er 19.april jeg er 12 uker på vei, men er det etter den uken hvor jeg er 12+x, altså når jeg er 13 uker på vei at faren for spontanabort har gått ned, eller er det idet jeg er 12+0? Jeg er et forferdelig petimeter, det skal jeg innrømme, men det er jo snakk om en hel uke. Jeg går jo i 12. uke nå, så hvis det er sånn en skal se på det så er det riktig med at den 19.april er da faren har sunket. Jeg blir litt forvirra I morra tidlig reiser helten min bort i jobbsammenheng, og jeg vet ikke når jeg ser han igjen. torsdag, fredag, mandag... Det er ikke bestemt. Savner han allerede(ser han ikke igjen før han reiser heller, og har nesten ikke sett han i dag). Selvfølgelig klarer jeg meg finfint aleine, og det er ikke lange tida han er borte, men vi har det litt... rart... for tida med graviditeten og greier, så det hadde vært best om han var hjemme mener vi begge. Uansett synes jeg det er positivt at vi savner hverandre når vi ikke ser hverandre på noen dager selv etter å ha vært sammen i snart 10 år. Jeg innbiller meg at jeg kjenner en ørliten bulk nederst på magen nå(kun når jeg står da), men helten kunne ikke kjenne noenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 17. april 2007 #105 Del Skrevet 17. april 2007 Litt avstand mellom partnere er bare bra. Jeg vet at når jeg er borte fra min kjære i noen dager, så er det som om en gnist oppstår når vi treffes igjen. Vi har da savnet hverandre og klarer ikke å holde hendene fra hverandre. Litt tid fra hverandre er bare sunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. april 2007 #106 Del Skrevet 17. april 2007 Gratulerer med 12 uker Gleder meg til jeg også er over den kneika, men etter siste tids hendelser i familien så føler jeg meg ikke trygg før det har gått minst 25 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 17. april 2007 #107 Del Skrevet 17. april 2007 Tror nok du kan være trygg nå. Som Pasha nevnte, hvis du har hørt hjerte i uke 8-9 så kan du være rimelig trygg på at det går bra. Det er jo et veldig positvt tegn at dere fortsatt kan savne hverandre etter 10 år. Er han mye og farter i forbindelse med jobb? Det jeg mente med at det var vel 19. april du var 12 uker på vei, er fordi at du skriver nederst at du er 12 uker på vei 12. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 17. april 2007 Forfatter #108 Del Skrevet 17. april 2007 Oooooops Fixes asap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 17. april 2007 Forfatter #109 Del Skrevet 17. april 2007 Sånn, nå er det fiksa Guri, der trengte jeg et par teskjeer Snil@, godt du er tålmodig med meg Det er ikke så veldig mye helten min farter med jobben nei, kanskje 1 mnd til sammen i året. Jeg kommer nok til å reise noe i nærheten av like mye etter hvert. Jeg forstår hva du mener, KATTAstrofe. Jeg forstod hva du hadde skrevet i dagboka di selv om jeg ikke leste det før du hadde slettet det. Jeg jobber faktisk sammen med ei som mista sønnen sin rett etter fødselen(virkelig ikke for å skremme noen nå altså), så jeg kommer aldri til å ta noe for gitt jeg heller... Til vanlig er jeg enig i at litt avstand er sunt, May Helen. Og at det er herlig når vi møtes igjen, men akkurat denne gangen tror jeg situasjonen tilsier at vi hadde hatt godt av å vært sammen denne uka. Jeg vil ikke utdype noe mer, vi er ikke sinna på hverandre eller noe, men ting er, som jeg sa, litt rart for tida. To dager igjen til 12-ukersgrensa, som jeg ikke helt klarer å la være å se frem til heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. april 2007 #110 Del Skrevet 18. april 2007 Hvordan kan du ha blitt 12 uker på vei allerede? Tida flyr altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 18. april 2007 #111 Del Skrevet 18. april 2007 Får håpe dagene går fort for deg, til helten er tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 18. april 2007 Forfatter #112 Del Skrevet 18. april 2007 Vet du Eeyore, det synes jeg også! Kan ikke forstå dem som klager over at tida går så seint, plutselig kommer en torsdag til og da er jeg en uke mer på vei. Det er helt utrolig Synes det er veldig gøy å lese på bim og babyverden om hva som skjer fra uke til uke, selv om de to ikke alltid er helt samkjørte... Takk Snil@, jeg har i alle fall nok å gjøre. Snakker med han på telefonen hver dag da. Han tror han kommer hjem på fredag, og det er det bare to dager igjen til. :rødme: En stor til dere begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. april 2007 #113 Del Skrevet 19. april 2007 Ett stk snikleser melder seg - gratulerer med 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 19. april 2007 Forfatter #114 Del Skrevet 19. april 2007 Hm... Jeg har hørt om de snikleserne, og lurt svært på om noen hadde kommet innom hos meg. Og så var det jo Angelou, som har et av de peneste nick'ene jeg vet her på KG. ...Så du kan jo gjette om jeg har sniklest hos deg da Både som "nye" meg og "gamle" meg faktisk.. Takker for gratulasjonene for de 12 ukene, nå tror jeg kanskje snart de fleste jeg kjenner får vite om graviditeten. Og da kommer et nytt dilemma. Skal jeg gå tilbake til det gamle nicket mitt, eller beholde dette? Det gamle har jeg hatt så lenge at det nesten føles som en del av navnet mitt, mens det nye synes jeg er veldig pent også. Dagen har vært ganske hektisk altså. Kommer til å slokne som et lys i morra tidlig når jeg legger hodet på puta mi! Men har kost meg hele tiden, ikke stressa, så da er det nok ikke så farlig for hybelkaninen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. april 2007 #115 Del Skrevet 20. april 2007 Rødmer nesten her jeg sitter Jeg synes du skal bytte til det gamle nicket ditt jeg, men det er bare fordi jeg er så fryktelig nysgjerrig på hvem du er Jeg hadde blitt veldig lei meg hvis jeg måtte bytte nick - er så veldig glad i mitt Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 20. april 2007 #116 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg syns at at du bør i hvert fall fortelle oss ditt gamle nick. Kanskje har jeg sniklest hos deg før? Jeg ønsker deg en god fredag. I dag kommer din kjære hjem. Kos dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. april 2007 #117 Del Skrevet 20. april 2007 Enig med May Helen God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 20. april 2007 #118 Del Skrevet 20. april 2007 Ædda-bædda, jeg vet det gamle nicket. Hei forresten. 12 uker??? Nå kødder du? Tida går jo helt sykt fort her. Ha en strålende helg, selv om helten er borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 20. april 2007 Forfatter #119 Del Skrevet 20. april 2007 Han har kommet tilbake igjen! :rødme: Han kom i dag klokka halv fem-fem, faktisk noen timer tidligere enn jeg trodde, så da var det stor gjensynsglede og jeg hadde absolutt ingenting lyst til å reise på jobb... Nicket kommer til å bli avslørt etter hvert, men jeg vil ha fortalt vennene mine om graviditeten først Nei, jeg kødder ikke Kylling, kan ikke helt forstå hvor ukene er blitt av selv... Jeg er også veldig glad i nicket mitt, Angelou... Nesten litt selvlagd er det også. Bare inspirert av Elfquest/Alvefolket(nå fikk du et ganske så vrient hint hvis du ikke har nilest serien) Jeg har jobbehelg, så "helga" for meg begynner ikke før på søndags ettermiddag egentlig. Men alle dere må ha en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 20. april 2007 #120 Del Skrevet 20. april 2007 Og jeg som nesten ikke er nysjerrig av meg... , lurer bare litt på hva ditt gamle nick er... (Jeg er ikke så kjent her inne, men det kan jo hende jeg har hørt om det gamle nicket ditt for det om...) Så deilig at helten har kommet hjem, dere får ha en flott helg (selv om du må jobbe!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå