Gjest MITO! Skrevet 4. mars 2007 #21 Del Skrevet 4. mars 2007 Helgens oppsummering: - sex på lørdag - to telefonnummer på fredag (med godt potensial) På lørdag ble jeg mer eller mindre sjekket opp selv, så jeg skal ikke ta så mye av æren for den. På fredag innyndet jeg meg hos to svært interessante objekter, som jeg har tro på framover. Jeg tar selvsagt ikke kontakt på minst 3-4 dager, men det blir spennende å se hva som skjer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gilette Skrevet 7. mars 2007 #22 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Helgens oppsummering: - sex på lørdag - to telefonnummer på fredag (med godt potensial) På lørdag ble jeg mer eller mindre sjekket opp selv, så jeg skal ikke ta så mye av æren for den. På fredag innyndet jeg meg hos to svært interessante objekter, som jeg har tro på framover. Jeg tar selvsagt ikke kontakt på minst 3-4 dager, men det blir spennende å se hva som skjer da. ← stakar lille MITO... Endret 7. mars 2007 av Gilette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MITO! Skrevet 7. mars 2007 #23 Del Skrevet 7. mars 2007 stakar lille MITO... ← Jeg kommer med kjærlighet I går fikk jeg en SMS fra det ene 'objektet' fra fredag. Hun synes jeg var hyggelig, bla bla bla, osv. Jeg kommer ikke til å svare henne før om noen dager, men tror det skal gå greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 14. mars 2007 #24 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg er altså på ingen måte interessert i et nytt forhold nå. Bare tanken gjør meg småkvalm. Mine kvantitative mål er: - ha sex med minst to nye jenter hver måned Mine kvalitative mål er: - ha sex med pene jenter Stay tuned! ← Det er en grei vurdering å ikke være interresert i et nytt forhold, men det må da være bedre å ordne seg med en par-tre elskerinner enn å basere seg på fyllesex med nye damer hele tida ? Lykke til i jakten forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 14. mars 2007 #25 Del Skrevet 14. mars 2007 Det er en grei vurdering å ikke være interresert i et nytt forhold, men det må da være bedre å ordne seg med en par-tre elskerinner enn å basere seg på fyllesex med nye damer hele tida ? Lykke til i jakten forresten ← han er da umulig seriøst. Ingen gutt, kjekk eller ei fikser det så lett. gjennomsyret av tullball :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 14. mars 2007 #26 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Tja, det er vel neppe heksekunst å klare og ha sex med et par nye mennesker i måneden hvis man går inn for det ? :klø: Går man ut en 8-10 ganger i måneden på typisk kjøttmarkedplasser og sjekker aktivt må det jo nesten være vanskelig å ikke klare det. Jeg så bare ikke helt vitsen, men det var nå meg da. Noen er vel slik at de trenger en del bekreftelse for å bygge opp selvtillitten etter brudd, men hvis det ikke er tilfellet må jo en elskerinneløsning være bedre. Det må jo bli litt pes og skulle basere sexlivet på marathonsjekking og fyllesex hele tida. Men for all det, folk er forskjellige. Endret 14. mars 2007 av Lestat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MITO! Skrevet 14. mars 2007 #27 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg hadde sex i går, med en av de jeg møtte forrige fredag. Vi møttes på en kafè og drakk et par glass vin sammen. I helgen var jeg bare ute på lørdag, fikk nummeret til en søt jente som praktisk talt spiste av hånden min. Jeg vridde hele spillet og spilte hard to get, og beskyldte henne for å bare være ute etter en ting. Regner med at hun skal være lett å nedlegge hvis hun vil treffes igjen. noe som ikke alltid er gitt, siden jentene ofte ikke klarer å finne tilbake til gode tilstanden de var i når de ga ut nummeret Score sålangt: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MITO! Skrevet 14. mars 2007 #28 Del Skrevet 14. mars 2007 han er da umulig seriøst. Ingen gutt, kjekk eller ei fikser det så lett. gjennomsyret av tullball :D ← lever du på samme jordklode som meg? jeg kjenner folk som har ligget med godt over 100 jenter på ett år. det er slett ikke spesielt vanskelig når man begynner å skjønne framgangsmåten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MITO! Skrevet 14. mars 2007 #29 Del Skrevet 14. mars 2007 Det er en grei vurdering å ikke være interresert i et nytt forhold, men det må da være bedre å ordne seg med en par-tre elskerinner enn å basere seg på fyllesex med nye damer hele tida ? Lykke til i jakten forresten ← det er ikke snakk om fyllesex for min del, jeg drikker aldri mer enn 3-4 drinker max i løpet av en hel kveld, som regel mindre. elskerinner skal også ordnes men i første omgang er det gøy å prøve ut nye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 14. mars 2007 #30 Del Skrevet 14. mars 2007 elskerinner skal også ordnes men i første omgang er det gøy å prøve ut nye ← Joda, og prøve ut noe nytt når man er nysingel har jeg ingen problemer å skjønne. Det jeg ikke skjønner er hvorfor du fokuserer så voldsomt på kvantitet og omtaler kvinner som "objekter". Hva er poenget med et sånn kvantitetsrace ? Er det en måte å hevne seg på kvinneetta fordi exdama var slem, er det en måte å bedre egen selvtilitt, eller er det bare rett og slett for å se at det er mulig ? Jeg synes vel bare hele prosjektet mangler litt finesse og stil egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MITO! Skrevet 14. mars 2007 #31 Del Skrevet 14. mars 2007 Joda, og prøve ut noe nytt når man er nysingel har jeg ingen problemer å skjønne. Det jeg ikke skjønner er hvorfor du fokuserer så voldsomt på kvantitet og omtaler kvinner som "objekter". Hva er poenget med et sånn kvantitetsrace ? Er det en måte å hevne seg på kvinneetta fordi exdama var slem, er det en måte å bedre egen selvtilitt, eller er det bare rett og slett for å se at det er mulig ? Jeg synes vel bare hele prosjektet mangler litt finesse og stil egentlig ← det er kanskje noe infantilt, men det bryr jeg meg lite om man kan nok analysere det hele og konkludere med at dette er noe jeg gjør for å få bekrefte min makt over jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 14. mars 2007 #32 Del Skrevet 14. mars 2007 Men har du egentlig det da hvis du trenger bekreftelse på det hele tiden da ? Nei huff, nå skal jeg ikke pirke mer. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MITO! Skrevet 14. mars 2007 #33 Del Skrevet 14. mars 2007 Men har du egentlig det da hvis du trenger bekreftelse på det hele tiden da ? Nei huff, nå skal jeg ikke pirke mer. Lykke til ← fælt så analytisk du var, da hvem vet? Jeg gidder ikke å granske meg selv slik lenger. et aspekt er forresten at hele den sosial dynamikken som sjekking bygger på er svært fascinerende og for meg er det minst halve moroa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 14. mars 2007 #34 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) et aspekt er forresten at hele den sosial dynamikken som sjekking bygger på er svært fascinerende og for meg er det minst halve moroa ← Det er jeg helt enig med deg i. Flørting og sjekking har en egenverdi Men ha nå litt stil da mann; "a gentleman dont tell". Man omtaler ikke kvinner som objekter, eller skryter av sine erobringer for den saks skyld. Endret 14. mars 2007 av Lestat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 2. april 2007 #35 Del Skrevet 2. april 2007 Du går hvertfall inn for det, noe de aller fleste ikke har baller til å gjøre. Ingenting spicer opp hverdager som et par ferske telefonnummer. Kred. Hvorfor du skal begrense det til utesteder forstår jeg ikke, men deg om det. Hva med å starte et bildegalleri? Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vihi Skrevet 2. april 2007 #36 Del Skrevet 2. april 2007 Kjenner jeg får litt creeps av å lese det her... Hadde en slik erfaring med en eks.. Vi var fra hverandre 1 mnd, og han hadde på den tiden klart å ha sex med 6 stk uten å anstrenge seg noe særlig.. Syns bare det er fantastisk dårlig gjort.. Vitner om utrolig lite respekt for både deg selv og de du utsetter for dette.. For all del, jeg er ikke imot one night stands, men å lage et prosjekt av å nedlegge flest mulig er rett og slett nok til å vekke litt medlidenhet hos meg. For å si det sånn, hvis min neste potensiell kjæreste har hatt sex med alt som kryper og går (Jada, jeg leste posten om kvantitet, kvalitet, bla bla), så skal jeg love deg at jeg er ute av døra på null komma niks. Lykke til med prosjektet ditt.. Fortell oss gjerne hvordan du ligger ann prosentvis i forhold til kjønnssykdommer etter en stund. Lei for at jeg kritiserer, og egentlig kunne jeg sikkert bare ha holdt kjeft.. Bare følte for å lufte litt fortvilelse.. Unnskyld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå