Gjest MITO! Skrevet 28. februar 2007 #1 Del Skrevet 28. februar 2007 Det har vært et helvetes styr med kjæreste og forhold det siste halvåret og jeg er nå singlere enn noen gang. Dessuten har det vokst et lite hat i meg mot kvinner i sin helhet. But I digress. For å komme virkelig i gang igjeng og vekke gamle kunster til live, skal dette fungere som min singeldagbok. Her skal jeg kort holde oversikten over mine prestasjoner og evaulere dem. Jeg er altså på ingen måte interessert i et nytt forhold nå. Bare tanken gjør meg småkvalm. Mine kvantitative mål er: - ha sex med minst to nye jenter hver måned Mine kvalitative mål er: - ha sex med pene jenter Stay tuned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 28. februar 2007 #2 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Hei kjære. Guess who. Da får du prøve deg på meg da... om du lykkes.... Du skal ikke se bort i fra det. Jeg har hatt meg for ikke så lenge siden. Jeg kan ha meg med han ved siden av meg i klassen også. Driver nemlig å funderer på om jeg skal det. Hva syns du? Kanskje jeg popper innom og forteller om mine prestasjoner også... Hvis jeg får lov. Endret 28. februar 2007 av Frøken Titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MITO! Skrevet 28. februar 2007 #3 Del Skrevet 28. februar 2007 Tja. Det spørs hvor snilt du oppfører deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 28. februar 2007 #4 Del Skrevet 28. februar 2007 jeg er snill hvis jegt vil. uansett, denne burde ligge under dagbøkene. men du følte kanskje heller for å legge den fritt her i singelforumet. jaja. samme det. husk å følge opp da. når starter det? I morgen? Og hva er taktikken din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MITO! Skrevet 28. februar 2007 #5 Del Skrevet 28. februar 2007 Oppskriften min er like enkel som den er effektiv: - være pen, velkledd, selvsikker, morsom og uforutsigbar Jeg begynner vel til helgen, selv om det kan bli litt småflørting inntil dal. Meg deg, for eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 28. februar 2007 #6 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Nå var vel ikke du så veldig uforutsigbar i denne "flørten"? Eller? Endret 28. februar 2007 av Frøken Titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MITO! Skrevet 28. februar 2007 #7 Del Skrevet 28. februar 2007 Nå var vel ikke du så veldig uforutsigbar i denne "flørten"? Eller? ← Det var uforutsigbart at jeg ville være forutsigbar. Er du litt treg, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 28. februar 2007 #8 Del Skrevet 28. februar 2007 Det var uforutsigbart at jeg ville være forutsigbar. Er du litt treg, eller? ← haha. Innrømmer'e. Treg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MITO! Skrevet 28. februar 2007 #9 Del Skrevet 28. februar 2007 Det gjør ingenting. Det gjør det bare lettere for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 1. mars 2007 #10 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Dagens oppdatering: Ingen flørt i dag. Jeg har fri og har nettopp stått opp så den eneste flørten jeg har vært nær, er meg selv. Duger det og. Lett og lett. Din tur. Endret 1. mars 2007 av Frøken Titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MITO! Skrevet 1. mars 2007 #11 Del Skrevet 1. mars 2007 Flørter du med meg, nå? Dette kan bli riktig så forvirrende etterhvert. Anyways, ingen begivenhetsrik dag relasjonsmessig. Kanskje jeg skal prøve å sjekke opp jenter hvor som helst, i butikken, på bussen, osv? Jeg har aldri forsøkt en så drastisk strategi, utesteder har alltid vært nok. Kanskje jeg skal lage en tråd om det. Neste oppdatering blir på mandag. Da har det forhåpentligvis skjedd litt av hvert i løpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 1. mars 2007 #12 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Ikke før mandag? jeg fikk et tilbud her i sta, men jeg sto over. Er jeg kjip da? Uansett...jeg ligger før deg i løypa. Hahaaa Grattla med ny tråd. Du får nok mange gode råd der på veien. Endret 1. mars 2007 av Frøken Titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MITO! Skrevet 1. mars 2007 #13 Del Skrevet 1. mars 2007 Ikke før mandag? jeg fikk et tilbud her i sta, men jeg sto over. Er jeg kjip da? Uansett...jeg ligger før deg i løypa. Hahaaa Grattla med ny tråd. Du får nok mange gode råd der på veien. ← Jeg har ikke tid til å oppdatere i helgen. Er en viktig mann, vet du Jeg er litt usikker på om dette bør bli en konkurranse. Som jente har du enkelte fortrinn i en slik setting. Jeg kommer sikkert til å slå deg, likevel, men kanskje du risikerer å ødelegge ryktet ditt i slengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 1. mars 2007 #14 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg har ikke tid til å oppdatere i helgen. Er en viktig mann, vet du Jeg er litt usikker på om dette bør bli en konkurranse. Som jente har du enkelte fortrinn i en slik setting. Jeg kommer sikkert til å slå deg, likevel, men kanskje du risikerer å ødelegge ryktet ditt i slengen ← Ryktet... ovenfor hvem? Brukere her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MITO! Skrevet 1. mars 2007 #15 Del Skrevet 1. mars 2007 Ryktet... ovenfor hvem? Brukere her inne? ← Jeg tenkte på ryktet du har i drabantbyen du er oppvokst i. Du er jo viden kjent som en dydig, flittig og pertentelig jente. Det ville vært trist om du måtte ofre alt for en konkurranse mot meg som du uansett ikke kan vinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 1. mars 2007 #16 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg tenkte på ryktet du har i drabantbyen du er oppvokst i. Du er jo viden kjent som en dydig, flittig og pertentelig jente. Det ville vært trist om du måtte ofre alt for en konkurranse mot meg som du uansett ikke kan vinne ← Næ...holder gidbitene for meg selv (ps: ikke oppvokst i en drabantby jeg... slutt og fantaser). Joda, selvklart kan jeg vinne. Dum tanke mito, dum tanke. Jeg er jente, jeg har et forsprang som du selv sa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MITO! Skrevet 1. mars 2007 #17 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvis jeg skal begynne å fantasere om deg, har du et lite stykke å gå først Men, you`re on. Ikke vet jeg hvorfor du oppsøker en slik offentlig ydmykelse frivillig, men deg om deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 1. mars 2007 #18 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvis jeg skal begynne å fantasere om deg, har du et lite stykke å gå først Men, you`re on. Ikke vet jeg hvorfor du oppsøker en slik offentlig ydmykelse frivillig, men deg om deg ← Hva og hvorfor er det en offentlig ydmykelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 4. mars 2007 #19 Del Skrevet 4. mars 2007 Hva og hvorfor er det en offentlig ydmykelse? ← det fikk du inget svar på. for han hadde ikke noe svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 4. mars 2007 #20 Del Skrevet 4. mars 2007 det fikk du inget svar på. for han hadde ikke noe svar. ← Ellers så er han opptatt med sjekking nå kanskje? Sikkert derfor det tar litt tid for han å svare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå