Gjest Ulva35 Skrevet 20. september 2007 #221 Del Skrevet 20. september 2007 Den var lett. Elvis så klart. Fordi han er en av de vakreste og mest sexy menn som har levd, og sang som en Gud Prinsesse Martha eller Ari Behn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. september 2007 #222 Del Skrevet 20. september 2007 hm. begge to, egentlig. Må bli Ari, liker bøkene hans. vi kan ha vårt eget lille Bokbadet. Hitler eller Stalin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 9. oktober 2007 #223 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hitler, men da for å drepe han før han startet krigen Jens Stoltenberg eller Erna Solberg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. oktober 2007 #224 Del Skrevet 9. oktober 2007 Stoltenberg, for å le av ham. WildThing eller Burt Reynolds? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 9. oktober 2007 #225 Del Skrevet 9. oktober 2007 WildThing så klart . Fordi jeg tror han er både morsom og spennede å snakke med *Og så kan vi le av Stoltenberg sammen* Wenche Foss eller Aud Schøneman? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. oktober 2007 #226 Del Skrevet 9. oktober 2007 Eyh! Burt Reynolds er morsom, han og! (øh..) Aud, hun var en mye hyggeligere dame enn Wenche, virker det som. Marve Fleksnes eller Moder'n? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 10. oktober 2007 #227 Del Skrevet 10. oktober 2007 Modern, fordi jeg ville spørre henne om hvorfor hun aldri ville gi slipp på Marve *sikkert morsom han også WildThing, men jeg har aldri hatt den store sansen* Clinton eller Bush? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. oktober 2007 #228 Del Skrevet 11. oktober 2007 begge to egentlig. de har interessante meninger og interessante erfaringer, men i hver sin del av registeret. Arve Tellefsen eller Arve Juritzen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 11. oktober 2007 #229 Del Skrevet 11. oktober 2007 Arve Tellefsen. Fordi jeg ville spurt han om det jeg hørte av naboen hans for mange år siden er sant Dronning Elisiv eller Olav den hellige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. oktober 2007 #230 Del Skrevet 11. oktober 2007 olav den hellige. slekta vår hadde en tendens til å drepe ham. Roy Orbison eller Elvis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 11. oktober 2007 #231 Del Skrevet 11. oktober 2007 Elvis, fordi han er den mest sexy mannen som har levd, og han sang fantastisk * Hvordan vet du at slekta de hadde en tendens til å drepe han da? Han ble desutten bare drept en gang, så en tendens var det neppe * Mullah Krekar eller Bin Laden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. oktober 2007 #232 Del Skrevet 11. oktober 2007 bin Laden, han får jeg penger for. (Tore Hund er en del av Bjarkøy-slekten. en gang drept er mer enn nok ) Prince eller Michael Jackson? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monarabb Skrevet 21. februar 2008 #233 Del Skrevet 21. februar 2008 Michael Jackson, trenger vel ingen grunn for det, men da må han helst synge litt... Charter svein eller charter hilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 21. februar 2008 #234 Del Skrevet 21. februar 2008 Hilde er hun som er så glad i å bade ja?? eller hun andre?? Satser på charter Hilde! Prins Joakim eller Fredrik av Danmark? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 21. februar 2008 #235 Del Skrevet 21. februar 2008 Prins Joakim. (vet ikke helt hva vi skulle snakke om,men...) Fidel Castro eller Mao? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiant Skrevet 21. februar 2008 #236 Del Skrevet 21. februar 2008 Mao din far eller mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 21. februar 2008 #237 Del Skrevet 21. februar 2008 min far, fordi det er lenge siden jeg har snakket med han. Orlando Bloom eller Mel Gibson? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saturn Skrevet 21. februar 2008 #238 Del Skrevet 21. februar 2008 min far, fordi det er lenge siden jeg har snakket med han. Orlando Bloom eller Mel Gibson? Mel Gibson Far's foreldre elle mors foreldre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 23. februar 2008 #239 Del Skrevet 23. februar 2008 Mors foreldre fordi jeg aldri har fått møtt dem. De døde lenge før jeg ble født. I det hele tatt: Fått en mulighet til å bli kjent med dem, i det minste vite hvordan de var. Din far eller din mor ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiant Skrevet 23. februar 2008 #240 Del Skrevet 23. februar 2008 egeltig ingen av dem. Men må jeg velge min mor Judas Iskariot eller Pontius Pilatus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå