Gjest Ulva35 Skrevet 3. september 2007 #201 Del Skrevet 3. september 2007 Ville ialefall ikke møtt Hitler, så da gjenstår altså Churchill. Arve Opsal eller Rolf Just Nilsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 3. september 2007 #202 Del Skrevet 3. september 2007 Arve Opsahl. Har ikke noe forhold til han andre. Men Arve Opsahl er jo en morsom mann, så det hadde nok blitt gøy! *Jeg tror jeg ville brukt døgnet på et lite drapsforsøk på Hitler... Aylar eller Lene Alexandra...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 3. september 2007 #203 Del Skrevet 3. september 2007 Den har jeg passet på før, og gjør det igjen. * Men Bex, Hitler er jo alt død* Sturla Berg Johansen eller Tommy Steine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 3. september 2007 #204 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Hm... Litt maste begge to. Men må nesten si Tommy Steine. *Men han måtte jo nødvendigvis vært levende før jeg kunne truffet ham. Så Hitler anno 1925 eller noe kunne vært praktisk... Thomas eller Harald? Endret 3. september 2007 av Bex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 3. september 2007 #205 Del Skrevet 3. september 2007 Thomas, og da ville jeg spurt han om hvordan det var å vokse opp med Yngvar Numme som far, og om han er like morsom i virkeligheten Kong Olav eller Kong Harald? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 3. september 2007 #206 Del Skrevet 3. september 2007 Kong Olav. Tenk all den historien han opplevde. Måtte vært veldig fasinerende å høre ham fortelle! Edvard Grieg eller Edvard Munch? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 3. september 2007 #207 Del Skrevet 3. september 2007 Edvard Munch. Ville fortalt han om alt som har skjedd rundt hans kunst etter hans død Prinsesse Diana eller Fyrstinne Grace av Monaco? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 3. september 2007 #208 Del Skrevet 3. september 2007 Vanskelig. Flotte damer begge to. Tror det ville vært en opplevelse å være med begge. Men må nesten si Diana, for å se om utstrålingen hennes var så fantastisk som alle sier. Mini Jacobsen eller Espen Bredesen? (huff, kom ikke på noe bedre...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 3. september 2007 #209 Del Skrevet 3. september 2007 Ja Huff. Men Mini Jacobsen da. Bare for å spørre han om han er lei for at rbk ikke vinner eliteserien i år Petter Stordalen eller Rimi Hagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. september 2007 #210 Del Skrevet 4. september 2007 Den rikeste av dem. Eller. Hm. Den mest lettlurte av dem. Ted Bundy eller Hannibal Lecter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 6. september 2007 #211 Del Skrevet 6. september 2007 Kjenner ikke til dem, dessverre, men må få i gang tråden igjen! Pippi eller Emil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 6. september 2007 #212 Del Skrevet 6. september 2007 Kjenner ikke til dem, dessverre, men må få i gang tråden igjen! Pippi eller Emil? kjenner du virkelig ikke til Ted Bundy en av tidens mest kjente massemordere. Og heller ikke til Hannibal Lecther en av de mest kjente film karakterer ? uansett så sier jeg pippi Djevelen eller Djeveles datter\sønn ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 6. september 2007 #213 Del Skrevet 6. september 2007 Har djevelen barn? Lurer på hvem som er mora.. Det måtte nok bli him self. George Bush den eldre eller den yngre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 7. september 2007 #214 Del Skrevet 7. september 2007 G. Bush? Måtte jeg være alene med dem da, bortsett fra deres livvakter? Den eldre, da kunne jeg bare sittet ved gravstedet eller på gamlehjemmet og "vært der et døgn"... Kanskje den yngre, men det ville vært håpløst å forholde seg til han, for meg... Ingen av dem, takk. Meg irl eller Sophia Loren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 7. september 2007 #215 Del Skrevet 7. september 2007 Deg tror jeg. Hvorfor? vet ikke helt, men har ikke noe spesiellt ønske om å treffe Shopia Loren Kong Haakon eller Dronning Maud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 7. september 2007 #216 Del Skrevet 7. september 2007 Dronning Maud Deg selv som 5 åring eller deg selv som 80 åring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 7. september 2007 #217 Del Skrevet 7. september 2007 5. Kanskje... Jack London eller Monsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 7. september 2007 #218 Del Skrevet 7. september 2007 vet ikke.....monsen Ingen eller noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 7. september 2007 #219 Del Skrevet 7. september 2007 Noen, fordi jeg liker mennesker Florence Nightengale eller Madam Curi(sikkert feil skrevet, men shit au) * Husk begrunnelse da, hvis dere har noen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. september 2007 #220 Del Skrevet 20. september 2007 Marie Curie. Jeg elsker fysikk, hun kunne sikkert lært meg en hel del kult. Elvis Presley eller Roy Orbison? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå