Rainbow Brite Skrevet 23. mars 2007 #141 Del Skrevet 23. mars 2007 Carl Jung for jeg liker ham bedre enn Freud lurer på hva frEud ville sagt til den freudian slip'en du hadde der lazuli? Skinner eller Festinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lazuli Skrevet 23. mars 2007 #142 Del Skrevet 23. mars 2007 ja da hadde han vel fått litt å gruble på tenker jeg Da ville jeg tatt en prat med Skinner, og hørt om han hadde boksene sine enda Piaget eller Pavlov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 23. mars 2007 #143 Del Skrevet 23. mars 2007 Han ligger nok i en selv, om jeg ikke tar helt feil? :blunke: Piaget, for jeg tror det hadde vært spennende å snakke med ham! Platon eller Aristoteles? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lazuli Skrevet 23. mars 2007 #144 Del Skrevet 23. mars 2007 Vanskelig, men jeg tror nok jeg velger Aristoteles. Kanskje han kunne fått meg til å forstå det jeg ikke forstår Brad Pitt eller David Beckham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 23. mars 2007 #145 Del Skrevet 23. mars 2007 Brad Pitt, fordi han er deilig, og jeg har ikke sansen for Beckham! Homer Simpsons eller Ned Flanders? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lazuli Skrevet 23. mars 2007 #146 Del Skrevet 23. mars 2007 Ned Flanders da for jeg må jo vite hvem han er Elsa Lystad eller Marianne Kroghness? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 24. mars 2007 #147 Del Skrevet 24. mars 2007 Elsa Lystad tror jeg, selv om jeg synes de er artige begge to Fordi jeg ville se om hun er like tørrvittig i virkeligheten Harald Heide Steen Jr. eller Rolv Wesenlund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfnugg Skrevet 24. mars 2007 #148 Del Skrevet 24. mars 2007 Rolv W Madonna el jennifer Lopez? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lazuli Skrevet 24. mars 2007 #149 Del Skrevet 24. mars 2007 Madonna for hun er veldig kreativ Vegard Ulvang eller Bjørn Dæhlie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 24. mars 2007 #150 Del Skrevet 24. mars 2007 Bjørn Dæhli, men jeg vet egentlig ikke hvorfor. Er ikke helt fan, men ville vel fortalt han at han har gitt meg mange spennende timer foran TV en Henrik den 8 eller Dronning Victoria(Av England)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfnugg Skrevet 25. mars 2007 #151 Del Skrevet 25. mars 2007 Dronning Victoria Helan eller Halan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 25. mars 2007 #152 Del Skrevet 25. mars 2007 Halan fordi jeg synes han er den morsomste *Snøfnugg, du skal helst begrunne valget ditt* Hjalmar "Hjallis" Andersen eller Bjørn Wirkola? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lazuli Skrevet 25. mars 2007 #153 Del Skrevet 25. mars 2007 Wirkola....fordi han skal forklare meg hvordan det er å være opphavet til et ordtak.. Olga Maria Mikalsen eller Solveig Kringlebotten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfnugg Skrevet 25. mars 2007 #154 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Olga Marie,fordi hun synger så fint.. ehm.. Aylar eller Lene Alexandra..mens de synger til deg *hohohohoho* Endret 25. mars 2007 av snøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 25. mars 2007 #155 Del Skrevet 25. mars 2007 Heldigvis at jeg lot det være lov å si: PASS Thor Heyerdahl eller Roald Amundsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfnugg Skrevet 25. mars 2007 #156 Del Skrevet 25. mars 2007 Fnis.... hehehehehe Thor H.. Virker mer sympatisk Reagen eller Bush? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 26. mars 2007 #157 Del Skrevet 26. mars 2007 Reagen, fordi jeg ville spurt han om hvordan det var å gå fra skuespiller til Amerikas president, og fordi jeg synes(tror) han var et bedre menneske enn Bush er Hilery Clinton eller Rose Kennedy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 30. april 2007 #158 Del Skrevet 30. april 2007 Hillary, fordi jeg lurer på om hun muligens fiket til Bill når ting sto på som verst... Arve Opsahl eller Leif Juster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 1. mai 2007 #159 Del Skrevet 1. mai 2007 Kunne vel tenkt meg å møte begge de to, men ettersom jeg må velge ville jeg nok valgt Arve Opsahl fordi jeg ville fortalt han at han linget på en person som har betydd veldig mye for meg. En som heller ikke er blant oss lenger. Hver gang jeg så Arve på TV(særlig i eldre dager) fikk jeg en god følese og minnene om han som betydde så mye for meg fikk meg alltid til å smile Putin eller Mandela? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. mai 2007 #160 Del Skrevet 2. mai 2007 Mandela! Det hadde vært kjempestort for meg, kunne tenkt meg å høre hva han hadde å si om diverse ting. Al Gore eller George W. Bush? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå