Knøttet Skrevet 5. mai 2007 #121 Skrevet 5. mai 2007 Men det var faktisk planen! Det var to ting i sesong 7 som Joss hadde tenkt å gjøre men som ikke ble noe av: Det ene var å hooke up Xander og Buffy, det andre var at det var Tara som skulle komme tilbake (The First i Tara's form, da) og lokke Willow til å ta selvmord. Men Amber Benson (er det ikke det hun heter?) mente det ville være urettferdig ovenfor fansen. Åh, en ting til. Xander skulle dø og henge med resten av gjengen i mange episoder på slutten som The First. Men dette innrømmet vel Joss selv at ville bli for drøyt. ← Takk og pris for at dette ikke ble gjennomført! Ok, å bringe Buffy og Xander hadde ikke vært verdens ende, men vel ... tror det muligens hadde gjort noe med serien- det er liksom ikke riktig på en måte ... Men at Tara skulle være med som The First og få Willow til å ta selvmord og at Xander skulle dø var da veeeldig drøyt!! Sier det igjen jeg- takk og pris for at han ikke gjorde det!!
Gjest Adelita Skrevet 22. mai 2007 #122 Skrevet 22. mai 2007 Jeg var veldig fornøyd med at Faith fikk være med til siste slutt. Hun var den kuleste dama i hele serien.
Solskinn Skrevet 22. mai 2007 #123 Skrevet 22. mai 2007 Tja, hun er ok i siste sesongen, men ellers kan jeg ikke fordra henne. Var veldig overrasket her over å lese at det var så mange som liker henne best...
Knøttet Skrevet 22. mai 2007 #124 Skrevet 22. mai 2007 Tja, hun er ok i siste sesongen, men ellers kan jeg ikke fordra henne. Var veldig overrasket her over å lese at det var så mange som liker henne best... enig, til dels. Hun var ok, men ikke hele tiden de siste episodene så vidt jeg husker ... kastet de ikke ut buffy og slikt da ? hukommelse ...
Solskinn Skrevet 22. mai 2007 #125 Skrevet 22. mai 2007 (endret) Det er vel egentlig de andre jentene som kaster henne ut da og heller vil ha Fairh. Men jeg tror Faith hele tiden hadde en god baktanke her om å pushe Buffy, til å trå til litt mer og ville kjempe videre. Buffy trengte den oppvåkningen og Faith plasserte seg selv i drittsekkrollen for å gjrøe dette. Jeg tolket dette som om det var en bevisst og gjennomtenkt god gjerning fra hennes side, og er en av de få gangene jeg liker henne. Liker henne også i den ene episoden hvor hun bytter kropp med Buffy, når man får innsikt i hovrdan hun egenrlig føler om seg selv. (Hun sier at hun hater faith som er et ond menneske på slutten når de sloss, og tolker dette som at hun snakker til seg selv) Liker også hvordan man ser hun reagerer når Riley sier han elsker henne, og ikke vil leke. I denne episoden får man innsyn i hvordan hun er som hun er fordi hun ikke har hatt alt Buffy har.... Men uten om disse episodene liker jeg henne ikke, blir for mye mas med henne. Endret 22. mai 2007 av Gyngestol
Solskinn Skrevet 22. mai 2007 #127 Skrevet 22. mai 2007 Hun er et problembarn, helt klart. ja det var flaks jeg ombestemte meg fra å utdanne meg innen pedagogikk, for problembarn irriterer meg tydeligvis
Annikken Skrevet 22. mai 2007 #128 Skrevet 22. mai 2007 ja det var flaks jeg ombestemte meg fra å utdanne meg innen pedagogikk, for problembarn irriterer meg tydeligvis Euda!! Jeg digger også Faith. Synes hun er et bra tilskudd til Buffy-universet. Liker spesielt Who are you? og Five by Five (Angel). Liker hvordan hun og Angel blir kompiser etter hvert, synes de har bra kjemi. Skjønner at hun måtte sitte i buret for det hun gjorde, men er litt trist at hun ikke var med mer i Angel etter den andre Angel-sesongen. Jeg og rommisen driver og ser Angel sesong 1 på nytt igjen, og fy søren hvor mye vi hadde glemt!! Angel (serien) er bare utrolig digg, på sin egen måte, mye takket være Angel selv. David Boreanaz er utrolig flink (om man pent glemmer den irske "aksenten" hans... hihi! Men han er ganske real på kinesisk da! Merkelig nok...)
Badlands Skrevet 23. mai 2007 #129 Skrevet 23. mai 2007 Tenk at Willow (A. Hannigan) og Wesley (A. Denisof) er gifte i real life?! Dei ville vore eit merkeleg par i serien, kan ikkje heilt sjå det for meg, men tydelegvis funkar det for skodespelarane....
Knøttet Skrevet 23. mai 2007 #130 Skrevet 23. mai 2007 Tenk at Willow (A. Hannigan) og Wesley (A. Denisof) er gifte i real life?! Dei ville vore eit merkeleg par i serien, kan ikkje heilt sjå det for meg, men tydelegvis funkar det for skodespelarane.... seriøst?!?! Ser virkelig ikke for meg de to!! Men Wesley var jo ganske kjekk da, men han ser en del eldre ut enn Willow ...
Badlands Skrevet 23. mai 2007 #131 Skrevet 23. mai 2007 seriøst?!?! Ser virkelig ikke for meg de to!! Men Wesley var jo ganske kjekk da, men han ser en del eldre ut enn Willow ... Dei har vore gift sidan 2003 - og visstnok kjærestar i lang tid før det. Ganske rart, ja. Sukk - Wesley er SÅÅÅ kjekk :-)
Gjest Adelita Skrevet 24. mai 2007 #132 Skrevet 24. mai 2007 Jeg tror ikke de er så langt unna samme alder IRL da. Willow i serien skal jo være tenåring, men Alyson Hannigan var vel i 20-åra da serien ble innspilt?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 24. mai 2007 #133 Skrevet 24. mai 2007 Jeg tror ikke de er så langt unna samme alder IRL da. Willow i serien skal jo være tenåring, men Alyson Hannigan var vel i 20-åra da serien ble innspilt? Han er 8 år eldre. Alyson var 23 i 1997 da de begynte å spille inn serien. (IMDB er kjekt å ha )
hegre Skrevet 2. juni 2007 #134 Skrevet 2. juni 2007 Mine favoritter er Spike (han er så mangesidet) og Anya (Rett på sak og kul) Angel hadde altfor høy boyband-faktor!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. juni 2007 #135 Skrevet 2. juni 2007 Nå har jeg begynt å se Buffy på nytt Det er gøy å se de gamle episodene!
hegre Skrevet 3. juni 2007 #136 Skrevet 3. juni 2007 Kvifor er Spike "i live" i angel når han "døde" i siste episode av Buffy?
Solskinn Skrevet 3. juni 2007 #137 Skrevet 3. juni 2007 Kvifor er Spike "i live" i angel når han "døde" i siste episode av Buffy? Hvilken sesong tenker du på? I begynnelsen av Angel er ikke de siste sesongene av Buffy hendt enda rent tidsmessig, og de overlapper i tid. I de siste sesongene av Angel er Buffy slutt, og Spike er først spøkelse men blir ordentleig igjen (hvordan en vampyr blir udød en gang tilv et jeg ikke, går han tilbake til vampyr eller blir han bare død en mindre gang???) men dette har jeg ikke sett selv, så jeg vet ikke helt hvordan det skjer.
Annikken Skrevet 8. juni 2007 #138 Skrevet 8. juni 2007 SPOILER! Angel sesong 5.... Det er de høyere makter som bringer Spike tilbake, husker ikke helt hvordan det der var... men det de gjør er å skru tiden tilbake slik at han blir "undusted", han kommer tilbake som et spøkelse og er fanget til smykket han hadde på seg da han ble "dusted" i slutten av Buffy sesong 7. Til dere som liker Buffy-Spike... Angel-Spike er litt annerledes. Han er fremdeles vittig, men litt mer "voksen-vittig". Mange ble skuffet over Spike i Angel, jeg syntes han var helt grei. Angel/Spike er jo en fantastisk kombo, de har jo masse historie sammen, og det dukker stadig opp små referanser til da de begge var slemme og sånn.
Solskinn Skrevet 8. juni 2007 #139 Skrevet 8. juni 2007 SPOILER! Angel sesong 5.... Til dere som liker Buffy-Spike... Angel-Spike er litt annerledes. Han er fremdeles vittig, men litt mer "voksen-vittig". Mange ble skuffet over Spike i Angel, jeg syntes han var helt grei. Angel/Spike er jo en fantastisk kombo, de har jo masse historie sammen, og det dukker stadig opp små referanser til da de begge var slemme og sånn. Fortsettelse SPOILER Men blir han ikke til "fast form igjen"? Slik at han ikke kan gå gjennom vegger og sikt Tror jeg kommer til like den Spike han er i angel og (er på sesong 2 nå) fordi jeg liker den litt mer seiøse Spike i sesong 7 av Byffy og ser for meg det blir litt av det samme??
murray Skrevet 8. juni 2007 #140 Skrevet 8. juni 2007 Han blir befridd fra spøkelsesstadiet ja. Synes Spike løftet Angel-serien da han dukket opp der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå