Gå til innhold

Takker du nei til plastposer?


Tulipanpiken

Anbefalte innlegg

Jeg pleier å si at jeg ikke trenger pose på klærne jeg kjøper, også på H&M. Null problem det, selv om de ser veldig rart på meg når de overrekker meg de fint brettede klærne... :)

Hmm.. Jeg stod omtrent og kranglet med ekspeditrsen, men følte jeg måtte gi meg fordi det stod kø bak meg(vil ikke lage oppstyr) Men skal prøve igjen med å nekte å ta imot pose, når varen ellers kan putes i lomma eller i veska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm.. Jeg stod omtrent og kranglet med ekspeditrsen, men følte jeg måtte gi meg fordi det stod kø bak meg(vil ikke lage oppstyr) Men skal prøve igjen med å nekte å ta imot pose, når varen ellers kan putes i lomma eller i veska.
Går an å ta i mot posen, ta ut varene, og legge posen på disken eller et annet sted i butikken. Bare som en demonstrasjon.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uhyre lei av alle posene. Sier som regel nei takk- det meste jeg kjøper, får plass i veska (den er stor!). Elller jeg går for ryggsekk dersom det skal handles endel mat.

Jeg skjønner jo at betjeningen i butikker bare gjør jobben sin, og prøver å yte bra service ved å tilby poser, da.

Men det går en grense. For hva skal man egentlig med en pose når man handler en hårstrikk eller en mascara?? :rolleyes:

Det handler vel mest om reklame, tenker jeg....om å spre "budskapet" mest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går an å ta i mot posen, ta ut varene, og legge posen på disken eller et annet sted i butikken. Bare som en demonstrasjon.

Det var lurt. Skal prøve den neste gang....Spørs om jeg bare har vært uheldig med ekspeditøren jeg har fått den gangen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg plass til det jeg kjøper i veska eller en pose jeg bærer på fra før, så sier jeg alltid nei. Følger da alltid på med et hyggelig smil, og den lille setningen "er jo greit å tenke litt på miljøet vet du".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...