Gå til innhold

DAGENS ROSE


Livets datter

Anbefalte innlegg

Ååååh.. takk for rose Monja!!!

Kan jeg dele ut morgendagens rose allerede nå eller?

Vil gjerne gi en til Jennifer jeg!

Rett og slett fordi vi kan være sååå uenige (sikter til den umoralske tråden) og likevel ha det kjempegøy på chatten.. :ler: .

(Har forresten mange roser på lager jeg, utrolig mange som fortjener en. Men jeg holder meg i skinnet og deler ut KUN en per dag. Så varer denne koselige tråden myyye lenger også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååh.. takk for rose Monja!!!

Kan jeg dele ut morgendagens rose allerede nå eller?

Vil gjerne gi en til Jennifer jeg!

Rett og slett fordi vi kan være sååå uenige (sikter til den umoralske tråden) og likevel ha det kjempegøy på chatten.. :ler: .

(Har forresten mange roser på lager jeg, utrolig mange som fortjener en. Men jeg holder meg i skinnet og deler ut KUN en per dag. Så varer denne koselige tråden myyye lenger også)

Åhh... Er det lenge til klokka er 12 (midnatt) eller? *Venter* Lurer på om jeg kan bruke lørdagsrosa mi på forskudd jeg? I såfall gir jeg den til Lea. Foressten, jeg delte ikke ut noen rose i går heller... Så hvis man kan gi en på etterskudd, så får du den også Lea :blunke: (Dette er kanskje på grensen til å være umoralsk men...) Takker for rose Lea. Setter også utrolig stor pris på at man kan være rivende uenige om noen ting, men rørende enig om noe helt annet... :ler: Synes det er koslig å være på samme forum som deg jeg...

Jennifer

(som venter på at det blir søndag, sånn at hun kan dele ut EN rose til....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir dagens ROSE til Milla.

Fordi hun er så ærlige og skriver sine meninger, på godt og vondt.

Og fordi hun takler kritikken etter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lørdagsrosen (påtide :blunke: ) Vil jeg gi til Virgo. Rett å slett for jeg syns det er kos du slenger inn en hilsen i dagboka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min rose for lørdagen går til.......... *tenke, tenke*

Jeg tror jeg vil gi min rose til KLIPS, jeg! Fordi hun skriver så hyggelige meldinger i dagboken min rett som det er!!! :D

Jeg gir ikke tilbake til de jeg har fått av bare for å gi, liksom, deres tid kommer den også... :blunke: Så dumt hvis de får tilbake nå når jeg vet at jeg kommer til å gi dem snart også... Også er jeg flink og gir bare en hver dag, for som Lea sa så holder denne tråden mye lenger da!! :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege, du kom meg faktisk i forkjøpet nå.

Ved nærmere ettertanke og litt utblåsing, så legger jeg alt bak meg.

Lørdagens rose går i hovedsak til Hege, men også til alle på forumet som har vært nødt til å se på uenighetene.

@

Nå ønsker jeg forumet sånn som det var, og sånn som jeg likte det:

En hyggelig plass å være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Vil gi min første Rose til @lfa vennen min...

Fordi jeg setter pris på den du er (aldri finn på å forandre deg) og at jeg savner deg en hel haug..... og skulle ønske at jeg kunne treffe deg snart (nå med engang) *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå... tusen takk, vennen min! :P

Det var skikkelig koselig. :P:P:P

Da skal ikke jeg være dårligere enn å dele ut min første rose til deg. :P

Savner deg også... Skulle ønske du var nærmere, men jeg er kjempeglad på dine vegne for at du nå bor et sted du trives, og at alt står bra til med deg, dine og lille vidunderet i magen. :P

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

ååå tuuusen takk vennen :P

ikke si så mye fint da nå, når jeg har så masse hormoner, sitter her med tårer i øyene jeg og er helt *rørt* :hjerte:

:kysse: *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens rose vil jeg gi til Milla for alle dine flotte beskrivelser om interiør. Jeg leser mye om interiør andre steder, men da er det jo alltid bilder man kan se på i tillegg. Men du beskriver så bra at jeg kan se det for meg alikevell.

Takker også for kunnskapsrike tips på velvære forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag går min rose til Ellen26, som mistet katten sin på en så sørgelig måte forrige helg (?). Mange *trøsteklemmer* fra meg.

--<--<--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Jeg vil gi min rose til *Perser* litt for å si takk for at du er deg og for å si sorry for at jeg ikke har tat kontakt i det siste....

Håper du forstå at det ikke har noe med deg og gjøre men situasjoen,jeg gir deg en pling i morgen om du vil.....?

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. I dag vil jeg gi rosen min tiiiil HMSP!

Lykketil med flytting og takk for alle de koselige chatte-timene! :D

:kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Adrenalin

Jeg ønsker å gi dagens rose til Gry (mod).

@

Du har gjort en kjempefin jobb med forumet, og jeg håper det snart blir ro her igjen...

Hilsen fra tidligere gjest som (endelig!) har registrert seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gi dagens ROSE til Gry jeg......... stakkars dame som skal holde oss "'gæ'ærne kvinnfolk" :ler: i nakkeskinnet. Er neimen ikke enkelt...... :o

Også vil jeg ønske henne tillykke med den forestående begivenheten!

Trenger babisen din ei tante Gry??? Da kan jeg stille opp jeg..... :D

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Måtte sitte meg ned å lese gjennom noen hyggelige meldinger... :sjarmor:

Synes dette var et koselig avbrekk. :wink:

Fikk klump i halsen :cry: da jeg så at til og med jeg hadde fått en rose av Chiquita. Tuuusen takk. Du er nå skjønn... :kysse:

En person som Chiquita fortjener en rose; har tid til å være en god støtte og tenker på andre enn seg selv. :P

Moderator har hun også blitt. Gratulerer og lykke til.

DAGENS ROSE GÅR DERFOR TIL CHIQUITA.

Godklem fra Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå ha jeg vært borte så lenge så jeg er helt utafor jeg nå.

Men av den grunn har jeg samlet sammen mange roser for flere dager bakover som jeg vil gi til alle sammen her inne etter tur og orden!! :wink:

Synes alle fortjener en rose jeg!!!

@

Klemmer fra Merete!!!! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...