Gå til innhold

DAGENS ROSE


Livets datter

Anbefalte innlegg

Hæ? Blir de? Hvorfor?

Tusen takk for rosene Embla S og Starie:) Dere er så søte atte!

(Jeg er data-fikse-personen på jobben. Og når det skjer brukerfeil blir brukerene sinna på meg fordi ikke PCen funker.

F.eks. når en dude klarte å kortslutte strømforskyningen sin ved å sette inn en CD-brenner.. Min feil! Hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åå skjønner.. (du hadde vel ikke tilfeldigvis en finger med i spillet da den gamle PC vår "døde" for en mnd siden' date=' :wink: )[/quote']

:ler:

Jordbær er en engel! o:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg skal reise bort idag og ikke kommer hjem før om en uke vil jeg nytte sjangsen til å gi morgendagens rose til Mie som setter pris på rådene mine. Det betyr faktisk utrolig mye..

Søndagens rose vil jeg faktisk gi til Milla. Jeg synes du er utrolig flink, og du har virkelig peiling på hva du driver med. Jeg setter pris på tipsene du gir!

Neste ukes rose legger jeg frem, så kan de som trenger en eller føler de har fortjent en forsyne seg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at jeg er bortreist i helgen, vil jeg dele ut lørdagens og søndagens rose på forskudd.

chimp; lørdagens rose får du

Og søndagens rose gir jeg til sexysadie.

Men husk: Dere får den ikke før på selve dagen! :D

Vil samtidig ønske alle en god helg. Jeg reiser på hyttetur, og håper noen legger igjen en melding i dagboken min i løpet av helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Jeg har lyst til å gi en rose til "fairytale" idag. Har forstått det slik at hun har hatt tøffe tider, og håper dette kan være en aldri så liten oppmuntring. :wink:

Tuuusen takk. Nå smilte jeg faktisk.. I noen sekunder *sukk* Min rose går faktisk til "fruenge", som er veldig flink til å gi meg råd. Takk, takk :D

Nå er det heeeeelg, folkens! :hoppe::Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Kjempefin tråd! :D

Jeg synes i grunn at alle KG jentene og guttene fortjener en rose, fordi dere alle bidrar til at KG forumet er både fargerikt og morsomt!

Det er tre personer som jeg vil gi en ekstra rose til, og det er *Lillian* og MarianneE fordi jeg vil gi de begge en oppmuntring. Ønsker at dere går godere dager i møte!

Den tredje rosen vil jeg gi til Milla som jeg synes er et friskt pust i forumet, jeg liker å lese trådene hennes og jeg synes hun er kjempeflink til å gi råd (har selv hatt glede av flere råd hun har gitt på velvære forumet - og de virker!) Stå på, Milla!

Ha en fortsatt god dag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er arbeidsdagen snart over og dagens rose skal deles ut. Idag gir jeg min rose til Alfa og det er fordi du er saklig og ærlig i svarene dine. Du ordlegger deg på en flott måte, og jeg liker å lese det du skriver. Du gjør forumet til en fin plass å være, og du er med på å høyne nivået her inne. Så...værsågod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne likte jeg. endelig noe positivt... :D Men jeg gjør en vri (kankje litt innbilsk :oops: ) men jeg gir dagens føde rose fra meg til... MEG :D Rett og slett for at jeg har vert så flink :D Men jeg har en på lager(fra i går, det tells vel??), så jeg vil gi til Livets Datter, for denne flotte ideen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

I dag vil jeg gi en rose til....MEG SELV!

:lol:

Fordi jeg synes jeg fortjener det.

:lol:

Forøvrig vil jeg dele den med Tusenfryd, som er slik en hyggelig flott person!

L-B

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forøvrig vil jeg dele den med Tusenfryd, som er slik en hyggelig flott person!

L-B

:hjerter:

Tusen takk!

Du har fått en i dag ser jeg, så da slår vi til og gir deg en til. Vet jeg bryter reglene nå, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min rose i dag går til Anie, fordi hun trenger en rose nå .

http://www.ba.no/52/74/11/4.html

oj.... en rose til meg... jeg kan ikke huske sist jeg fikk en rose, så tusen takk Lasse :kysse:

Nå ble jeg glad nå ... :Nikke:

Min rose velger jeg å gi til LEA fordi det er en jente jeg har sansen for. Hun skriver herlige innlegg og virker som en fornuftig jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag får *Lillian* en rose av meg, som en oppmuntring fordi livet ikke farer så lett med henne for tida. Synes hun er tøff som ikke gir opp selv om motbakkene er mange, og håper ting blir bedre i takt med at dagene blir lysere.

--<--<---

ÅÅÅ, tusen takk!!! :kysse: Nå smilte jeg, altså!! DU fikk meg til å smile!!! :D Tusen millioner takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagens rose gir jeg til Embla S, som var så flink å passe på tråden min, og som sa klart ifra til de som prøvde å ødelegge den! Tusen takk Embla S (som har et lett navn å skrive :ler: ..intern spøk..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag går min rose til

monja

Bare fordi!

@

Ååååååhhhhhh, en rose til meg....nå ble jeg skikkelig glad......tusen tusen takk Midnattsol..... :D

Jeg vil også gi noen roser - til Midnattsol, Jennifer, Fredagsbarn, Zeta5 og Lea - fordi dere er TOPPEN!!!!

Glad i dere alle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...