Gå til innhold

DAGENS ROSE


Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagen rose vil jeg gi til Chiquita. Fordi hun er så koselig, og fordi jeg også vil ønske henne velkommen som vår nye moderator :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Hei alle sammen!

Det var så koselig å oppdage så mange roser da jeg logget meg på idag. Jeg har allerede satt mine i vann. Tusen takk til Diva, Hege, Veslejenta, Nala, *Gwen*, kosejente, fredagsbarn, Tusenfryd, Ragnhild og Væren. Håper ikke jeg glemte noen der.

Jeg har lyst til å gi en rose til "fairytale" idag. Har forstått det slik at hun har hatt tøffe tider, og håper dette kan være en aldri så liten oppmuntring. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min rose går til faktisk i dag til Milla. (DET hadde dere ikke trodd om meg)

Milla:

Enkelte ganger har man mest lyst til å gi deg en kakuts ( :ler: ), men jeg vet det er noe godt i alle.

Det er til tider god underholdning å lese trådene dine. Man vet ikke helt om man skal grine eller le! :)

En ting vi alle kan være enig om, er at du er sær. Og det kommer du alltid til å være. Men vi skal også huske på at verden hadde vært dødskjedelig uten særinger..

(tenk positivt om det jeg skriver da, for det er ikke ment vondt)

Milla! Du er kjempeflink til å gi råd om klær, interiør og hudpleie!

@

Føler meg nesten som ungkaren jo.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Jeg gir en rose til Birthe, jeg. Fordi hun er den hun er, og vil ha meg som den jeg er. Fordi hun skjønner mine feil og lar meg jobbe med dem. Fordi hun gir meg trygghet, kjærlighet og latter :)

Du er bare best, pus

WildThing

"life's a dance you'll learn as you go. sometime you lead and sometimes you follow"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange jeg vil gi en rose, så det er fint at jeg kan gi en hver dag.

Derfor vil jeg gjøre det på denne måten:

Jeg vil legg en rose stille ifra meg og list meg ut igjen - hver dag, med en takk til deg fordi du er den du er.

Og jeg vil bruke lista mi når jeg deler ut rosene.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her klarer jeg ikke å holde oversikten, trodde vi skulle lage en tråd for hver da. :-? Hmmm, hvem skal jeg stemme på i dag da, mon tro. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen rose vil jeg gi til Chiquita. Fordi hun er så koselig, og fordi jeg også vil ønske henne velkommen som vår nye moderator  :P

Åhhh... Tusen takk, Hege...

Det var en koselig velkomst det!

Hmm, hvem skal jeg gi dagens rose til da??

Zafir, tror jeg nok det må bli i dag.

Gratulerer med vel overstått fødsel, og lykke til videre med lillebror, Zafir-vennen.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Care skrev:

Her klarer jeg ikke å holde oversikten, trodde vi skulle lage en tråd for hver da.  Hmmm, hvem skal jeg stemme på i dag da, mon tro.  

_________________

Meg? :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Cassandra. Ja, hvorfor ikke. Du fortjener en rose. Stakkar du ble helt glemt oppi alt dette virvaret.

Versågod - rose til Cassandra @

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag får *Lillian* en rose av meg, som en oppmuntring fordi livet ikke farer så lett med henne for tida. Synes hun er tøff som ikke gir opp selv om motbakkene er mange, og håper ting blir bedre i takt med at dagene blir lysere.

--<--<---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gir jeg en rose til Starie. Takk for alltid gode tips på velværeforumet. Du har mye kunnskap om tingene du skriver om, men du er aldri nedlatende.

Ha en fin helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Embla s

i morgen vil jeg gi en vakker rose til Jinx. hun er den første som har skrevet i dagboken min (utenom meg :wink: ), og det føltes godt å få den oppmuntringen.

På søndag vil jeg gi en rose til Jordbær. Hun skulle egentlig fått i dag, men så har allerede MarianneE fått (og om noen fortjener rose, er det HENNE)! Så, Jordbær får på søndag.

På mandag får Morti eh. husker ikke hvordan du staver navnet ditt, jeg :oops: fordi du føler deg urettferdig behandlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Mie! Det var kjempehyggelig av deg!

Jeg har ikke fått med meg rosetråden før nå, og sender gårsdagens til deg som startet den.

Dagens rose får jordbær fordi folk blir sure på henne når de ødelegger pc`ene sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...