Gå til innhold

DAGENS ROSE


Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Sola de skrev:

Så fin! Takk vennen :hug:

Åhhh :takke: pytt pytt ;)  Ha en fantastisk natt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, NonJuan skrev:

Åhhh :takke: pytt pytt ;)  Ha en fantastisk natt

Takk, du og :blomst:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 20.14, Winza skrev:

@bella_ får dagens :dagens-rose: fordi hun virker som en veldig hyggelig person :) Jeg er glad for at hun valgte å komme tilbake til kg 😄

Hei Winza! Tusen takk! Beklager sent svar. Setter stor pris på rosen, du virker også som en veldig hyggelig person, så jeg gir dagens rose til deg 😄 :dagens-rose:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Gir dagens :dagens-rose: til @ilsep Utrolig trist å høre hva som har hendt henne :( Hun var en veldig positiv og hyggelig bruker, hun vil bli savnet :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

@fiole får dagens :dagens-rose: fordi hun har bursdag i dag og fordi hun fortjener all den ros hun kan få :) Hun har bidratt til mye positivitet på kg siden hun ble medlem og jeg håper hun blir her i mange flere år 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Winza skrev:

@fiole får dagens :dagens-rose: fordi hun har bursdag i dag og fordi hun fortjener all den ros hun kan få :) Hun har bidratt til mye positivitet på kg siden hun ble medlem og jeg håper hun blir her i mange flere år 😄 

:sjenert::hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, EvaLena skrev:

@Winza 

Dagens rose til Winza, fordi du er hyggelig 😊

Det var veldig hyggelig å høre 😄 Du virker som en veldig hyggelig person selv, jeg er glad der er slike som deg på kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Winza skrev:

Det var veldig hyggelig å høre 😄 Du virker som en veldig hyggelig person selv, jeg er glad der er slike som deg på kg :)

Takker 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

2 minutter siden, Winza skrev:

Gir dagens :dagens-rose: til @FrankDrebin fordi han virker som en hyggelig og artig kar som bidrar med mye latter og glede på kg, håper han blir her i mange år framover 😄 

Tusen mange takk! :biggrin: Det var hyggelig å høre, blir nok en god stund, ja. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagens rose får du, @Winza 😊 Det er fordi du enkelt og greit fortjener det veldig mye. Du er bare snill og god, har utrolig gode verdier som mange flere menn og gutter skulle hatt. Og mange flere gode ting har du ved deg selv! Værsågod :lillesky2: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Moondance skrev:

Dagens rose får du, @Winza 😊 Det er fordi du enkelt og greit fortjener det veldig mye. Du er bare snill og god, har utrolig gode verdier som mange flere menn og gutter skulle hatt. Og mange flere gode ting har du ved deg selv! Værsågod :lillesky2: 

Tusen takk! Jeg kan si det samme om deg :klem1: Du er så utrolig hyggelig å prate med, jeg føler jeg kan prate med deg alt :) Det er pågrunn av folk som deg at nettet har sine hyggelige sider, du er et godt menneske :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Winza skrev:

Tusen takk! Jeg kan si det samme om deg :klem1: Du er så utrolig hyggelig å prate med, jeg føler jeg kan prate med deg alt :) Det er pågrunn av folk som deg at nettet har sine hyggelige sider, du er et godt menneske :) 

Tusen takk, og i like måte :klemmer: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...