Frujuli Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Ja, så var det gjort. Kampanjen virker! veldig mange som reserverer seg i disse dager. Har du? Får ny hvert år,men blar aldri i den. Blir til at jeg kaster den gamle og legger inn den nye.
Fru.U Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har også gjort det i dag! Kan ikke tenke meg at jeg kommer til å savne den.
Nynaeve Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Har aldri tenkt på det, jeg har ikke fast telefon så da den bumpet ned i fjor var jeg helt paff, og visste ikke hva jeg skuelle gjøre av den. Så den ble arkivert i den blå dunken. I år slipper jeg heldigvis :smile:
Nightingale Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Jeg skulle gjerne visst om det før! Jeg registrerte meg med en gang jeg fikk vite om det, men da var allerede katalogen i hus (forøvrig plassert innerst og borterst i kottet allerede...) Det kan jo ikke vært så kjent før dette. Jeg har aldri hørt om det, og jeg har aldri hørt noen andre snakke om det før nå. Godt det kommer frem! Den eneste bakdelen med å ikke ha telefonkatalog er jo hvis nettet bryter ned, og man må ha et telefonnummer akkurat da. Men da har man jo alltids mobiltjenester og det kommer alltid til å være noen som fortsatt beholder telefonkatalogen.
Brunhilde Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har også reservert meg. Kan ikke huske sist jeg brukte papirutgaven av telefonkatalogen verken hjemme eller på jobb.
Nightingale Skrevet 12. februar 2007 #8 Skrevet 12. februar 2007 Man reserverer seg på denne siden: https://login.gulesider.no/mypage/flow.c?_f...reservationFlow
Gjest Jamo Skrevet 12. februar 2007 #9 Skrevet 12. februar 2007 Familien vår har gjort det selv. Kan ikke tenke meg at det er noen som bruker den lengere i dagens teknologi samfunn.
Catzy Skrevet 12. februar 2007 #10 Skrevet 12. februar 2007 Er det noen som vet hvordan det gikk? Fikk med meg at Naturvernforbundet hadde sagt at de skulle klare 10.000 reservasjoner innen fredag, og at Eniro trodde at det var umulig. Og så fikk jeg ikke med meg hvordan det hadde gått. Noen som vet?
Catzy Skrevet 12. februar 2007 #11 Skrevet 12. februar 2007 Svarer meg selv: Naturvernforbundet sier at 100 000 har reservert seg: http://www.naturvernforbundet.no/cgi-bin/n...maker?id=100204 Yey. Mindre sløsing med ressurser.
Fru Biscuit Skrevet 13. februar 2007 #12 Skrevet 13. februar 2007 Kjempeflott tiltak! Men vi fikk faktisk katalogen selv om vi reserverte oss (i tide)
Dru Skrevet 13. februar 2007 #13 Skrevet 13. februar 2007 Katalogene er sikkert trykket lenge før de leveres ut til husstandene, så jeg er jo ikke så veldig overrasket over at den kom i år. Men neste år skal den ikke ligge i min trapp, det er helt sikkert.
Merneith Skrevet 13. februar 2007 #14 Skrevet 13. februar 2007 Kjempeflott tiltak! Men vi fikk faktisk katalogen selv om vi reserverte oss (i tide) ← Jeg reserverte meg for ett år siden, men får den allikevel Faktisk, så får alle bodene i trappoppgangen også egen katalog...
Laban75 Skrevet 13. februar 2007 #15 Skrevet 13. februar 2007 Kunne også tenkt meg å reservere meg, men betyr det at vi da heller ikke får "lokalveiviseren"? Den er nemlig litt kjekk å ha - og tar ikke plass heller.
Murf Skrevet 14. februar 2007 #16 Skrevet 14. februar 2007 Kjempeflott tiltak! Men vi fikk faktisk katalogen selv om vi reserverte oss (i tide) ← Samme her. Problemet her er at vi bor i blokk, og de slenger den utfor døra vår, og har da ingen mulighet til å sjekke hvem som er reservert eller ikke.
14062003 Skrevet 18. februar 2007 #17 Skrevet 18. februar 2007 Prøvde, men rakk ikke i tide. Så her gikk den rett fra porten til søpla (papirgjenvinning).
kvinne_ Skrevet 18. februar 2007 #18 Skrevet 18. februar 2007 Kjempeflott tiltak! Men vi fikk faktisk katalogen selv om vi reserverte oss (i tide) ← Jeg og Og mange andre i oppgangen har også fått den selv om den ikke var ønsket: det ligger nemlig mange telefonkataloger i oppgangen her nå som ingen ønsker å ta med inn.
Cupcake Skrevet 25. februar 2007 #19 Skrevet 25. februar 2007 Jepp, vi har reservet oss. Har ikke brukt den på flere år.
Gjest Solsikke Skrevet 1. mars 2007 #20 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har reservert meg, og har ikke fått den. Har vel egentlig aldri hatt bruk for den, siden det går så mye raskere å sjekke opp på internett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå