Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Gjest Dallandra

Ja vi skal det. Kommer opp Skjærtorsdag og blir til 2. påskedag. Burde være mulig å få til noe på de dagene ja :)

:hoppe: Da er vi garantert ikke på hytta heller, for mannen har jobbehelg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Er det bare hos meg det henger seg noe innmari innimellom nå i kveld??

Utrolig irriterende :kjempesinna:

Men jeg har da andre ting å gjøre jeg. Må henge opp en vask, også skal jeg se Farmen kl 20. Skal kose meg med litt sjokoladekake som jeg bakte til jobben på torsdag :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også skal jeg på spinning igjen i morgen tidlig.

Har ikke trent hele forrige uke for å se om knærne ble bedre, og det har de blitt. Er ikke helt bra, men det får så være. Så nå gjenstår det å se om de blir verre igjen :forvirret:

Da må jeg nok gjøre noe med dem...

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du vært hos jordmor ennå??

Å ja, det var i dag. Gleder meg til å høre referat og spent på om du har fått høre hjertelyden.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger her også :roll:

God spinning i morgen tidlig da, du er så flink altså.

Takk for det :)

:vinke:

har du vært hos jordmor ennå??

Ja det har jeg :)

Å ja, det var i dag. Gleder meg til å høre referat og spent på om du har fått høre hjertelyden.

Se under :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var første jordmortime over, og jeg fikk høre hjertelyden :hoppe:

Så da er alt bare bra med den lille. Alt var bra med meg også, både urinprøve og blodtrykk :)

Hun tok også symfyse-fundus mål, og jeg havnet over gjennomsnittet, så hun mente jeg var litt stor, men så sa hun i neste øyeblikk at den kurven ikke var riktig, og at det ikke var noe å bry seg om. Det viktigste var å se at livmoren vokste fra gang til gang. Jeg gidder ihvertfall ikke å bry meg om det :)

Fikk masse papirer, blader og produktprøver, og har sikkert kastet halvparten allerede. Ikke alt som var like interessant akkurat.

Var som sagt på spinning idag tidlig, og det er tydeligvis ikke noe særlig for knærne mine. Litt rart for det har aldri vært noe problem før. Men så har jeg ikke lyst til å slutte med det heller, for jeg trives utrolig godt med den treningsformen. Vanskelig :forvirret:

Nå er det litt KG-tid på meg, for mannen driver på uti garasjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe under.... (enda i hvertfall ;) )

For seint ute... :ler:

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro at du fikk høre hjertelyden og at alt var i orden. Var mannen med?

Du kan ikke ha fått "bekkenløsning" i knærne da? At graviditeten påviker på ett eller annet vis. Du spurte ikke om det da du var hos jordmora?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe under.... (enda i hvertfall ;) )

Sikker ;)

Så gøy med hjertelyden  :hoppe:

Kejkt at alt er bra med deg også ;) Litt mindre kjekt emd de knærne :(

Ja det var gøy å høre hjertelyden :)

Knærne får jeg bare prøve å glemme tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at du fikk høre hjertelyden og at alt var i orden. Var mannen med?

Du kan ikke ha fått "bekkenløsning" i knærne da? At graviditeten påviker på ett eller annet vis. Du spurte ikke om det da du var hos jordmora?

Nei, mannen var ikke med. Han hadde ikke sjangs til å komme fra jobben. Men det gjorde ikke noe.

Glemte å nevne knærne for henne. Men nå er jo ikke dette med knærne egentlig noe nytt da, for jeg har jo slitt med de så lenge jeg kan huske. Men det er mulig at graviditeten forverrer det noe :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...