Impala Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #161 Del Skrevet 12. februar 2007 Helgene har en mystisk tendens til å bli lagt over etter spostssendingene Jeg har faktisk vært på tur -strategisk plassert mellom skiskytings-rennene ← Ja, det kan jeg tenke meg at du har gjort ja Takk for påminnelsen, hadde helt glemt det! ← Bare hyggelig det Hei Imala! Du kan ikke bare gjøre sånne forandringer når jeg er borte da!!! Men skjønte rimelig raskt hvem hilsnene i dagboken min egentlig var fra da Håper du koser deg inne i varmen i dag ← Nei, det var jo ikke akkurat planlagt da Men godt at du skjønte hvem jeg var Håper du har en fin søndag, Impala! Vafler hørtes utrolig godt ut! I dag har jeg lyst på absolutt alt! ← Vaflene var gode, men jeg blir alltid så gærn i magen etterpå, så jeg burde egentlig ikke spist det. Men så er det jo innmari godt også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #162 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Bare innom og stor for 12 uker idag Jeg kan nesten ikke tro at det er sant. Nå håper jeg resten av tiden komemr til å gå fort Endret 12. februar 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. februar 2007 #163 Del Skrevet 12. februar 2007 Det er ikke 12 uker før i morra i følge tickeren din.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #164 Del Skrevet 12. februar 2007 Joda det er idag! Den skifter ikke før litt utpå dagen. Den er nok på amerikansk tid eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. februar 2007 #165 Del Skrevet 12. februar 2007 Ok.. GRATTIS MED 12 UKER I DAG!!!!! Syns det har gått utrolig fort! Betyr det da at jeg er 12 uker eldre?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #166 Del Skrevet 12. februar 2007 Ja, det gjør nok desverre det Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #167 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Da skal jeg gå og spise litt, drikke kaffe og slarve sammen med kollegene mine, og etterpå må jeg bare få kommet igang med noe jobb her! Endret 12. februar 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. februar 2007 #168 Del Skrevet 12. februar 2007 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. februar 2007 #169 Del Skrevet 12. februar 2007 Gratulerer med 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2007 #170 Del Skrevet 12. februar 2007 12 uker!!! Herregud det går så sinnsykt fort.. Jeg har fulgt med deg her inne altså. Godt å se at du er i så fin form om dagen! Kos dæ på jobb snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. februar 2007 #171 Del Skrevet 12. februar 2007 :hoppe: for 12 uker! *drømmer om at dette er min første uke* Det hadde vært noe det... Ja, ja, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves har jeg alltid hørt, håper det er sant Ha en toppers mandag. Hørtes ut som en god start med KG og kollegaslarving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 12. februar 2007 #172 Del Skrevet 12. februar 2007 Oi,12 uker allerede?! Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. februar 2007 #173 Del Skrevet 12. februar 2007 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #174 Del Skrevet 12. februar 2007 12 uker! ← Gratulerer med 12 uker! ← Takk 12 uker!!! Herregud det går så sinnsykt fort.. Jeg har fulgt med deg her inne altså. Godt å se at du er i så fin form om dagen! Kos dæ på jobb snuppa! ← Ja guri meg tiden går jammen fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #175 Del Skrevet 12. februar 2007 :hoppe: for 12 uker! *drømmer om at dette er min første uke* Det hadde vært noe det... Ja, ja, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves har jeg alltid hørt, håper det er sant Ha en toppers mandag. Hørtes ut som en god start med KG og kollegaslarving ← Det blir din tur snaart også vettu Var en fin start på uka ja Oi,12 uker allerede?! Ha en fin mandag! ← Takk for det Gratulerer ← Takk Og neste uke er det din tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #176 Del Skrevet 12. februar 2007 Ja da var ukas første dag over Har prøvd å rydde pulten min for papir i hele dag, men vil liksom ikke krympe :klø: Får vel bare fortsette utover uka da, og håpe det ikke blir for mye tilsig I morgen tidlig skal jeg trene spinning igjen. Har kommet i gjenge igjen med hver tirsdag og torsdag morgen, så får prøve å fortsette med det. Har jo hatt som mål og trene en dag i helga også, men det har da vært så mye interressant sport i det siste, så det har gått dårlig gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. februar 2007 #177 Del Skrevet 12. februar 2007 Bare inne og hilser på. Og for at du er 12 uker på vei allerede!! Bra at du er i fin form! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. februar 2007 #178 Del Skrevet 12. februar 2007 Du må fikse tickeren din, det er 11 uker og 6 dager enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #179 Del Skrevet 12. februar 2007 Bare inne og hilser på. Og for at du er 12 uker på vei allerede!! Bra at du er i fin form! ← Ja jeg er i fin form Du må fikse tickeren din, det er 11 uker og 6 dager enda.... ← Den viser 12 uker hos meg, og det har den gjort i nesten hele dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. februar 2007 #180 Del Skrevet 12. februar 2007 Du må fikse tickeren din, det er 11 uker og 6 dager enda.... ← Tror det må være noe rart med dataen din , hos meg viser tickeren klart og tydelig 12 uker . Eller kanskje det er dataen min som er unik :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå