Gå til innhold

Å få 1 pluss 1 til å bli 3..!?!


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Vet ikke når jeg vil teste jeg, Liljen.

....for egentlig tror jeg ikke noe på at jeg rekker å teste...kjennes så vått ut inni der...og har følelsen av at det begynner hele tiden...jada, har hatt det sånn siden fredag...men likevel liksom...tror egentlig på at det kommer senere i dag...

I dag har jeg hatt besøk av Silvius. Kjempekoselig å se deg igjen snuppa. Så nå fikk jeg nettopp plassert henne trygt ombord på flybussen.

Tidligere i dag fikk vi sendt det andre besøket vårt avgårde med buss og.

Nå er jeg egentlig litt trøtt, så skal legge meg på sofaen og se film...mest lyst å sove egentlig...:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der var du igjen og Liljen :ler: ...har ikke kommet noe enda da...men kjennes ut som om det begynner hele tiden liksom... :sjenert:

....tror jeg må ut og sjekke igjen jeg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

...ingenting denne gang heller...sikkert fordi det bare var fem minutter siden sist jeg sjekka... :ler:

.....men jeg blir ikke overraska om det kommer da...for jeg har jo ikke tatt med denne pp i beregninga da...for planen er jo å spørre om jeg får ta dobbel pergo neste syklus...så da skal vi jo liksom satse alt neste gang jo... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje derfor den ikke kommer.. fordi du ikke telte med denne pp, men det gjorde kroppen din og derfor har du blitt gravert :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Sitter med et eneste stort glis om munnen jeg :sjarmor:

Har den ikke kommet enda kan du jo væer gravid? Har du tester hjemme? Om den ikke viser seg i løpet av dagen, skal du teste deg i løpet av kvelden eller morgendagen? Jeg er så nysgjerrige jeg nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er virkelig spennende! Håper virklig det går deres vei nå :klem:

trur kanskje det kommer en liten baby som en tidlig julegave jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende altså!

Krysser fingra for deg. Om det er noen her inne jeg skal ønske gravide fremfor andre så må det nesten være deg altså Capri, dere har slitt lenge nå og bør endelig få igjen for det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ikke kommet noe da..:hoppe:

Trøtt jeg. Nettopp sovet på sofaen og..med Friends i bakgrunnen..mye vits å se på tv ja.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trur jeg har hørt at trøtthet og manglende mens kan være et tegn jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh... jeg sitter her med vondt i magen fordi jeg er så spent på deg :hoppe:

Det er ingen jeg unner en spire mer enn deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare så grusomt trøtt jeg ble og da...burde egentlig fått gjort en hel masse her...for det har det ikke blitt noe av mens vi har hatt besøk da...men orker ikke...kanskje bare vaske litt klær...så får jeg heller rydde mer i morgen før jobb... :sjenert:

Begynner å få bittelitt lyst til å teste...men er så redd den blir negativ at det er litt greiere å bare leve i håpet... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge har du tålmodighet til å vente da?

Jeg tenker alltid at jeg skal vente en 3-4 dager over, også blir jeg bare nysgjerring og går og tenker på det og tester fortidlig. Men greit det også da, for da er man litt bedre forberedt når mensen til slutt kommer...

Krysser alt som krysses kan for deg

Og :frustrert::frustrert::frustrert: skremmer tanta langt til skogs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en stor dose tålmodighet jeg, Eeyore :ler:

Må jo holde folk på pinebenken en stund vettu.. ;)

Vet ikke helt om det er noen vits i å ta en test i kveld liksom...så mulig jeg venter til i morgen tidlig da...dersom det ikke kommer noe senere i kveld da...greier liksom ikke helt å tro at det ikke kommer noe liksom...for så flaks tror jeg ikke vi har...er nok bare kroppen som er litt forvirra av all pergoen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingenting enda heller forresten.. :sjarmor:

Endret av ~Capricorn~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på kor lenge du ventar før du eventuelt testar...

Til eg må på do kanskje... :sjarmor:

.......men tror nok resultatet blir negativt....og at mensen kommer i morgen.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Skjønner ikke at du klarer å holde deg?! Da vi prøvde å bli gravide testet jeg meg ganske fort om mensen ikke kom til "avtalt tid" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...