Gå til innhold

Å få 1 pluss 1 til å bli 3..!?!


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk akkurat vite at den 16-år gamle lillesøstra til ei venninne er gravid....føles veldig urettferdig.....skulle ønske det var meg liksom....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å ikke gi opp, Liljen. Men føler det ikke er så enkelt i disse dager..er så vanvittig mange som gravide som kommer innom butikken og handler...folk som kommer innom og setter på plass varer er gravide...folk jeg kjenner...mange som nettopp har fått barn...mange som handler i butikken med små barn...mange babyer/gravide på tv...i alle mulige serier og filmer...blir så sliten av det...er drittlei av å gå på jobb...er drittlei av å gå på hormonkurer som ikke hjelper...er egentlig bare LEI...tror jeg hadde trengt en laaaang ferie jeg....vekke fra alt som minner meg om det å få unger...har null energi og er trøtt hele tiden....bare lyst til å sette meg ned og begynne å grine...men neida, vi skal smile og late som om alt bare er fint og flott...

Sliiiiiiten.... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry:

Jeg har så vondt av deg, Capri! Unner deg av hele mitt hjerte en liten.

Ingen skulle måtte gå igjennom dette :tristbla:

:klem::klem:

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg så godt.. Føler det slik og selv om det "bare" er 11 pp på meg... Men jeg har jo den jævla muskelknuten som tar hele plassen i livmoren..

Jeg tror 2007 blir ditt år jeg, capricorn. :)

supermegakjempestor :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venninna mi skal på ultralyd på fredag.... juhu som jeg gleder meg til å høra om d då.. :ironi: not! :forvirret: Slemme meg vil ik gå her som et dass som ik får d til sjøl...... føles bare SÅ kjipt.. :tristbla: Så¨jeg aner noe åssen du føler dg for tida ja.. :sjenert:

sender noen :klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er virkeli en going du!! Tuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for oppmuntrende ord i dagboken min. Tror jammen du har rett jeg :) Og du skal ikke se bort i fra at vi sitter der samtidig heller :) :)

Ha en strålende fredag, og god helg

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meta: :kyss:(jeg unner ingen å måtte slite..)

Marthepia: :klem:

Litle Lady: Ja, sikkert morro å få rapport fra UL'en til bekjente da.. :sjenert:

Litjmor: :klem: Noen ganger lurer jeg litt på hva galt jeg har gjort liksom... :sjenert:

Liljen: Du er en skikkelig going du og :kyss: Takk for alle trøstende og oppmuntrende ord når jeg er litt langt nede. Setter stor pris på det :klem: Ja, nå er vi jo rimelig likt i løypa, så vi får satse på at det går denne gang da ;)

--------------------------------------

Denne gang tenker jeg ikke så mye på prøving egentlig. Må tenke meg om for i det hele tatt å huske pergoen. Er fremdeles litt lei jobben da, men det har flere grunner..folk som kaver seg opp over småting og bare stresser alle andre, og nå når ting er flyttet litt rundt, er det gjort om sånn at det er blitt vanskeligere å jobbe med og..kjempekjekt..ting som før var enkelt og greit er blitt noe som nå tar lang tid og bare irriterer.. :sjenert:

Har det egentlig helt greit nå. Kan nok komme av at jeg har frihelg. Har kost meg med skiskyting i dag. Så har jeg begynt å trene og. Begynte i går. Er kjempe-kjempe-kjempe lenge siden jeg trente sist...så trodde jo jeg skulle kollapse på tredemølla og bli slengt som ei filledukke inn i speilene bak da :ler: Men jeg greide faktisk å løpe i ti minutter i går (ikke så veldig bra, men en begynnelse ihvertfall) og i dag klarte jeg presse meg til 11. I tillegg til noe stepmaskin og sykkel da. Og noe styrketrening. Så nå kjenner jeg deler av kroppen jeg hadde glemt jeg hadde :ler: (eller noe sånn)

Nei, nå er det nok på tide å gjøre noe her hjemme. Har en del forsømt husarbeid (har ikke orket å gjøre så mye den siste uka..så et par dager nå gikk jeg med ulike sokker..fordi jeg ikke hadde brettet sammen par på en stund.. :ler: )

Men først..litt mat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En :klem: til deg!

Jeg håper så inderlig at dere får drømmen oppfylt!

Nei, nå er det nok på tide å gjøre noe her hjemme. Har en del forsømt husarbeid (har ikke orket å gjøre så mye den siste uka..så et par dager nå gikk jeg med ulike sokker..fordi jeg ikke hadde brettet sammen par på en stund..  )

:legrine:

Må innrømme at jeg kjente meg litt igjen der ja... Hender ofte jeg må ta mannens sokker (som er 5 nr for store!) også! :sjenert:

Godt at du er snill mot deg da, trening er jo sunt for sjelen også... ;)

God natt! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en liten tirsdags klem til deg jeg vennen min!

Tenker masse på deg,og håper det klaffer snart!

Stooor klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Leiababe

Innom med en liten :klem: Håper du har det greit.. Sender mange gode tanker om at det skal klaffe for deg i 2007. Det har du virkelig fortjent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais! :vinke:

Håper det klaffer for dere snart! Det er jeg helt sikker på at det gjør. :klem:Koslig å se dere i går, forresten!

Endret av Lipstick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn3c: Du er søt du og vennen :klem:

Monja: :klem:

Bethina: Ja, nå er det virkelig på tide det skjer noe snart altså.

Ja, så lenge man har en sokk på hver fot, så spiller det vel ingen rolle hvordan de ser ut :ler: Føttene snakker jo ikke sammen, så de kan ikke bli misunnelige på hverandre fordi den andre fikk en finere sokk :ler:

Ja, det er deilig å trene litt igjen. Gjør det delvis for å bli litt bedre i ryggen og. For jeg var vedlig bra i ryggen i høst da jeg gikk til og fra jobb hver dag (40 min hver vei) men etter lap'en skled det litt ut, og så har det jo regna veldig mye og. Så ryggen har ikke vært helt topp de siste mnd.

Lilletrollet: Jeg tenker masse på deg og vennen :kyss:

Dette må vel bli vårt år vel... :sjenert::klem:

Leiababe: Jada, jeg har det helt greit jeg. Fremdeles litt lei jobben. Men det går vel over etterhvert.

Håper veldig at det skal klaffe dette året.

Eeyore: :klem:

Lipstick: Ja, nå håper jeg det skal klaffe ganske snart altså. Begynner å bli litt lei liksom. Koselig å se deg og. Jeg greide å lure bror min til å være med å trene jeg. Han som alltid er den som er tøffest i trynet og sier at 'Vi skal ikke begynne å trene da??' Men da har det jo aldri skjedd noe..så nå greide jeg å få han med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...