Gå til innhold

Å få 1 pluss 1 til å bli 3..!?!


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Marthepia: Ingen spørsmål er dumme da :klem: Selve prøvingen er det jo ikke noe å si på da :sjarmor:

Men, ja, det er veldig slitsomt. Innimellom blir det en del plikt-sex liksom. Og spesielt nå når jeg går på pergo. Da har jo legen satt opp en 'timeplan' på annenhver dag rundt EL.

Så blir jeg litt småstresset om vi ikke har nok sex rundt EL.. :sjenert: Ikke at det hjelper uansett da..er visst ikke noe som funker for oss..

Tror egentlig jeg hadde roet meg ned litt dersom vi går videre til IVF, for da er det liksom noen andre som tar styringen på det hele.. ;)

Litle Lady: Takk. Håper du har hatt en fin onsdag du og :klem:

Eeyore: IKM er neste lørdag. Altså en og en halv uke til...lenge til altså... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei... Har vært litt snikleser i den gamle dagboka di, men får vel gi meg tilkjenne nå som du har startet på ny... ;)

Syntes det er rart du ikke får høyere dose med pergo når de ikke har hatt noe effekt så langt... Men har du fått EL av de kurene du har hatt?

Håper 2007 blir året for dere (og mange andre som prøver)!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, vennen :)

Jeg krysser fortsatt alt jeg har for deg jeg. 2007 har jeg virkeli troen på både for meg og deg :) I år skal bli året :) :)

Jeg har flere venninner som har vært gjennom prøverør, så det kan jeg supermye. Har lånt brosyrer og bøker av den ene av di, så di har jeg og lest :) Så hvis det er ett eller annet du lurer på, send meg en pm, så skal jeg prøve å svare deg (kan også spørre ekspertisen hvis ikke :) )

Ha en strålende kveld. Ta vare på deg selv.

:klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh: Så koselig at du følger med da :klem:

Ja, jeg har nok fått EL av kurene så langt. Jeg testa med blodprøve første pergo-syklus. Og gyn sa at hvis alt var bra på den, så ville jeg ikke høre noe. Og det har jeg ikke da, så regner med alt er bra. Og jeg hadde jo EL da vi sjekka det før ejg begynte på pergo og da. Så siden jeg har EL uten pergo og, så er det vel mest for å bedre kvaliten på eggene. Og gjøre festemulighetene bedre.

Liljen: Ja, jeg håper dette blir et supert år for både den ene og den andre :klem:

Så greit å vite hvem jeg skal spørre hvis det skal bli aktuelt da :smilbla:

Og tro meg, blir det aktuelt kommer jeg sikkert til å spørre masse ;)

Nå satser jeg mest på at vi har klart det denne gang da :ler: Tror vel egentlig ikke det da, men er lov å håpe da. Ble ihvertfall masse :humpe: rundt EL...men om det ble full klaff gjenstår å se. I natt har jeg hvertfall hatt mye stikking og sånn nederst i magen..og innimellom i dag og. Men det har jeg nok sikkert hatt før og, uten at det har vært noe som helst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei visst ikkje spire på meg denna måneden heller.... :tristbla: Men lykke til med prøvinga de værtfall.. ;) Ha hei fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tristbla:

:cry:

:sinna:

:kjempesinna:

:frustrert:

:grine:

:tristbla:

(.....laaaangt nede i kjelleren for tiden....sliter med å komme opp....sliter med å late som om alt bare er 'fint og flott, og alt er bare bra'.....sliter med å se barnevogner.....sliter med å se bittesmå babyer.....i det hele tatt.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Vet ikke hva jeg skal si jeg.. Har ikke noen trøstende ord :kose: Har heller ingen aning om hva du gjennomgår. Men jeg kan skjønne at det er hardt! :Nikke:

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei vennen.

Hvordan går det med deg?? Hvis jeg har regnet riktig, er det ikke lenge til IKM heller?? Jeg krysser iallefall alt jeg har for deg :) NÅ er det din tur!!!

Supermegakjempestor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litle Lady: Så kjedelig at det ikke ble klaff for deg heller da :klem:

Epona: Så koselig å se deg og her da :kyss:

Doodles: Ja, tanta kom hun...og noe så skikkelig kraftig og... :frustrert: Lå på sofaen hele søndag og var kvalm og hadde vond i magen og ryggen...hjalp ikke med smertestillende engang... :frustrert: Hadde så vondt i ryggen da jeg la meg at jeg ble liggende og snu meg i en time..

Men så er det jo siste gang på lenge og da... ;)

Pasha: :klem:

Glow: Det er ikke noe morro nei.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal si jeg.. Har ikke noen trøstende ord :kose: Har heller ingen aning om hva du gjennomgår. Men jeg kan skjønne at det er hardt! :Nikke:

:klem:  :klem:

Det er hardt ja. Er ikke noe lett å gå sånn mnd etter mnd, år etter år og ønske seg noe så inderlig dypt...så skjer det ikke noe...det er kjempehardt å takle. Når man i tillegg skal late som om alt bare er 'fint og flott' ovenfor alle andre, blir jeg litt sliten. En ting er jo at de jeg jobber med vet at vi prøver, men kundene vet jo ikke det...så da må man jo smile da.. Og de jeg jobber med vet ikke hvor dypt det stikker og hvor mye jeg egentlig sliter..og de aller fleste vet jo ikke engang at jeg går på pergo..så det er litt slitsomt med alle bivirkningene som raser rundt i kroppen. I forrige uke, altså siste uka av syklusen, var jeg rimelig ustabil...kan begynne å grine av bagateller og forsvant laaangt ned i kjelleren. En av gutta jeg jobber med, som ble pappa i høst (skikkelig uplanlagt..et lite uhell..) så snakka han med sjefen, som og fikk barn i ung alder, og da de snakka om hvor fint og flott det var når det først var skjedd...da begynte jeg å slite...og fredag da jeg begynte på jobb, hadde jeg vært litt for lenge med mine egne tanker...så da ei jeg jobber med spurte om alt var bra fikk jeg tårer i øynene..morro rett før man skal inn i butikken... Og lørdag gikk jeg glipp av første bussen til jobb, så da fikk jeg en halvtime med de destruktive tankene mine...går skikkelig langt ned i kjelleren... Og nå blir det ny runde med pergo...begynner å bli litt lei...sliten...går bare på autopilot...går på jobb, gjør det jeg skal, går hjem igjen...orker ingenting...kunne sikkert gått til legen og fått en sykemelding om jeg hadde villet...men da hadde jeg nok tenkt for mye... Stikker inni meg når jeg ser barnevogner, gravide og bittesmå babyer...og når jeg hører barnegråt...

Men jeg vet det vil gå over...det må jo det da....håper jeg...

Ble litt rotete...men veldig greit å skrive av seg litt frustrasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei vennen.

Hvordan går det med deg?? Hvis jeg har regnet riktig, er det ikke lenge til IKM heller?? Jeg krysser iallefall alt jeg har for deg :) NÅ er det din tur!!!

Supermegakjempestor :klem:

Begynner å gå bedre for å si det sånn... :sjenert:

Du har nok regnet noen dager feil tenker jeg...for det er mange dager til IKM...omtrent en mnd faktisk...er på dag 3 nå...ny pergokur fra onsdag...gruer meg allerede til siste uka i syklusen... :sjenert:

1,2,3...på det 4. skal det skje ;)

Ja nå er det virkelig min tur altså!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...