Gå til innhold

Å få 1 pluss 1 til å bli 3..!?!


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

:) Så koselig å lese at det skjer ting, og at mannen din ikke trenger å ta noen ny prøve ;)

Morsomt at vi er helt likt i dobbel pergokur!! Har du tatt enkle kurer frem til nå?? I såfall så har jeg litt ekstra håp for deg nå som du går på dobbel! Det er jo slik med meg også at de ikke finner noen grunn til barnløshet, men jeg har aldri blitt gravid på enkel pergo til tross for 6 kurer, men har blitt gravid 2 ganger på dobbel pergo!

Lykke lykke til :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at dere har kommet dere inn i køen. Men vi håper jo selvsagt at dobbel pergo gjør susen før den tid :)

Kos dere masse på ferie :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Capricorn!

Lenge siden sist...

Lykke til med prøverør. Og lykke til med dobbel pergokur, det gjorde susen her, så da er det håp for alle.. :klem: . Vi hadde jo egentlig gitt opp vi, og satset på at IVF ville kunne hjelpe oss.

Tenker masse på deg, og håper at du har det fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bare innom og oppdaterer litt jeg..er ikke så mye som skjer da..

Er på første doble-pergo. Har faktisk ikke merket noe særlig til denne kuren. Hadde jo 6 enkle kurer på rad, og pause i mai. Så da jeg begynte på dobbel nå i juni, var det nesten bare som om kroppen 'normaliserte' seg igjen

Men har altså ikke hatt noe særlig hodepine, bare et par kvelder.

Men det kan nok komme av at vi hadde ferie de to første ukene av denne syklusen. Lite stress ;)

Men lunta er litt kort da, så litt innvirkning har nok pillene.. :sjenert:

Ellers er det lite som skjer. Har fått bekreftelse fra Haukeland om at de har mottatt søknaden. Så nå venter vi bare på neste brev. Da får vi nok en dato for forsamtale og undersøkelse. Så stod det i et brev at de hadde 3 mnd ventetid før forsamtalen, og så 3 mnd ventetid før forsøk. Og det har jo snart gått en mnd da ;)

Men håper selvfølgelig på at dobbel pergo gjør susen ;)

Bare to og en halv uke til vi har ferie igjen og. Gleder meg masse :hoppe:

Klemmer til alle sammen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre fra deg igjen Capricorn :klem:

Så bra at pergoen ikke gjør livet like surt denne gangen, og at dere er inne inne i IVF mølla :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Det er jo slett ikke lenge til heller! Sommeren raser jo alltid avgårde, og man rekker jo nesten ikke tenke før september og høsten er her ;)

:juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu:

Så spennende :) Skal si det gikk raskt å få det brevet da, håper det går like raskt med oss :)

Ha en super kveld, vennen.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi- september, det går jo fort dit da - å, så deilig at det endelig skjer noe. Er så mange igang her inne nå, både med IVF og utredning :)

Håper sommeren går kjempefort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Leiababe

:hoppe: GRATULERER SÅ MYE

Dette var virkelig gode nyheter. Viser jo at selv om det kan ta tid, kan det virkelig skje :) MORO!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser:

GRATULERER!!!!!!!

Ønsker deg alt godt! Har fulgt med deg i dagboken din selv om jeg ikke har lagt inn meldinger.

Nå gir du meg håp for at det kan klaffe for oss også tilslutt. Vi har jo bare prøvd 13 pp., og det er jo egentlig ikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Capricorn :legrine::legrine: Dette var bare helt herlig å lese :klem:

dette unner jeg deg virkelig av hele mitt hjerte :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...