Gå til innhold

Å få 1 pluss 1 til å bli 3..!?!


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madden

Nå er det deres tur altså! Helt klart! :klem: Blir helt flau jeg når jeg ser hvor flink du er til å trene altså... :sjenert:

Krysser fingrene for all den andre treningen også...og hvis det ikke funker så får dere snart drahjelp!! Er kjempeglad for det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bizzy: Takk for kryssing. Satser på å følge etter snart ;)

Eeyore: Er nok på pergosyklus ja. Siste også..så håper den funker da. Ellers gleder jeg meg veldig til pergofri i neste syklus da :hoppe: Skal bli så deilig :smilbla:

Angelou: Ja, det ser jo ut som om jeg må jeg må holde magen inne denne sommeren og, så da må jeg nesten trene litt ;)

Madden: Men du har jo en fin grunn til å ta livet litt mer med ro da ;) Jeg må jo bare trene før sommeren.. :ler: Ja, det er greit å vite at vi får hjelp da. Går liksom mot lysere tider. Selv om håpet om å klare det selv er der enda, så tror jeg nok det går mot prøverør...

Men vet ikke om jeg tør håpe det skal skje noe før til høsten da... :sjenert: Vil at ting skal skje NÅ jeg... :sur:

-----------------

Har det sånn helt greit for tiden. Har vel funnet ut at rundt 10 venner har fått/skal ha barn...da jeg har fått vite om de siste har jeg ikke reagert noe særlig egentlig..føler meg bare tom innvendig...alle andre får det jo til...

Så trener ejg nesten hver dag. Deilig det da. Stapper noe musikk i ørene og tenker ikke på prøving i det hele tatt. Blir liksom litt pause fra hverdagens slit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg får ordentlig vondt av deg, når alle andre får det til :troest: Men ikke vi heller da, hvis det hjelper i denne bunnløse sorgen...

Men de fleste vennene dere vet at dere er ufrivillig barnløse eller?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig mange vet at vi sliter da. Og det hjelper vel ikke så mye at ejg at mange andre og sliter, for det er noe jeg håper så få som mulig må oppleve da.. :sjenert:

Men nå har det liskom vært så vanvittig mange som har fått/skal få barn..og det er litt slitsomt. Men merker jeg bare distanserer meg fra det hele...men en dag sprekker det nok..for jeg tviler på at jeg greier å bare stenge inne alt hele tiden..men akkurat nå går det greit da..er jo fremdeles noen dager til ikm, så da lever jeg litt med håpet.

Og denne mnd har jeg egentlig ikke tenkt noe særlig på hele prøvingen..trent, jobbet og nytt det fine været. Har lagt ute i sola i dag. Fått litt farge ;)

Og til helgen får vi visst besøk av mine foreldre...typisk da når jeg skal jobbe hele helgen..og ikke har mulighet til å få noen som helst til å jobbe... :sur:

Nå kommer snart bror min på besøk igjen og. Skal spise god mat og se tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pergo funke visst ikke for oss...

.....sliter en del på jobb for tida....er så mange gravide innom, og mange som tilfeldigvis må snakke om barn i nærheten av meg....kan være så lite som at en kunde sier til en annen at 'den og den har fått barn' eller at 'nå er jo hun og gravid'....setter følelsene i sving med en gang.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så kjedelig å lese at du har det så tøft for tiden. Håper du og mannen tar vare på hverandre hvertfall. :troest:

Har egentlig et pergo-spm til deg jeg da... :sjenert: Vet du på hvilken syklusdag du fikk EL med pergo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...