Gå til innhold

Å få 1 pluss 1 til å bli 3..!?!


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En smugleser legger fra seg noen spor. Har vært innom denne dagboka av og til, og tenkte kanskje det kunne være greit å si hei! HEI! :vinke:

Trist at det skal bli så vanskelig for dere å bli foreldre. Men en gang er det også deres tur, ikke mist håpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*oppdatert* :klem:

Har du hatt det fint heime i påsken?

Eller var det best å komme tilbake til Mannen? ;)

Synd at det ikkje vart "tid" til noe treff på oss denne gangen. Kjem sterkare tilbake neste gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljen: Ja, denne gang ligger vi jo helt likt i løypa og da. Blir vel morro det når vi kan teste samtidig ;) Ja, han er vel kanskje litt mer romantisk enn meg :ler:

Eeyore: Ja, det ble ihvertfall et halvt glass vin da.. :ler: Da begynte det å bli så seint at jeg ikke orket holde øynene åpne lenger.. :ler:

Meta: Ja, jeg skjønner virkelig ikke at det skal være så vanskelig jeg. For det virker jo som om alle får unger i hytt og pine jo...uten i det hele tatt å prøve...verden er urettferdig....

Kylling: Så koselig at du besøker dagboka mi da :klem:(jeg må vel innrømme at jeg ikke akkurat er oppdatert i din dagbok..skal bli flinkere..men føler jeg 'kjenner' deg litt gjennom Liljen's dagbok da)

Mister vel aldri helt håpet, men innimellom ser alt veldig mørkt ut.. :sjenert:

Nå har vi jo tross alt prøvd i 4 år..

Silvius: Ja, har hatt en fin påske. Gjort 'ingenting' i mange dager :ler:

Torsdag var det jo opp tidlig. Sitte og lese litt bok på bussen og høre på musikk. Var hjemme i elleve tiden. Så spiste jeg litt frokost med pappa. Og etterhvert våkna mamma (vært på natt) og lillesøs kom hjem fra en-eller-annen-plass-som-hun-hadde-overnattet- hos-noen-hun-kjenner-men-som-ikke-mamma-og-pappa-vet-hvem-er-..(noe i den duren :ler: ) og andre lillesøs med type kom bort. Brodern våkna og etterhvert. Så var det middagstid, og avslapning foran tv'n. Så måtte mamma legge seg igjen, for hun skulle på natt. Så stakk jeg på besøk til venninne og var der et par timer. Da ejg kom hjem var det - heeelt riktig tippa - tid for mat igjen... :ler: Alt dreier seg om mat i min familie. Pappa er nemlig glad i å lage god mat.

Så skulle jeg ligge på rom til ene lillesøs, for ho sov hos gubben sin på hybelen hans (fem min å gå dit) Og hva oppdager jeg på rommet hennes; gullfisk bråker :overrasket:

Fredag sov jeg lenge. Men var likevel førstemann oppe. Bortsett fra pappa da, som er førstemann oppe uansett.. Så da sløva jeg foran tv'n en stund. De har mange kanaler hjemme..det har ikke vi nemlig.. :ler: Så havna jeg innpå et program om 'embryo adoption'. Veldig interessant. Så det ble jeg og pappa sittende å se på ;)

Så dro vi inn i sentrum en tur. Han måtte på en bensinstasjon å ha et par småting. Så hoppet jeg av hos farmor på vei hjem. Var der noen timer da. Så gikk jeg hjem, og det var middag i halv syv tiden. Så satt hele familien pressa sammen i sofaen og så film. 'Fritt vilt'. var litt skummel, men ikke så veldig når man er så mange som ser den samtidig da :ler: Hadde vært værre om det bare var jeg og Mannen f.eks..

Lørdagen sov jeg lenge igjen. Deilig med ferie. Så satt jeg og snakka litt med noe besøk. Så dro ejg og brodern til butikken og handla inn noen småting vi mangla. Gjorde fint liten den dagen. Kjørte søstrene mine inn til en kamerat på vorspiel. Så satt jeg mamma og pappa hjemme og slappa av. Jeg gadd ikke ut. Og brodern jobba den dagen.

Søndagen ble en skikkelig slapp dag for alle. De som hadde vært ute var litt slitne, og det var ikke så veldig mye liv i oss andre heller. Og denne dagen skulle vi til farmor i kaffibesøk. Vi venta faktisk så lenge at farmor ringte og etterlyste oss :ler: Da var det jo liv og røre der fra før da. De minste holdt på å denge hverandre med puter f.eks :ler: Det var komt en del snø denne dagen og. mellom 5 og 10 cm ihvertfall. Skikkelig våt snø. Så fikk jeg møtt resten av familien der inne da. Men siden vi kom litt sent, gikk de litt fort da. Og da alle skulle dra, ble jeg igjen en times tid. Så gikk jeg hjem i regnet/snøen. Da jeg kom hjem klippet lillesøs håret mitt. Mannen syns jeg ble kjempefin da ;) Klippet bort alle slitte tupper..sikkert 5-6 cm..og så klippet hun det litt opp, og litt skrå lugg.

Mandagen ble en sånn slappe av og vente til vi skal dra dag..så litt på tv, snakka med familien, spiste litt, pakka alt. Så dro vi en liten tur inn til farmor før vi satte nesen hjemover. Var hjemme i elleve tiden i går kveld. Så så jeg og Mannen film på senga. Koselig det.

Kjempetrøtt på jobb i dag da. Og litt pergo-hodepine (..en sånn spesiell hodepine liksom..) og like etter at jeg kom innenfor døra var brodern klar til å trene igjen. Så i dag ble det 45 min på sånn ellipse-maskin ting..(heter det det?) og 15 min på sykkel, så gadd jeg ikke mer.. :trene:

Nå er jeg trøtt og sliten. Tror Mannen sover alt. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg tatt 3 pergopiller, bare to igjen så er jeg ferdig ;)

Så er det bare til å stå på litt (lete etter det forsvunne påskeegget..) :sjarmor: før vi krysser alt for at det skal gå denne gang...yeah right... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må aldri miste troen vet du :) Plutselig er det en svømmer, som finner veien til det superklare påskeegget ;) For alt vi vet så har de millionene med svømmere som har vært der før ikke eid retningssans :ler:

Lykket til, krysser alt for dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Nå krysser jeg finger for at det er ett snart ferdi og perfekt egg som er på vei ut og tar i mot flotte og raske soldater hos deg :sjarmor: EL ventet i neste uke, så det er bare å stå på :)

Gleder meg allerede til testdag, og har gode følelser for at det klaffer snart for oss begge 2 faktisk :)

Ha en strålende søndag, og kos deg masse med mannen.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Høres ut som om du har fått spist litt i påska da :ler: Sånn skal det være. Kose seg med famiilien og masse god mat..

Krysser virkelig fingrene for deg(hele tiden). Du fortjener klaff!!!!!!!!

Stor mandags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doodles: Takk for kryssing :klem:

Eeyore: Ja, jeg har jo lurt på om jeg burde satt opp skikkelig skilting da..sånn at de finner frem.. :ler:

Mrs N: Går forsåvidt bra her da :klem:

Liljen: Ja, nå er det bare til å stå på :sjarmor: 'mannen...mannen...hvor er du...åja, deeeer vaaar duuu...komme komme komme...' :sjarmor::sjarmor::ler:

Er nok heeelt sikkert et lite egg som snart er klart. Og da er det jo viktig å ha svømmere som er klare til innsats da ;)

Koste oss i går vi ja. Bare slappet av på formiddagen. Så trente jeg med brodern. Så lå jeg og Mannen på sofaen og så film. Kjempekoselig :hjerte:

Leiababe: Ja, blir alltid en del mat når jeg er hjemme. Eller, det blir vel egentlig ikke så veldig mye, men det virker sånn. For når man sitter og holder på å bli mett av middagen, kommer spørsmålet; hva skal vi ha til middag i morgen.. :ler:

Håper veldig på klaff nå snart ja. Men tror nok ikke det blir før vi får mer hjelp da..

------------------------

Har ikke gjort så veldig mye i det siste. Trent en del på søndag og i dag :trene: . Så har jeg begynt å gå til og fra jobb (40 min hver vei...eller 35 hvis jeg har dårlig tid.. :ler: )

Så jobbet jeg i helgen. Ellers er det lite som skjer. Eller litt skjer det jo da :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei snuppis :)

Ja, nå er det EL hos meg iallefall :sjarmor: Hvordan ligger det an hos deg??

Venter tanta om 14 dager, så da må vi sette testdato snart ;) Blir spennende dette.

Ha en strålende dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Angelou: :klem:

Liljen: Tror nok syklusene våre ikke er helt i rute jeg da..for tror jeg har EL nå i disse dager. Kom hvertfall litt blod både i går og i dag. (liker ikke at det blør litt sånn midt i syklusen..hvertfall ikke etter jeg leste at det kan skyldes lite progesteron..)

Tror min testdato blir noen dager etter din da..hvis jeg i det hele tatt gidder å teste da.. :sjenert:

Eeyore: Ja, for å si det sånn (jadda, jeg tenker mye koffert, så hadde nettopp komt med en kommentar..) så sa ei venninne på jobb i dag tidlig at; ja, du tenker vel bare sånne skitne tanker fordi det er lenge siden det har blitt no' på deg..!? Mitt svar da..; Ja, sånn omtrent åtte timer siden.. :ler: Jeg bare eeeelsker å sette ut folk på den måten ;):ler: (..og jada, Mannen satt rett ved siden av og hørte på.. :smilbla: )

Silvius og Kylling: God helg til dere og :klem:

----------------------

Nå er det en stund siden jeg har vært her inne, så føler jeg ikke er oppdatert på noen.. :sjenert: Har brukt uken til å :humpe: og :trene: hver dag. Så har jeg jobbet, og gjort littegranne :husarbeid: Så har ejg endelig begynt å skjønne litt mer av dette Facebook greiene.

Så har jeg funnet ut at to venninner er gravide...

Så tror jeg det er EL nå omtrent. Komt litt EL-blødninger i går og i dag..men det gjorde det forsåvidt på mandag og..så tar denne pp litt så som så..tviler på det funker. Så venter egentlig bare til mensen kommer og jeg kan ringe til gyn. (men for all del, vi gjør en kjempeinnsats likevel vi.. :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Krysser krysser og krysser for deg vennen!

Imponert over hvor flink du er til å holde ut jeg! Og det bør du sannelig snart belønnes med en perfekt liten spire for!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...