Gå til innhold

Å få 1 pluss 1 til å bli 3..!?!


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Det kjennes jo ut som det skal begynne da...er sånn vått inni der hele tiden...men nå når jeg sjekka kom det ingenting på papiret... :overrasket:

Hvorfor driver kroppen og tuller med meg?? Jeg 'vet' jo at det kommer...så hvorfor kan det ikke komme igang da...så jeg blir ferdig med det...:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så var alt håp ute................. :grine::grine::grine:

..................er så drittlei av at det aldri kan klaffe for oss.......'alle andre' får det jo til...........hva gjør vi egentlig galt liksom.................. :sur::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er herlige alle sammen :kyss:

Denne uka blir helt grei på jobb tror jeg. Skal jobbe sent hver dag utenom fredag. Så da kan jeg bare sove lenge hver morgen og slappe av. Tror jeg trenger det. Så er det møte lørdag kveld, før det blir litt fyll..(åå, som jeg skulle ønske jeg ikke kunne drikke til helga...har egentlig ikke sånn veldig lyst...men det kan jo bli morro da...ellers kan jeg bare gå hjem...)

Fikk telefon fra gyn i dag og (før jeg var våken..morro..) og gyn mente det ikke hadde noe å si om jeg tok dobbel eller enkel dose. Dvs, det ville ikke hjelpe om jeg tok dobbel fremfor enkel, så da fikk jeg beskjed om å bare ta de to siste hver for seg. Helt greit det da. Så slipper jeg å gruble mer på det. Men da tror jeg neppe jeg har noe stort håp de neste syklusene heller...så da får jeg begynne å bearbeide gubben ang ivf/icsi..begynte såvidt i dag da..men han liker ikke å snakke om sånt på bussen han.. :ler: (jeg snakka jo veeeeldig lavt da..) Og fjortisene bak oss skravla jo høyt da, og de foran hørte på musikk.. :ler:

Nei, nå skal jeg slappe av foran tv'n litt før jeg har en date med dyna mi...(i natt tok Mannen faktisk stooor plass i senga...hvar gang jeg snudde meg krasja jeg med en arm eller fot fordi han var langt over på min side...hvertfall veldig bra vi ikke har dobbeldyne...hadde aldri gått bra... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg nettopp vite at ei som er fem år yngre enn meg venter tvillinger...så da begynte jeg å grine da...satt på sofaen med dataen på fanget mens tårene bare trilla...så etter en liten stund kom Mannen bort og strøk meg på ryggen...'Vi skal nok klare det snart vi og'...skulle ønske han hadde rett...tror jeg trenger en laaaang data-pause...bare slå av dataen, og finne en bok istedenfor...orker ikke mer jeg...er så sliten og langt nede akkurat nå... :grine::grine::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:troest: Jeg skjønner så inderlig godt hvordan du har det vennen!! Livet er blodig urettferdig....og jeg ønsker virkelig at dere skal få klaff snart! Jeg har tro på det, men jeg vet at det er vanskelig å se for seg når alt er svart og tungt!

Ta deg en datapause, og koble ut litt..det er kjempelurt! Jeg har tatt KG-fri i de verste periodene..fordi det var kjempetungt å bli konfrontert med alle som får det til..og fordi jeg ble så utrolig provosert over nyankomne prøvere som var frustrert etter 2-3 pp..og trodde de ALDRI kom til å få det til.. :sjenert: Sånn er det å være langtidsprøver...Vi har brukt over 5 år nå.....og jeg skal love deg at det har vært berg-og dalbane hele veien! Du har også fått kjenne det på kroppen!

Kanskje du kunne tatt en pausesyklus med pergo nå..la kroppen få normalisere seg litt? Tror ikke det er sunt å ta flere kurer etter hverandre når du får så mange reaksjoner på tablettene! Du er en av de uheldige som får merke bivirkningene..og de er ikke til å spøke med!

Jeg tenker masse på deg, og håper at du fatter mot og kjemper videre! Snakk masse med mannen, og så håper jeg at dere blir enig om å gå videre med ivf så snart som mulig! Kanskje det er akkurat det som må til for å "få dere igang"? Kjenner flere som er uforklarlig barnløs, og som setter igang og får egenproduserte etter å ha fått ett barn ved hjelp av ivf! Det er alltid håp vennen!

Ta vare på hverandre! :kose:

God :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: og :klem: til Capricorn

Jeg er også helt sikker på at det ordner seg til slutt for dere også.

Jeg ble nesten litt satt ut da min sambo her forrige dagen kom og spurt MEG hva jeg syntes om evt innseminasjon og ivf :overrasket: For ham var det helt greit, men han trodde kanskje jeg hadde noe imot barn som ikke var "hjemmelaget". Nå har de fleste mennene i han slekt slitt med å få barn, så har er godt forberedt på at han har dårlige svømmere. Men jeg tror nå et foreløpig er det hos meg problemet ligger med manglende EL og utstabile sykluser.

Men nå skal jeg ikke bruke dagboka di til å utbrodere om meg selv.

Håper du får en fin dag til tross. Nok en :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Ble trist da jeg så at du hadde fått mensen.. Trodde virkelig at det kunne bli denne gangen. Får håpe på neste gang da..skulle du ikke ha dobbel pergokur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madden

Innom med en god :klem: og håper at du har det bra! Skjønner at du vil ha en pause fra nettet en stund, det kan være godt å koble ut!

Tenker masse på deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn3c: Ja, det er veldig greit å ta en pause innimellom.

Madden: Ja, jeg syns livet er ufattelig urettferdig...alle andre får det jo til liksom...

Kjenner meg igjen i de tankene ang ny-prøverne og at livet går i en berg og dalbane...en som går veldig fort opp og ned...og de høye toppene er liksom kuttet ned litt, så man går halvveis opp og så rett ned igjen...slitsomt...

Ble ikke noe pergo-pause-syklus da...vil bare bli ferdig med dem, så vi kan gå videre ;)

Denne gang gikk jeg laaangt ned i kjelleren igjen og da...morro når man har mer lyst til å skyte seg selv enn å gå ut og handle eller gå på jobb...men det begynner å gå over da. Men merker jo at det er litt slitsomt at ene pergo-kuren enda ikke har sluppet taket når man plutselig skal begynne på ny kur... Hater bivirkningene. De hadde sikkert vært lettere å takle om det ikke hadde vært for at vi har prøvd så lenge..

Ja, håper at vi snart skal få det til. Helst helt på egenhånd da. Men for hver mnd som går, kommer vi jo nærmere ivf da.

Går ihvertfall sånn passe bra med meg nå da. Har hatt litt internettpause da...en del fordi det trådløse nettet har kranglet litt også da :ler:

Eeyore: Så heldig du er som har en mann som er så interessert da. Håper alt ordner seg for dere og snart.

Marthepia: Ja, jeg begynte jo å håpe litt ejg og når den plutselig var litt forsinket da..men neida..får det visst aldri til vi...

Skal ikke ta dobbel nei. Gyn mente det ikke hadde noe å si siden jeg har EL av meg selv og. Er egentlig like greit. Har liksom nok med bivirkningene fra enkel dose da..

Doodles: :klem:

En stooooor :klem: til dere alle!!

------------------------------------------

Så, hva har jeg egentlig gjort den siste uka...ikke mye akkurat. Minimalt med husarbeid. Lagt på sofaen og lest bok og bare slappet av. Sovet til jeg har våknet. Jobbet. Var på møte i går, og en liten tur ut etterpå. Drakk to glass vin og en rusbus.. Sett litt film og Friends. Fikset litt på hjemmesiden. Vært og trent litt. Prøvd å slette de noe suicidale tankene fra hodet mitt. Spist paracet for menssmertene. Var så kvalm på jobb tirsdag at jeg lurte på om jeg måtte kaste opp da jeg satt i kassa. Morro når folk kjøper sjokolade da ja... Så hvis vi noensinne får det til og jeg blir kjempekvalm, tror jeg nok det blir sykemelding... Sikkert ikke noe morro for kundene om jeg hadde kastet opp i søppelspannet under kassen :ler:

Har altså ikke gjort stort i det siste. Deilig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...