Gå til innhold

Å få 1 pluss 1 til å bli 3..!?!


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Nytt år, nye muligheter...og ny dagbok!

Følte jeg trengte en helt ny start nå.. :smilbla:

For nye og gamle lesere, en liten oppsummering;

-vi startet prøvingen våren 2003

-prøvde lenge, uten ett eneste resultat

-i april 2006 gikk jeg til fastlegen

-der ble det tatt mange blodprøver

-ny time hos fastlegen, der fikk jeg svar på alle blodprøvene: ingenting galt

-henvisning til gyn, ringte rundt før jeg fikk time veldig raskt (enkelte hadde 3-4 mnd ventetid)

-time hos gyn i slutten av mai. der ble det foretatt GU og innvendi UL: ingenting galt

-fikk med meg tempeskjema og henvisning til sædprøve for Mannen

-en mnd senere: temp og blodprøve viste at jeg har EL og Mannens svømmere er ok

-i oktober var det forsamtale på sykehus før laparoskopi

-et par uker senere var det til for lap: ingenting galt

-ny time hos gyn i begynnelsen av nov

-gikk derfra med resept på pergo

-de første to kurene gikk rett i dass

-er nå i min 3.pergokur med IKM i slutten av mnd/beg av februar

Endret av ~Capricorn~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint med ny dagbok og blanke ark ja! :)

Ser virkelig ut til at dere har slitt lenge nå. Håper at ny bok har positiv effekt for dere, og at spiren sitter snart da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny dagbok vennen! Skjønner deg veldig godt jeg! :klem:

Men 2007 må jo bli året for oss! Jeg kan ikke forstå annet!

Glad i deg vennen!

Stor klem Lilletrollet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kardemomme

Legger igjen en liten hilsen. Håper 2007 blir et kjempe fint år.

Lykke til! :)

Endret av Kardemomme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doodles: Så morro med 'nye' fjes her da :smilbla: (greit, du er jo den første som skriver her nå..men kan ikke huske å ha sett deg i forrige dagboka mi.. ;) )

Jenta27: Ja, vi har prøvd veldig lenge nå. Håper ny dagbok skal ha positiv effekt ja.

Lilletrollet: Takk. Ja, følte jeg trengte en ny start nå. Hadde egentlig ikke tenkt å slette før jeg kunne starte en gravid-dagbok..men ble litt utålmodig :ler:

Ja, dette skal bli vårt år vennen!! :kyss:

Litle Lady: Ja, greit med en ny dagbok. Den forrige hadde jo blitt 3 år da..

Iss: Så koselig at du vil følge med da :klem:

Leiababe: Ja, det er greit med en ny start :klem:

Gopia: Ja, 2007 skal bli et lykke-år :Nikke:

Blueberry: Ja, håper dette blir vårt år.

Endret av ~Capricorn~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doodles: Så morro med 'nye' fjes her da :smilbla: (greit, du er jo den første som skriver her nå..men kan ikke huske å ha sett deg i forrige dagboka mi.. ;) )

Jeg tror ikke jeg har lest i din gamle bok, men jeg surfet nye innlegg og tenkte jeg skulle få med meg en bok "fra starten"... :sjenert: Lover å følge med videre! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eeyore: Takk for kryssing. Ja, jeg håper spiren skal sitte denne gangen, så jeg slipper flere pergokurer.. :sjenert:

Silvius: Ja, håper det er dette som skal til for at vi får full klaff :Nikke:

Doodles: Så morro at du vil følge med helt fra 'starten' da. Den andre dagboka mi hadde jo blitt tre år gammel, så det var vel egentlig på tide med en ny start nå.

I går og i dag merker jeg en del til hodepinen igjen.. :sjenert:

Litt slitsomt med konstant hodepine. Og hver natt drømmer jeg sykt mye da..morro med hormoner ja.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å hå!

Vil gjerne bli med på åpningsfesten her inne! :tommelsmil:

Skååål! :perebrus: (bnytter sjangsen sålenge jeg fortsatt kan...) :grine:

Koselig at du besøker dagboka mi, moro at vi har IKM rundt samme tid! ;) Men, jeg vet jo ikke heelt, men det var ca da jeg fikk den når jeg gikk på p pillene iallfall. ;)

Regner ikke med at jeg får el med engang, men det blir spennende å se, har så lyst på baby... :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem1: Heisann og grattis med ny dagbok!

Håper det klaffer på deg denne gangen!!! Ikke noe gøy å gå på pergokur etter pergokur, men det kan jo ha fantastiske følger da ;) Jørgen ble til på pergokur nr. 4 så det er håp selv om det går litt trått også med pergo :klem1:

Skjønner godt at du er lei bivirkningene, sitter her og føler at jeg har hele listen selv også :ler: Sikkert innmari grei å være sammen med for tiden :sjenert:

Lykke til vennen!!!!!!!!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bethina: Ja, her er alle velkommen til åpningsparty :perebrus:

Det blir spennende å se rundt IKM da, om det er full klaff for noen av oss. (da tipper jeg deg altså..)

Bizzy: Så koselig at du besøker meg i nye dagboka da :klem:

Ja, det er kjedelig å gå på pergokur etter pergokur uten resultat da..men det kan jo skje denne gang da ;) Men jeg lurer jo litt på om jeg kanskje burde prøvd dobbel dose da.. :sjenert: Men gyn sa ikke noe om det til meg. Jeg fikk bare resept på enkel-dose..men jeg har jo egentlig EL helt av meg selv og..så da burde det jo funke da.

Ja, det er ordentlig morro med bivirkninger. Begynner syklusen med hodepine, trøtthet og litt svimmelhet..og avslutter med søvnproblemer og skikkelige humørsvingninger..er ikke vant til å være så ustabil :ler: Og drømmene er der hele syklusen da..blander plasser og folk og stresser hele natta..kanskje ikke rart jeg er litt trøtt innimellom.. ;) Sikkert morro å bo med ja.. :ler:

Jinx: Så koselig å se deg her inne :klem: Ja, nå håper jeg det klaffer snart. Håper vi slipper å 'feire' fire år med prøving...da har vi noen mnd på oss ;)

--------------------------------------------------

I dag var det tidlig jobbing. På grunn av litt omlegging føler jeg at jeg ikke har helt kontroll da. Er en del rot rundtomkring. Hyller som er tatt ned, og ikke plassert opp igjen..og da er det ikke så lett å få oversikten. Var en del svimmel i dag..og trøtt..så ble jeg litt småkvalm etter lunsjen.. :sjenert: Skikkelig morro dag på jobben altså.. :ler:

Nei, nå er det på tide å finne noe mat, før jeg må gjøre litt husarbeid. Må vaske badet og ta oppvasken ihvertfall. Og vaske litt klær, og brette det som er ferdig tørket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo!

Ok om jeg følger med deg her også eller?

Håper året blir veldig begivenhetsrikt for dere, og at pergoen gjør susen denne måneden ;)

:vinke:

Endret av Toblerone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal du få følge med her og, Toblerone :klem:

Ja, nå håper jeg pergoen skal gjøre susen, så jeg slipper flere kurer og bivirkningene :ler:

....vil heller bytte ut bivirkningene med kvalme, oppkast og diverse andre plager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...