Cassandra Skrevet 13. februar 2003 #1 Del Skrevet 13. februar 2003 Hm.... jeg ser deg nok. Hvorfor ser jeg deg ikke på msn? Bare lurer altså....... *ss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. februar 2003 #2 Del Skrevet 13. februar 2003 uff, håper ikke han har blokka deg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 13. februar 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 13. februar 2003 :o Det tør han ikke. Gjør du vel Milo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 13. februar 2003 #4 Del Skrevet 13. februar 2003 jeg har jobbet overtid som et lite reinsdyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 13. februar 2003 #5 Del Skrevet 13. februar 2003 i tillegg til at jeg ikke alltid har min msn åpen..... men jeg skal si hei til deg neste gang. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 13. februar 2003 #6 Del Skrevet 13. februar 2003 *hvisker- du kan få si hei til meg også altså hvis du kommer online ...long time no see..... ..* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå