iss Skrevet 30. desember 2006 #1 Del Skrevet 30. desember 2006 I to dager nå har jeg kjent noe som ligner "lea-mus" nederst i magen når jeg sitter framoverbøyd.. Er nok lille *piiip* jeg kjenner! Flere som kjenner liv? Hva kjennes det ut som? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 2. januar 2007 #2 Del Skrevet 2. januar 2007 Kjente 4-5 tydelige bobler etter hverandre en kveld (ca en uke siden) etter at jeg hadde lagt meg. Jeg lå på magen og tror det var den lille som beveget seg. På nyttårsften kjente jeg at det kilte litt på en rar måte inni magen, og det har jeg kjent litt av i dag også. Men jeg vet jo ikke hvordan det skal kjennes ut, så er ikke sikker på hva jeg har kjent og ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 2. januar 2007 Sånn har jeg holdt på i mange dager, kjenner, kjenner ikke... Men nå er det sikkert! Kjenner litt kraftigere kiling / dunk / bobler nå selv om jeg ikke sitter framoverbøyd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 2. januar 2007 #4 Del Skrevet 2. januar 2007 Så gøy. Da er det ikke tvil lengre om at det er den lille som sier fra at den er inni der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 3. januar 2007 #5 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg begynte å kjenne ordentlige spark på juleaften. Nå kan jeg ligge på rygg med hånden på magen (når h*n er våken) og kjenne at noe treffer hånden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 15. januar 2007 #6 Del Skrevet 15. januar 2007 Det er så herlig å kjenne liv!!! Jeg kjente sånne bobler ganske tidlig, altså en god stund før jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå