Gå til innhold

Utdeling av reklame på kjøpesentere


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bare lurer på om noen vet om det finnes noen regler/lover for utdeling av reklame på sentre o.l? Vi har tenkt oss ut i morgen for å feste flyers på biler i diverse handlesenteres parkeringshus -- er dette greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dere risikerer å måtte betale de for å rydde opp etterpå ;)

RIng hvertfall først og snakk med senterledelsen.

Skrevet

Det er et kontor som er åpent på senteret/informasjon. Snakk med de og få tillatelse om de vil gi det.

Det varierer sikkert fra senter til ssenter, men ofte blir sånn utdeling endel ekstra å rydde opp for de som rydder senterne og de vil de vel helst slippe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...