Gå til innhold

Nytt år nye muligheter!


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Hvor mye gikk du ned, på hvor lang tid? Hvor mye lå du i kaloriunderskudd hver dag?

Hva veier du nå, og hvor høy er du?

Du ser utrolig bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kristin_

Veide opp mot 80 kg, turde aldri gå på en vekt da det var som verst så offisiell toppvekt er 79 kg. Sist gang jeg veide meg veide jeg ca 68 kg, så i allefall 12 kilo i minus. Er ca 170 høy. Trente og lå i kaloriunderskudd (varierte veldig fra dag til dag hvor mye men spiste ca 1800 kalorier nesten hver dag, men så trente jeg en del da), ikke noen kurer eller tilskudd ellers (og ja, jeg spiste karbohydrater ;) )

Endret av Kristin_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke den første til å fungere... men den andre, ja :)

Kan tydelig se at du har tatt av ja! Bra jobba! Og som kommentert over her, brystene dine ble jo skikkelig framtredende når du tok av rundt magen ;)

Nå synes jeg du ikke akkurat så overvektig ut på bildet til venstre heller, da. Kanskje bare litt "babyfat" som ikke ville av så lett. Jeg måtte slite for å få av mitt, og når jeg har lagt på meg i ettertid synes jeg det nye flesket (hehe) ligger mer naturlig og hakket mer kvinnelig... sikkert bare innbildning, men likevel :lol:

Uansett, bra jobba, skikkelig hotbod det der :D Og om jeg ikke husker feil så var du ganske mye tyngre enn bildet til venstre før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Correct. Det er minst 10 kg forskjell mellom bildene (og mest sannsynlig nærmere 12 kg). På det tyngste hadde jeg en BMI som tilsa overvektig(26-27?), nå ligger den rundt 23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...