Gå til innhold

Nytt år nye muligheter!


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Okay, jeg tyvstarter litt bare for å ha denne på samvittigheten ;)

2 nyttårsdag begynner hverdagen min igjen, og den dagen begynner også min vei til å få tilbake den slanke kroppen jeg en gang hadde. Jeg har prøvd og feilet før, men denne gangen vet jeg hva som skal til for at jeg skal gå ned, og da finnes det ingen unnskyldninger lenger.

Ja dette er en slanketråd, men det betyr ikke at jeg skal kaste de gode vanene når jeg er ferdig. Det har jeg erfart at ikke lønner seg ;)

Dette er ingen kosemosetråd, for det hjelper faktisk kroppen min fint lite om jeg koser vekk alle feilstegene. Jeg vil heller ha et spark bak enn et klapp på hodet hvis jeg dropper trening eller sprekker.

Så hvis det er noen andre der som er lei av unnskyldningene hiv dere på! 2007 skal være året vi tar kontroll på latskapen og de fete kroppene våre! :ler:

:velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal med glede være med å sparke, og jeg trenger å sparkes selv. Har igjen 5 kilo som må bort, i tillegg til at jeg må trene meg opp til fotballsesongen. Ikke noe gøy å være dommer og miste kontrollen pga for dårlig form... :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare ett tips Vampyra, sørg for nok trim og tenk mindre på

mat. ;)

Tror de fleste er enig i at et "normalt" kosthold er bra nok, så

lenge vi ikke snakker om diett. Og det skall du vel ikke. ;)

Men jeg utfordrer deg på trenings turer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare ett tips Vampyra, sørg for nok trim og tenk mindre på

mat. ;)

Tror de fleste er enig i at et "normalt" kosthold er bra nok, så

lenge vi ikke snakker om diett. Og det skall du vel ikke. ;)

Men jeg utfordrer deg på trenings turer.  ;)

Det funker ikke for meg dessverre! Det har jeg testet. Faktisk så teller kostholdet 90% når man skal slanke seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker ikke for meg dessverre! Det har jeg testet. Faktisk så teller kostholdet 90% når man skal slanke seg...

Jepp, sånn er det for meg, også. Og jeg har jo gått ned 20 kilo siste året. De første par månedene fokuserte jeg på kaloritelling, kaloritelling og atter kaloritelling, inkludert veiing av mat. I tillegg holdt jeg meg helt unna alle former for godterier og alkohol i de ukene. Begynte gradvis å trene, og treninga blir lettere jo lettere man er. Merket enorm forskjell på formen etter de første fem kiloene, uten at jeg hadde satt igang med treninga skikkelig enda da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden her vill jeg være med på. Jeg skal slanke meg i 2007, og jeg skal trene mere kondisjon og mindere yoga :ler: Målet er å få en sprekere, sunnere kropp, og et mer varriert kosthold.

Jeg trenger å dyttes på, og jeg vill gjerne forsøke å motivere andre. Sammen skal vi få det til, la oss se frem til 2 januar folkens :)

Bra innspill Vampyra :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott tråd, henger meg på her jeg.

Har gått ned noen kilo på høsten nå, men målet for første kvartal av 2007 er -7 (kanskje flere etter at denne jula er over). Og frem til sommeren 2007 så håper jeg på å gå ned enda 5 kg til.

Og jeg trenger virkelig mange spark bak... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at det er flere som vil være med :klappe:

Dette klarer vi jenter! ingen kosemose! Bare oppmuntrende ord og litt pekefingre når vi er sløve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at det er flere som vil være med :klappe:

Dette klarer vi jenter! ingen kosemose! Bare oppmuntrende ord og litt pekefingre når vi er sløve ;)

Pekefingre er ikke nok, gitt. Vi burde virkelig hatt en "sparke bak"-smiley på forumet, altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke slanke meg, jeg skal trene meg sprek ;)

Men det innebærer også å kutte ut fett og sukker, som sagt. Det har jeg prøvd før, og det fungerer på meg. Mindre godteri, brus og feit mat, mer trening, trening og atter trening! Skal prøve å få til en kombo av styrke og kondisjon, ikke bare en av delene, men helst begge, 2-3 ganger i uka.

I jula tippet pila over 70 kilo, det er et tegn på at noe må gjøres... jeg bruker fremdeles 38 i klær, men jeg har nok est ut litt...

Målet mitt er rett og slett: Bedre plass i buksa! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YEZZZZzzz... blir med er er diss her og der etter usunnt kost hold,

og lite trening!!!

trening er j fliknk med :) men det er sukker og mat som er min fiende!!!

prøver og skal klare det denne gangen...'

:klappe: klapper for oss ALLE her inne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei - jeg skal ikke slanke meg! :ler:

Men jeg må ha denne på mine innlegg siden jeg har lovet å følge med deg, Vampyra! :Nikke:

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også være med! Skal ned 10 kilo før bryllupet i sommer, og da gjerne ca. 5 fram til februar, så jeg kan begynne å se etter kjole. Her blir det trening/gåing hver dag, null godis, og masse sunn mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Her henger jeg meg på! :hoppe:

Det siste halve året har jeg stresset med så mye skole og jobb at jeg ikke har hatt tid eller overskudd til å trene. Men fom lørdag skal jeg begynne å trene og spise riktig igjen. Har kost meg med allllllllllltfor mye god mat i høst ;) Jeg er ganske slank i utgangspunktet, men har ikke vondt av å gå ned 2-3 kilo. I januar har jeg satt meg mål om å trene 15 ganger. Håper bare at jeg klarer å gjøre det da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med! Skal ned 10 kilo før bryllupet i sommer, og da gjerne ca. 5 fram til februar, så jeg kan begynne å se etter kjole. Her blir det trening/gåing hver dag, null godis, og masse sunn mat.

Hva er din høyde og vekt? Jeg skal også ned helst 5 kg innen starten av februar, og ti innen sommeren :) Det er alltid kjekt med noen med samme mål i slike tråder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne tråden er akkurat hva jeg trenger!!

Jeg er med.

Jeg skal gifte meg 9 Juni og målet er å gå ned 10 kg innen det.

5 kg innen utgangen av februar høres jo overkommelig ut.

Regner med at jeg kommer til å følge et sånn cirka Grete Roede opplegg på cirka 1300 kcal til dagen ( gikk på GR for noen år siden og har den gamle boka liggende) og prøve å få til trening 2-3 dager i uka.

Skal vi ha noen fast veiedag? Morsomt å kunne følge utviklingen til hverandre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott gummi tarzan!

Jeg tenkte å veie meg etter vg's vektklubb, nemlig på mandager. Jeg liker mandagene for da har jeg en grunn til å ikke skeie ut i helgene!

I vektklubb måler vi livvidden hver 4 uke også. Jeg måler som regel oftere, men det er veldig gøy å se forskjellen hvis man måler sjelden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Her henger jeg meg på!  :hoppe:

Det siste halve året har jeg stresset med så mye skole og jobb at jeg ikke har hatt tid eller overskudd til å trene. Men fom lørdag skal jeg begynne å trene og spise riktig igjen. Har kost meg med allllllllllltfor mye god mat i høst ;) Jeg er ganske slank i utgangspunktet, men har ikke vondt av å gå ned 2-3 kilo. I januar har jeg satt meg mål om å trene 15 ganger. Håper bare at jeg klarer å gjøre det da!  :ler:

Jeg er med på den! 15 ganger i løpet av januar bør være et bra mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag på mandager blir en skikkelig utfordring for meg gitt!

Det er jo som kjent helgene som er det største problemet..

Det skjer alltid altfor mye.Sukk. Og jeg klarer aldri og si nei :sjenert:

Jeg har prøvd å slanke meg de siste to månedene - funker fint i ukedagene, men går alltid opp igjen i helga: så da er resultatet Zero..

Men 2007 er som kjent året for nye utfordringer og muligheter - så ja! jeg er med på veiing hver mandag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...