Anie Skrevet 11. februar 2003 #1 Del Skrevet 11. februar 2003 Hei... Var det idag du hadde bursdag I såfall gratulerer så mye med dagen enda en gang Håper du får en kjempefin dag......... Du gjemmer vel et lite kakestykke til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 11. februar 2003 #2 Del Skrevet 11. februar 2003 Gratulerer med dagen! Håper du får det hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 11. februar 2003 #3 Del Skrevet 11. februar 2003 Gratulerer med dagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. februar 2003 #4 Del Skrevet 11. februar 2003 Grattis med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 11. februar 2003 #5 Del Skrevet 11. februar 2003 Å har du bursdag???? Grattis, grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 11. februar 2003 #6 Del Skrevet 11. februar 2003 Hva???? Har jeg bursdag idag? Det visste jeg ikke.......det ville i så fall være første gangen i historien at jeg har bursdag 11. februar da...... men - pytt - går sikkert an å prøve det en gang og........ men ellers takker jeg så mye - selv om det ikke er idag da - men det er denne uka altså.........åsså blir det ingen feiring. Feirer annet hvert år jeg nå - er blitt så gammal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 11. februar 2003 #7 Del Skrevet 11. februar 2003 Usikker: :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 11. februar 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 11. februar 2003 :oops: :oops: Sorry da usikker......... tenkte bare jeg skulle være snill og prøve å huske på bursdagen din jeg.... men... :oops: Vel... jeg får vel skylde på all den vinen jeg hadde fått i meg sist vi snakket :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 11. februar 2003 #9 Del Skrevet 11. februar 2003 Jaja, grattis med den kommende bursdagen, da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 11. februar 2003 #10 Del Skrevet 11. februar 2003 Anie - ikke noe å være flau over det da.......... du husket da både riktig uke og måned........æ'kke værst det da! Tusen takk Anie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå