Gå til innhold

Høstbryllup 1. september 07


xia

Anbefalte innlegg

Kanskje like greit å åpne min egen lille dagbok her. Vi skal jo gifte oss om bare 9 mnd ;)

Prøvde kjoler for første gang på lørdag, og jammen fant jeg en potensiell en også. Vi skal altså ha en bryllupshelg på fjellet med en uformell sammenkomst på fredagen, og vielse og hovedfesten lørdag. Vigsler blir fra HEF, og vi håper på et utendørsbryllup i norsk fjellnatur..

Vi har faktisk vært sammen i 7 år når vi gifter oss, men føler oss ofte som nyforelskede, så det kjennes bare herlig å skulle bli mann og kone!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Budsjettdiskusjon er startet for alvor.. og den kommende mannen min syntes nok det ble dyrt når vi satte tallene sammen! Enda han er enig i alle delene hver for seg. Rart med det, men tallet blir voldsomt på papiret foran en, selv om en vet at det vil bli nettopp voldsomt.

Noen som vet hva det koster å leie antrekk til brudgommen?

Er veldig spent på om fotografen vi ønsker oss er villig til å reise dit vi skal. Og hva det vil koste. Vil kun ha profesjonell fotograf som gir oss digitalfilene og mulighet til å bestille takkekort f.eks via fotoknudsen..og vil ikke ha oppstilte studiobilder, men levende flotte bilder. Er redd vi snakker 10 000 for fotograf, det er masse pesetas, så det spørs! Alternativt kan vi bruke amatørfotograf eller satse på en som holder til nærmere selvfølgelig. Venter på pristilbud fra fotografen så får vi se..

Og så kom mannen og nevnte enklere bryllupsreise. Men jeg har sagt fra dag 1 at det er ikke noe alternativ- så det vet han jo godt ;) Vi har knapt reist sammen, og da kun charter til syden 1 uke, jeg har tilfredsstilt reiselysten med venninner. Så jeg gleder meg sånn til å reise sammen med ham. Men heldigvis er det meg som har låne-penge-angsten, ikke mannen. Jeg kan jo ofre den angsten for en drømmereise! :D

Høres vilt ut, låne penger for en reise.. men vi har et flott hus og svært lite lån på det, så å sette opp lånet med 50 000 vil virkelig ikke gjøre noen stor forskjell. Tror jeg. Trallala.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Genialt nok har vi fått booket fotograf! Det har vært den ene tingen jeg har bekymret meg for, for de vi har kontaktet til nå har vært negative til reisingen. Bryllupet holdes et par timer fra nærmeste fotograf. Men så fant jeg en super fotograf online, som tar analoge bilder i sort/hvitt og digitalbilder i farger, har masse erfaring og vi får fargebildene til disposisjon på cd etterpå. Fotostilen liker vi, så det var bare å bestille! Er veldig glad for at det ordnet seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Ballerina

Hei! :vinke:

Har ikke oppdaga bryllupsdagboken din før nå, men det var gøy å se i den! Håper du legger ut flere planer som vi kan få lov å se på ;)

:klem: - Ballerina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...