Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og noen venninner hadde tenkt oss til Barcelona i slutten av sommerferien. Lurer derfor på om noen har noen tips om hvor i byen det lønner seg å bo? Har ikke så lyst til å ende opp det verste snuskestedet i byen. :blunke:

Vi er ganske unge og er ikke stinne med cash, hadde vært fint med leilighet så vi kan lage endel mat selv. Men det kan jeg finne ut selv på internett, bare jeg vet litt mer hvilket område i byen det skal være. :briller: Ellers mottar jeg tips om dette med leilighet med glede! :D

Hilsen Sandra (+ tre flotte skandinaviske jenter!)

Skrevet

Hei Sandra

Dere kan bare begynne å glede dere! Barcelona er bare fantastisk!

Jeg vil anbefale dere å se etter en plass å bo langs havna, eller helt i nedre del av Barri Gotic. På øvre siden av veien fra La rambla og bortover mot stranda ligger det et bed&breakfast, men jeg husker ikke hva det heter. Det måtte være ypperlige for budsjett-overnatting.

Turistbussene går fra begge ender av ramblaen, du har Maremagnum-senteret (Barcelonas Aker brygge) rett foran deg, restaurantene ligger på snor i Barceloneta og stranda ligger fem minutters gåtur lenger bort.

Sukk...

God tur!

Nitha

• 2 uker senere...
Skrevet

La rambla-område er fin og rimelig!Vi skal reise der til påsken og gleder oss virkelig!!!Vi skal bo på la rambla selvsagt. 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...