Gå til innhold

Tvilling


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er Tvilling og lurer på hva dette betyr for meg som person??

Kan ikke veldig mye om astrologi, og derfor ønsker jeg å se om dette stemmer med min personlighet!

Hvem passer jeg sammen med både som venn og partner?

Hvordan forholder jeg meg til økonomi, utdanning, skole?

osv...

På forhånd TAKK!

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:lol: - Hei! Fikk lyst å sitere noe jeg lærte på et astrologi-kurs...og så kan du jo se om det passer på deg.

Altså Tvillingen kan "sammenlignes med vinden. Tar inn alt som den møter på - nysgjerrig. Lærer raskt. Vil vite alt som skjer i omgivelsene.

Tvillingen nyter å møte folk - høyt energi-nivå, kan virke forfriskende for andre.

De kan gjøre et tilfeldig møte interessant. Hvis du snakker for lenge med dem, blir de leie. Nyhetens interesse gir seg fort. Blir urolige hvis du dveler ved noe. Farter rundtomkring - liker å høste erfaringer.

Hvis en Tvilling møter motstand -omgår de den,liker ikke konfrontasjoner.

Sterkt press:- så forandrer tvillingen seg. Liker ikke ubehag.

Dveler ikke ved det mørke og svarte - kjeder seg fort.

Kan få nervesammenbrudd - for mye energi.

Elsker å spille kort, spille spill - konkurranser.

Hvis de har mange planeter i Tvillingene, så gifter de seg ikke, for det hindrer selvutfoldelse.

På det beste: intellektuell

På det verste: sladrekjerring

De fleste i NRK har planeter i Tvilling/Luft- iallefall planeter i øvre del av horoskopet. Tv-reporter,skribent,forfatter- alt som har med det mentale å gjøre."

Sitat slutt.- Dette er jo veldig generelt,da -håper du kjente deg litt igjen her - men det er lurt å få stillet sitt eget personlige horoskop om du vil vite mer - og jeg bruker å gå inn på astro.com og stille folks horoskop, men så gjelder det om å tolke det ,da........det er jo den vanskeligste og mest kompliserte delen av dette, som man må få en prof. astrolog til å gjøre. - Lykke til, uansett! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskaper: Allsidig, tilpasningsdyktig, meddelsom, veltalende, vitebegjærlig og overfladisk.

Sammen med andre tegn:

Jord: Hemmer fantasien din!

Luft: Alltid gode ideer.

Vann: Bedre som venner enn som elskere!

Ild: Vanvittig galskap!

Tvillingenes fremste trekk er hurtighet og fart. De snakker fort og de tenker fort, livet gjennom sørger de for at ting skjer. Deres voldsomme behov for kommunikasjon sørger for at både telefonregningene og brevbunkene er enorme. Tvillingene blir ofte beskyldt for å være overfladiske på grunn av sitt behov for ustanselig fornyelse. De trenger forandringer i livet. De går fort lei av de samme menneskene, stedene og ideene. Deres behov for å holde alle mulighetene åpne, gjør det nesten umulig å binde dem til noe eller noen.

De har en logisk og fornuftig måte å tenke på, men deres trang til å være inkonsekvente skaper ofte problemer for både dem selv og andre.

Jordtegn er : Tyr, Jomfru og Steinbukk.

Lufttegn er : Tvilling, Vekt og Vannmann.

Ildtegn er : Vær, Løve og Skytte.

Vanntegn er : Kreps, Skorpion og Fiskene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...