Gå til innhold

Grønnsåpe-skum

Gjest grønnsåpe

Anbefalte innlegg

Innom en kjapptur og redder meg selv fra.. ja, tror sannelig jeg ligger på side fem :ler:

Julen har til nå vært helt fantastisk ! Satt barnevakt for søstra mi og samboeren hennes i kveld. Tantebarnet mitt er så søtt ! Lo masse  :hjerter:

Åj, rescue på gang?! :ler:

Ikke sant Ida er helskjønn? :hjerter_rundt: Hun er en råtass på å le innimellom! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest grønnsåpe

Lenge siden jeg har skevet nå! Etter en del mas fra Skrållan så fant jeg ut at jeg burde skrive litt :sjenert:

Her har ting nesten gått tilbake til normalen etter jula. Ene søstra dro hjem til seg for en liten uke siden, og den andre drar ( heldigvis ) på tirsdag. Hun har vært hjemme siden slutten av November. Hun har vært så lenge hjemme siden hun for tiden bor i Australia, men det blir litt for lenge.. Små doser, det er det som funker med henne. Jeg var jo sammen med henne i Madrid i en 4-5 dager, allerede da ble jeg lei. En måned etter kan du jo bare tenke deg hvordan jeg har det. Ikke nok med det - hun hjelper meg med en skoleoppgave. Og vi er så forskjellige som dag og natt, så det blir en del småkrangling. Nei, en ska sjå d bli likar i mårrå! Eventuelt tirsdag, når hun drar :sjenert:

Fikk 6'er på engelsk tentamen skriftlig :D Ja, den er jeg rimelig stolt av. Er ikke bare enkelt å få 6'er av den læreren :) Ligger faktisk an til 6'er i standpunkt både muntlig og skriftlig, men han ville gi meg bare en 6'er så jeg skal ha noe å jobbe mot til våren :klø: Jeg mener nå jeg bør få 6'eren om jeg fortjener det. Men skal så absolutt ikke klage :)

Ellers gleder jeg meg til "storby-tur" til uka :) Fikk et par gavekort til jul som må brukes snart. Skal også besøke Skrållan :) Hadde tenkt meg dit på Tirsdag, for da har jeg bare tåpelige fag på skolen ( er planlagt en hel dag med film. En av filmene har jeg sett før, og den andre - Jenter og sex, en undervisningsfilm fra 90-tallet - dør jeg nok ikke om jeg ikke får med meg du...), men siden andre søstra drar den dagen drar jeg på torsdag i stedet :)

Nei, får vel begynne å pakke sammen jeg... Har skrevet rimelig mye nå :ler:

Ha en god kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 6'er på engelsk tentamen skriftlig :D Ja, den er jeg rimelig stolt av. Er ikke bare enkelt å få 6'er av den læreren :) Ligger faktisk an til 6'er i standpunkt både muntlig og skriftlig, men han ville gi meg bare en 6'er så jeg skal ha noe å jobbe mot til våren  :klø: Jeg mener nå jeg bør få 6'eren om jeg fortjener det. Men skal så absolutt ikke klage :)

Ellers gleder jeg meg til "storby-tur" til uka :) Fikk et par gavekort til jul som må brukes snart. Skal også besøke Skrållan :) Hadde tenkt meg dit på Tirsdag, for da har jeg bare tåpelige fag på skolen ( er planlagt en hel dag med film. En av filmene har jeg sett før, og den andre - Jenter og sex, en undervisningsfilm fra 90-tallet - dør jeg nok ikke om jeg ikke får med meg du...), men siden andre søstra drar den dagen drar jeg på torsdag i stedet :)

Ha en god kveld :)

Grattis med 6'ern! :hoppe: Ikke værst altså! :) Håper du får den andre 6'ern også, du får jobbe hardt så du klarer å overbevise læreren om at du fortjener den! ;)

WUHU for besøk! :hoppe: Si ifra om det er noe spes du vil ha til middag den dagen du kommer, vi er ganske altetende! ;) Og ikke minst, si fra om du vil ha hjelp til å shoppe! :) Jeg og Ida stiller opp! :sjarmor:

...tror ikke du går glipp av så himla mye om du dropper den sexundervisningsfilmen nei... :ler2:

Ha en super kveld du også, her ble kvelden plutselig litt amputert... hadde tenkt å amme Ida for så å legge henne nå, men da jeg kom tilbake fra en snartur på badet hadde hun sovnet i vippestolen sin! :ler: Jaja...

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest grønnsåpe
*tørker støv av boka til Grønnsåpa*

God søndag vennen! :klem:

Her trengs det virkelig støvtørking :)

Ikke mye som skjer her i gården..

Fått tilbake karakterene for dette semesteret da :) to 6'ere faktisk! Stolt :sjenert:

Snitt på 4,4. Ikke verst :)

Her er det masse snø ute! Virkelig snødekt landskap, kjempefint å se på :)

Har vel egentlig ikke så mye mer å si.. kunne alltids fylt flere avsnitt med masse tørrprat, men det får bli en annen gang :)

Endret av grønnsåpe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest grønnsåpe
:vinke:

Hvordan går det med storprosjektet på skolen?

:klem:

Storprosjektet ble levert på fredag ! :)

Har nå søkt på vgs.. skummelt. Vedder på at jeg gjorde noe feil, så jeg kommer inn på sportsfiske på grong eller noe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnsåpe

Det som 1.valg ja :) Studiespesialisering, som det heter nå ;) hehe.

Har litt lyst til å velge Asia-programmet på en annen skole også... hvertfall som 2.valg. ser spennende ut, og får generell studiekompetanse. Kan nå bytte så mye jeg vil frem til kl 23.59, 1.mars nå da ;) så vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som 1.valg ja :) Studiespesialisering, som det heter nå ;) hehe.

Har litt lyst til å velge Asia-programmet på en annen skole også... hvertfall som 2.valg. ser spennende ut, og får generell studiekompetanse. Kan nå bytte så mye jeg vil frem til kl 23.59, 1.mars nå da ;) så vi får se.

Asia-programmet? :klø: På hvilken skole?

Og studiespesialisering er et mye mer tungvint ord enn allmenn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnsåpe
Asia-programmet? :klø: På hvilken skole?

Og studiespesialisering er et mye mer tungvint ord enn allmenn! ;)

Asia-programmet er et program på Ole Vig hvor deler av opplæringen skjer i Thailand og Sverige :ler: Mer for entreprenørskap og sånt da.. så tror kanskje jeg står over. Huff, så mye å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...