Skrållan Skrevet 27. desember 2006 #21 Del Skrevet 27. desember 2006 Innom en kjapptur og redder meg selv fra.. ja, tror sannelig jeg ligger på side fem Julen har til nå vært helt fantastisk ! Satt barnevakt for søstra mi og samboeren hennes i kveld. Tantebarnet mitt er så søtt ! Lo masse ← Åj, rescue på gang?! Ikke sant Ida er helskjønn? Hun er en råtass på å le innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 30. desember 2006 #22 Del Skrevet 30. desember 2006 Godt nyttår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 8. januar 2007 #23 Del Skrevet 8. januar 2007 Håper det går bra med storprosjektet ditt! Ida hilser til tanta si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnsåpe Skrevet 13. januar 2007 #24 Del Skrevet 13. januar 2007 Lenge siden jeg har skevet nå! Etter en del mas fra Skrållan så fant jeg ut at jeg burde skrive litt Her har ting nesten gått tilbake til normalen etter jula. Ene søstra dro hjem til seg for en liten uke siden, og den andre drar ( heldigvis ) på tirsdag. Hun har vært hjemme siden slutten av November. Hun har vært så lenge hjemme siden hun for tiden bor i Australia, men det blir litt for lenge.. Små doser, det er det som funker med henne. Jeg var jo sammen med henne i Madrid i en 4-5 dager, allerede da ble jeg lei. En måned etter kan du jo bare tenke deg hvordan jeg har det. Ikke nok med det - hun hjelper meg med en skoleoppgave. Og vi er så forskjellige som dag og natt, så det blir en del småkrangling. Nei, en ska sjå d bli likar i mårrå! Eventuelt tirsdag, når hun drar Fikk 6'er på engelsk tentamen skriftlig :D Ja, den er jeg rimelig stolt av. Er ikke bare enkelt å få 6'er av den læreren Ligger faktisk an til 6'er i standpunkt både muntlig og skriftlig, men han ville gi meg bare en 6'er så jeg skal ha noe å jobbe mot til våren :klø: Jeg mener nå jeg bør få 6'eren om jeg fortjener det. Men skal så absolutt ikke klage Ellers gleder jeg meg til "storby-tur" til uka Fikk et par gavekort til jul som må brukes snart. Skal også besøke Skrållan Hadde tenkt meg dit på Tirsdag, for da har jeg bare tåpelige fag på skolen ( er planlagt en hel dag med film. En av filmene har jeg sett før, og den andre - Jenter og sex, en undervisningsfilm fra 90-tallet - dør jeg nok ikke om jeg ikke får med meg du...), men siden andre søstra drar den dagen drar jeg på torsdag i stedet Nei, får vel begynne å pakke sammen jeg... Har skrevet rimelig mye nå Ha en god kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 13. januar 2007 #25 Del Skrevet 13. januar 2007 Fikk 6'er på engelsk tentamen skriftlig :D Ja, den er jeg rimelig stolt av. Er ikke bare enkelt å få 6'er av den læreren Ligger faktisk an til 6'er i standpunkt både muntlig og skriftlig, men han ville gi meg bare en 6'er så jeg skal ha noe å jobbe mot til våren :klø: Jeg mener nå jeg bør få 6'eren om jeg fortjener det. Men skal så absolutt ikke klage Ellers gleder jeg meg til "storby-tur" til uka Fikk et par gavekort til jul som må brukes snart. Skal også besøke Skrållan Hadde tenkt meg dit på Tirsdag, for da har jeg bare tåpelige fag på skolen ( er planlagt en hel dag med film. En av filmene har jeg sett før, og den andre - Jenter og sex, en undervisningsfilm fra 90-tallet - dør jeg nok ikke om jeg ikke får med meg du...), men siden andre søstra drar den dagen drar jeg på torsdag i stedet Ha en god kveld ← Grattis med 6'ern! Ikke værst altså! Håper du får den andre 6'ern også, du får jobbe hardt så du klarer å overbevise læreren om at du fortjener den! WUHU for besøk! Si ifra om det er noe spes du vil ha til middag den dagen du kommer, vi er ganske altetende! Og ikke minst, si fra om du vil ha hjelp til å shoppe! Jeg og Ida stiller opp! ...tror ikke du går glipp av så himla mye om du dropper den sexundervisningsfilmen nei... Ha en super kveld du også, her ble kvelden plutselig litt amputert... hadde tenkt å amme Ida for så å legge henne nå, men da jeg kom tilbake fra en snartur på badet hadde hun sovnet i vippestolen sin! Jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 28. januar 2007 #26 Del Skrevet 28. januar 2007 *tørker støv av boka til Grønnsåpa* God søndag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnsåpe Skrevet 28. januar 2007 #27 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) *tørker støv av boka til Grønnsåpa* God søndag vennen! ← Her trengs det virkelig støvtørking Ikke mye som skjer her i gården.. Fått tilbake karakterene for dette semesteret da to 6'ere faktisk! Stolt Snitt på 4,4. Ikke verst Her er det masse snø ute! Virkelig snødekt landskap, kjempefint å se på Har vel egentlig ikke så mye mer å si.. kunne alltids fylt flere avsnitt med masse tørrprat, men det får bli en annen gang Endret 28. januar 2007 av grønnsåpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 12. februar 2007 #28 Del Skrevet 12. februar 2007 Hvordan går det med storprosjektet på skolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnsåpe Skrevet 12. februar 2007 #29 Del Skrevet 12. februar 2007 Hvordan går det med storprosjektet på skolen? ← Storprosjektet ble levert på fredag ! Har nå søkt på vgs.. skummelt. Vedder på at jeg gjorde noe feil, så jeg kommer inn på sportsfiske på grong eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 12. februar 2007 #30 Del Skrevet 12. februar 2007 Neida, vedder på at du har gjort det rett jeg! Søkte du allmenn der du bor eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnsåpe Skrevet 12. februar 2007 #31 Del Skrevet 12. februar 2007 Det som 1.valg ja Studiespesialisering, som det heter nå hehe. Har litt lyst til å velge Asia-programmet på en annen skole også... hvertfall som 2.valg. ser spennende ut, og får generell studiekompetanse. Kan nå bytte så mye jeg vil frem til kl 23.59, 1.mars nå da så vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 12. februar 2007 #32 Del Skrevet 12. februar 2007 Det som 1.valg ja Studiespesialisering, som det heter nå hehe. Har litt lyst til å velge Asia-programmet på en annen skole også... hvertfall som 2.valg. ser spennende ut, og får generell studiekompetanse. Kan nå bytte så mye jeg vil frem til kl 23.59, 1.mars nå da så vi får se. ← Asia-programmet? :klø: På hvilken skole? Og studiespesialisering er et mye mer tungvint ord enn allmenn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnsåpe Skrevet 13. februar 2007 #33 Del Skrevet 13. februar 2007 Asia-programmet? :klø: På hvilken skole? Og studiespesialisering er et mye mer tungvint ord enn allmenn! ← Asia-programmet er et program på Ole Vig hvor deler av opplæringen skjer i Thailand og Sverige Mer for entreprenørskap og sånt da.. så tror kanskje jeg står over. Huff, så mye å velge mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 2. april 2007 #34 Del Skrevet 2. april 2007 *pust, pes* Blåser litt støv av boka di jeg! God påske snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå