Gjest Tristessa Skrevet 9. februar 2003 #21 Skrevet 9. februar 2003 Steinar Sagen som "vasker patter" er også helt hysterisk Åh, den har jeg ledd av mange dager etterpå! "Bjarte.... åååhhh, Bjarte, det e så varmt, du må komma og vaska meg under pattane" Ekkelt ja, men humor i min gate.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. februar 2003 #22 Skrevet 9. februar 2003 Åh, den har jeg ledd av mange dager etterpå! "Bjarte.... åååhhh, Bjarte, det e så varmt, du må komma og vaska meg under pattane" Ekkelt ja, men humor i min gate. "Måkkje tudla med dei Bjarteeee, det e overgrep, eg ringe politiet....." Milla
Gjest Tristessa Skrevet 9. februar 2003 #23 Skrevet 9. februar 2003 Åh, Holger Nielsen - hva ville morgenen vært uten deg? Det er noe spesielt med absurd humor før en får våknet helt...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. februar 2003 #24 Skrevet 9. februar 2003 Åh' date=' Holger Nielsen - hva ville morgenen vært uten deg? Det er noe spesielt med absurd humor før en får våknet helt...[/quote'] Kunne ikke vært mer enig, men det er ikke lett i dusje når man har latterkrampe Milla
Gjest Tristessa Skrevet 9. februar 2003 #25 Skrevet 9. februar 2003 Eller drikke kaffe latte, spise croissant (er alltid luksusdyr om morgenen) mens en sminker seg... Har stukket mascarabørsten i øyet et par ganger midt i en latterkule. Som for eksempel under telefonintervjuene med "Per Inge Torkelsen"...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. februar 2003 #26 Skrevet 9. februar 2003 Som for eksempel under telefonintervjuene med "Per Inge Torkelsen"... Eller når Kari får besøk av über-fjortissene Marthe og Victoria. Da får jeg latterkrampe. Særlig når de setter igang med å kline rett foran Kari. Milla
Tusenfryd Skrevet 9. februar 2003 #27 Skrevet 9. februar 2003 Her kan vi sitte å hylle Holger Nielsens metode alt vi orker - men har noen tenkt på hva vi skal gjøre til høsten - når programmet forsvinner? Ikke for med vilje å dra noen ned nå, men jeg fikk litt blues her jeg sitter en slapp søndag i februar.... Ellers synes jeg "stygge farger på radio" er en vinner- gjiyul.....
Gjest Tristessa Skrevet 9. februar 2003 #28 Skrevet 9. februar 2003 Marthe og Victoria er som snytt ut av nesen på enkelte jeg har gått på skole med... Men hvor er det blitt av de brevene Kari pleide å lese opp, hvor alle tantene hadde mannsnavn og onklene hadde kvinnenavn? Likte både bakgrunnsmusikken og selve brevene jeg!
Gjest Donna Skrevet 9. februar 2003 #29 Skrevet 9. februar 2003 Er det på petre man kan høre dette? Og når på morgenen? Pleier å høre på Radio 1, Atlantick , eller en lokalradio eller noe jeg ..så lenge de spille bra musikk så er det midt i blinken å høre på Men en god latter er jo ingen dårlig start på dagen så det skader jo ikke å prøve ...(selv om jeg har på følelsen at det blir litt for teit for meg :oops: )
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. februar 2003 #30 Skrevet 9. februar 2003 Er det på petre man kan høre dette? NRK P3 mandag- fredag fra 06:00 til 09:00. Orker ikke tenke på at Holger skal forsvinne- heldigvis er det lenge til ennå. Milla
Gjest Tristessa Skrevet 9. februar 2003 #31 Skrevet 9. februar 2003 Wæh! Når er det de skal legge ned?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. februar 2003 #32 Skrevet 9. februar 2003 September 2003, gjengen bak Holger skal utvikle ett nytt morgenkonsept så Kari, Steinar, Bjarte & Co forsvinner ikke. Milla
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. februar 2003 #34 Skrevet 9. februar 2003 Pjuh... Der reddet du dagen min! :-) Milla
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2003 #35 Skrevet 9. februar 2003 Det var gode nyheter Milla! Hører på Holger.. hver morgen på veg til jobb og det gir meg en GOD start på dagen!
Thea Skrevet 9. februar 2003 #36 Skrevet 9. februar 2003 Ååååhhhhhh, i dag har de spilt kaizers på nrk2 heeeeele dagen og nå er jeg hvertfall sikkert på at jeg ikke har sansen for de. Er jo bare bråk jo :o
Ruby Skrevet 9. februar 2003 #37 Skrevet 9. februar 2003 Hørte dem for første gang i går på Skavland. Likte det ikke med en gang, men det vokste i løpet av noen minutter. Bra, meget bra. Skal sjekke ut mer av dette bandet. 8)
Milo Minderbinder Skrevet 9. februar 2003 #38 Skrevet 9. februar 2003 Jeg jobber turnus, hvilket betyr at jeg av og til ikke trenger å stå opp så tidlig. Jeg har dog for vane å likefullt la klokkeradioen stå på, fordi det er helt fantastisk å høre på mens man ligger og halvsover. Å høre på hvem det nå enn er av programlederne når han synger med innlevelse fra musikalen "Cats", mens en annen oppmnutrer ham.......mens man ler så man griner i halvsøvne....det er en fabelaktig måte å starte dagen på. Noe ganske annet er det når jeg skal på jobb på lørdags morgen, og skal våkne opp.. Da blir morgenspakene betjent av en herre ved navn "DJ Friendly" som spiller monotone sanger som varer i flere måneder...og jeg kan love at Stavanger kommune har betalt ganske mange urapporterte forsovelser på grunn av denne fyren.. Men......for all del....siden dette er en Kaizers-tråd...... Kaizers er kule greier. Milo
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. februar 2003 #39 Skrevet 9. februar 2003 innlevelse fra musikalen "Cats"' date=' mens en annen oppmnutrer ham.......mens man ler så man griner i halvsøvne....det er en fabelaktig måte å starte dagen på.[/quote'] Han som synger heter Steinar Sagen- han som oppmuntrer heter Bjarte Tjøstheim. Sangen heter "Memories". Holgerne er nesten å regne som personlige venner av meg etter så lang tid på lufta. Å starte dagen med Kari og Steinar er fabelaktig! Milla
Gjest Diva Skrevet 9. februar 2003 #40 Skrevet 9. februar 2003 Kaizers hadde en konsert like utenfor stuevinduet vårt i sommer som var og vi hørte ganske bra. Men inntrykket musikalsk var ikke det beste jeg har hørt, spesielt ikke den ulyden de kom med under oppvarmingen (men sånn er det for de fleste da....), men de trakk jammen mange folk til konserten i allefall. Not my kind of music...Litt mye kaos. Men smaken er som baken og takk og lov for det. Minner meg forresten på at jeg gleder meg til utekonserter til sommeren Diva :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå