Gå til innhold

Litle Lady vil også ha små...


Litle Lady

Anbefalte innlegg

Ha en kjempe fin jobbehelg, vet ikke hva du jobber med, men håper for deg at det er rolig og fint. Selv har jeg frihelg, men jeg vet godt hva det vil si å jobbe når andre har fri. Kjempe trasig.

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver om hvordan du var på p-piller, har selv kastet ting etter min kjære, men vi holder sammen fremdeles ;) , det må være det som kalles å holde sammen i gode og onde dager :ler: .

Ikke vær redd for å prøve pergo hvis du får muligheten til det. Det er forhåpentlig vis verdt alle bivirkninger, hver kvise og hver humørsvingning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Leiababe

Jobber i helsevesenet jeg også ja. Innenfor barnevernet. Så det kan til tider bli lange og intense vakter, men veldig spennende :)

Hvordan går det med EL testinga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår, Litle Lady!!!

Er du blitt offisiell prøver!!!! Så kjekt!!! :legrine:

Sender masse vibber din vei ;)

Håper virkelig det sitter en liten spire i magen din snart!!! Synd du ikke har hatt hellet med deg første prøveår. Siden du vegrer deg litt mot en eventuell pergokur har jeg et par tips til deg om naturtlige midler som kan regulere syklusen. Kanskje verdt et forsøk?

Dong Quai helsekostmiddel som gjør syklus mer regelmessig.

Progesta care Syklusregulerende progesteronkrem. De selger den i nettbutikken på denne siden.

Er du på snart gravid eller? Der var jeg:)

Håper uansett spiren sitter på neste forsøk:hoppe:

Jeg skal få sendt deg nye bilder snart siden du ikke fikk med de forrige jeg sendte :)

Stooor :klem: fra @riel!

Endret av @riel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med litt fri endelig....! :sjarmor: Kose meg med fri idag og imorra... ;) Men været kunne jo vært nett litt bedre då men.... en liten storm går vel an.. :erter:

Belle: Jobber som hjelpepleier på et lite sjukehus her...liker meg jo sjøl om det kan væra grusomt travelt til tider.. ;) Men no har eg jo 2 fri helger som komme og d er jo godt å tenka på då...

Etter denne måneden med EL-testing er over.. hvis jeg finner ut at jeg ikke har eggløsning i d heila tatt så stikker eg nok rett til legen og krever å bli henvist til han (eksperten på området) legen som påviste PCOen min for 1 år siden.... Han sa jo at eg skulle komma tilbake om et år "og få hjelp" hvis det ikke hadde blitt noe spire" på meg så.. Men det er nok verdt det uansett bivirkninger hvis det kan hjelpe meg å bli gravid.. ;)

Leiababe: Det er det som er med helsevesenet, kan være litt hardt til tider å sånn... men interesant og spennende... :smilbla: Driver fremdeles og tester for EL her... men finner ingen... håper den er rett rundt hjørnet da... :sjenert:

@riel: Godt nyttår ja! Long time no see.. :klem: Kjekt å se deg inne her igjen... må skriva litt i "boka" de snart du og så eg får "fulgt med dg litt" du vet snoke meg.. :ler: Takk for tipsene... skal forhøre meg litt på helsekosten.. :blunke: Er ikke på Forumet "snart gravid" som bruker liksom... men har jo vært å kikka... Men har lagt meg inn på bruker på baby.no er ik så aktiv at d gjør noe då.. :sjenert:

Bettie: Dagene ble nok litt hektiske ... men har idag og imorgen på å komme meg litt i ryggen... har litt lett får å stivne klitt i musklene å sånn.. ;) Men d går vel over..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... litt nede nå... motløsheten bare stiger her siden eg ik finner noe EL å sånn..... Vet det er dumt å tenke negativt å sånt men akkurat no føle eg meg bare som en ubrukelig kjerring som ALDRIG vil "få det til".... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kardemomme
:troest: Vet hvordan det er å føle seg ubrukelig, men dette kommer til å ordne seg skal du se. Og du er slettes ikke ubrukelig!!! Vil ønske deg masse, masse lykke til. :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Du vil få det til!!!!!!!! Kan være det er de dumme testene sin feil.. Bare å prøve CB neste måned. De funka på meg... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig godt igjen i det å ramle litt ned i kjelleren da :klem:

Men en dag vil nok solen skinne på oss og :Nikke:

Det med å ikke finne EL ved testing vet jeg mye om. Jeg har testet et par sykluser..og aldri funnet EL..men både ved temping og blodprøve har jeg jo fått påvist EL da. Så kanskje du bør gjøre det neste syklus. Det er jo også noe som kan være greit å ha med til legen da. Det ville jo gyn at jeg skulle gjøre. Så jeg fikk med skjema og hjemmelekse første gang jeg var der. Så da ble det temping hver morgen. Fikk hvertfall temp-økning etter at jeg merka EL selv, og blodprøven samme syklus viste at jeg hadde EL.

Så hvis du ikke bestemmer deg for å dra til legen etter denne syklusen, ville jeg ha tempet. Og dersom temperaturen ikke stiger, ville jeg gått til legen og fått tatt progesteron-blodprøve for å påvise EL.

:klem:

(bare spør hvis det er noe, det kan hende jeg kan svare på det..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn følte jeg meg forrige syklus, jeg fant ingen EL i det hele tatt. Følte meg ufruktbar og mislykket og alt var kaos i hodet, men i denne perioden så slo endelig testen ut :)

Ikke gi opp :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstår godt hva du mener med å føle seg ubrukelig. Jeg har i perioder følt meg lite kvinnelig, ubrukelig, mislykket og det som verre er. Det går over. Selv ble jeg veldig glad den dagen jeg fikk påvist positiv EL på blodprøve etter Pergokur. Man får virkelig kjent etter på kvinneligheten sin når man ønsker å bli gravid, men ikke klarer det med en gang.

Lov meg å ikke gi opp, og hold motet oppe. Du er ikke alene om dine følelser, men del dem med noen. Gjerne med meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å gå på noen kur eller hormoner for å bli smårar... her sitte eg og leser fine innleggene dokkes og sipper som bare d! :ler: Uff... en smule følelser ute å går for tida ja.. :sjenert: Men masse klemmer til alle kjempe fine damene som har skrevet her.. :klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Gopia: Takk så masse for lykkeønskninger.. :klem:

Leiababe: Kan jo væra de testene sin feil ja... eller syklusen som er på trynet.. :sjenert: Får vel se litt til.. ;)

Capricorn: Ja har fallt litt ned i kjelleren nå ja.,... men satser på at humøret kommer seg når mannen som har vært vekke 14 dagar komme igjen imorra.. :) Tror eg komme til å tempa neste måned... veit ik om eg vil sjønna så mye med d.. men d er d sikkert mange andre som gjør.. ;) (bla dg sikkert...så ik bli forundra om jeg kommer til å spør og lure liksom.. :ler: ) Å så tror eg at eg komme til å ta en tur til legen og vurdere blodprøve..Bare litt synd at eg aldrig aner når en evnt EL er når syklusen er så ustabil.....

Lipstick: Håper EL kommer snart... kanskje den "venetr" på at mannen skal komme heim først.. :ler: Han kommer imorra natt en gang.. glede meg til å ha helga foran oss då :)

Wayah: De sier jo at en ik alltid har EL da... kan jo være at d kommer neste gang... Skal sjekke litt mer med temping og blodprøve også neste gang... og kanskje CB sine tester.. har hørt at de skal være bra.. :) Kjempe flott at testen slo ut bra for dg denne gang da... håper spiren sitter snart.. :klem:

J a det er rart åssen enkelte får d til med en gang... og enkelte uten å ha prøvd en gang... Føler seg litt ubrukelig då liksom.. Men d blir vel våres tur også håper eg... :) Får tro at detta er året for oss alle.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag sa ei venninde som er gravid i snart 4 måned at hu kjente babyen sin.... Med en gang følte eg meg igrunnen ganske entusiastisk og preika en del med ho å sånn og syntes at d var veldig kjekt då... :)

Meeeeen... må jo inrømma at d stikke litt inni meg no seinare når eg sitte her å fundere litt for meg sjøl.. Andre ungen hennas no.. er bare SÅ kjipt at det går så lett for andre liksom.. :sjenert: Sku jo ønska at d var meg snart... :cry:

Har foresten kjøpt meg folat idag..litt treg der men bedre seint enn aldrig.. :sjenert: Eska heter GRAVID og d stå på dn at man skal bruke de når man prøver og bli gravid og i første trimester.. Skal visst ta 2 tabeletter for å få anbefalt dose på 400 m. Folat... Disse inneholder en delandre vitaminer også.. :sjenert: Noen andre som bruker dette produktet og er fornøyd med det eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Det er ikke uvanlig at det "stikker" litt når man ser andre med barn, men det er jo ikke fordi du ikke er glad på hennes vegne, men fordi du har så veldig lyst på en liten en selv..

Og jeg er helt sikker på at det snart blir din tur..

Ha en fin helg :)

:klem:

Endret av Leiababe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Jeg er "nyinflytter" i dette nabolaget, og er inne å snikleser litt.... :sjenert:

Håper på å "bli kjent" med mange her inne!

Masse lykke til Litle Lady! ;)

:klem:

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hm, lurer på hvem av venninnene dine som er gravid, jeg. Tror jeg aner hvem det er.. ;)

Snart er det forhåpentligvis din tur! :) God helg! Glad i deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett kem som har hatt positiv EL-test nylig då.. :sjarmor: Siden d er så seint etter sist mens dag å sånn så veit eg ikkje om det kan væra sant då men.. Gir iværtfall litt håp her.. ;) Hadde positiv EL-test i 2 dager og... lødag og søndag... er jo litt rart det og men.. men d kan vel vises positiv i 36 timer på forhånd så..... ikkje veit eg siden eg ik har dn største erfaringa med denna testinga då.. men.... Siden "svømmerene" kan overleva i fleire dagar så har eg ikkje latt de får "dø ut" iløpet av denna helga ivætfall.. :humpe::ler: Får no håpa på d besta så får vi se.... el så er d på an igjen neste måned... ;)

Leiababe: Får håpe d blir vår tur snart.. :klem:

Bethina: Bare kjekt d! :) Kommer npok t å innog sniklesa litt hos dg og... ;)

#Spidergirl#: Det har eg gjort vettu.. ;) Var godt å få han heim då.. :sjenert:

Lipstick: Ja d veit du sikkert... har ei jenta fra før...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne å snikleser litt jeg :cool:

Har planer om å begynne å prøve selv i løpet av året, så er innom å ser litt hvordan det går med andre :)

Ønsker deg ihvertfall lykke til, håper du får positiv test snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...