Gå til innhold

Må lære meg å passe kjeften


Bamse Brakar

Anbefalte innlegg

Vel, har sittet og jobbet på et prosjekt i noen måneder nå, freelance for en ekstern oppdragsgiver. Og har støtt på en del mer og mindre irriterende problemer underveis (ikke uventet). Vel, var i går på møte med folka, og avleverte rubb og stubb (programmeringskildekoder+++). Så når jeg nå sitter og skriver en epost med diverse referanser til kildekoden, ser jeg noe jeg gjorde "in the heat of the moment" som jeg har glemt å endre på.

delay_ms(1000);

init();

for(;;) {

  if (input(PIN_B5) == 0) { // Sjekker etter RØD ALARM

  fprintf(RC,"FAEN i HeLvEtE!!!!!!!!!!!!!\n\r");

  msg(00001);

  delay_ms(3000);

  }

  delay_us(50);

}

En smule pinlig egentlig. :):rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ting man skriver underveis som man har planer om å ta vekk - men ikke alltid man husker det .....

Jeg la ut en feilmelding som egentlig var til meg selv under feilmelding. Var noen felter som MÅ fylles ut - og når man da ikke gjorde det lagde jeg en feilmelding "dette må du fylle ut din dust" eller noe sånt.

Dette glemte jeg jo selvsagt å endre på - så det var noen brukere som meldte fra om det. De syntes jo det hele var litt morsomt da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

En av feilmeldingene i vårt system lyder som følger: "Neinei, er du helt koko ditt gjøkur?"

Holdt på å dette av stolen da jeg fikk den første gangen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ut en feilmelding som egentlig var til meg selv under feilmelding. Var noen felter som MÅ fylles ut - og når man da ikke gjorde det lagde jeg en feilmelding "dette må du fylle ut din dust" eller noe sånt.

Oops! :ler:

Tror jeg bare må slutte å gjøre sånn som det der. Er jo så vanvittig lett å glemme å fjerne det igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av feilmeldingene i vårt system lyder som følger: "Neinei, er du helt koko ditt gjøkur?"

Holdt på å dette av stolen da jeg fikk den første gangen  :ler:

:ler: Er jo litt gøy å gjøre sånn, hvis det er intensjonelt da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...