Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2006 #41 Del Skrevet 26. november 2006 Nå skal ikke jeg skrive mer i tråden din, men vil bare si en ting til; det at du i det hele tatt skriver denne tråden på den måten du gjør, sier så utrolig mye om hva for en flott, ærlig og reflekterende person du er. Ønsker av hele mitt hjerte at du finner den mannen som er rett for deg! (og de andre kan bare ha det så godt!) Tror du er god som gull både utenpå og innvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2006 #42 Del Skrevet 26. november 2006 Til du også Embla S! Takk... (Look, no more boobies ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 26. november 2006 #43 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har møtt Glammy, og hun er både pen og sexy, men jeg synes ikke hun er i nærheten av bimbotypen. Hun er naturlig pen og veldig(!) sjarmerende, og jeg tror heller ikke at menn oppfatter henne som en bimbo. Derfor er det litt frustrerende å lese at flere her tolker så feil ut fra en avatar og et brukernavn. Det er ikke vanskelig å se Glamourgirl som smart, oppegående og morsom dame når man leser det hun skriver her inne. Anyway Glammis: Henger meg på dem som sier at du kanskje bør være mer selektiv på hvem du ofrer tid og oppmerksomhet på. Ellers har du fått såpass mange gode svar at jeg ikke skal si mer om akkurat det. Nina: Hva du ser i en avatar er en ting, men at du bruker de ordene du gjør om andre jenter synes jeg er synd. Regner med at jeg ville vært en sklie i dine øyne hvis du hadde kjent meg. *oppgitt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2006 #44 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Tusen takk Hui! Det rådet tar jeg til meg, virkelig! Endret 26. november 2006 av glamourgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2006 #45 Del Skrevet 26. november 2006 Nå har ikke NinaK kalt henne noe som helst da. Hun sa bare hvilke asosiasjoner nick og avatar umiddelbart ga henne, uten at hun kjente mer til personen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. november 2006 #46 Del Skrevet 26. november 2006 skjønner at folk kan oppfattes annerledes når man ikke kjenner dem, og at humor lett kan forsvinne når man ikke skjønner at vedkommende har selvironi og humor rundt både seg selv og annet. men det er noe med måten å si ting på som gjør meg provosert, du Embla s er jo inne på mye av det samme, og jeg reagerer ikke på samme måte. og kanskje fordi jeg kjenner glammy, så reagerer jeg, for hun ville aldri kunnet ymte om slike tanker engang, selv om hun ikke kjenner vedkommende eller har noe som helst forhold til vedkommende. Nina: Hva du ser i en avatar er en ting, men at du bruker de ordene du gjør om andre jenter synes jeg er synd. Regner med at jeg ville vært en sklie i dine øyne hvis du hadde kjent meg. *oppgitt* ← nemlig, det er det jeg reagerer på også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 26. november 2006 #47 Del Skrevet 26. november 2006 Nå har ikke NinaK kalt henne noe som helst da. Hun sa bare hvilke asosiasjoner nick og avatar umiddelbart ga henne, uten at hun kjente mer til personen. ← Jepp. At folk ikke ser den distinksjonen er leit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. november 2006 #48 Del Skrevet 26. november 2006 Nå har ikke NinaK kalt henne noe som helst da. Hun sa bare hvilke asosiasjoner nick og avatar umiddelbart ga henne, uten at hun kjente mer til personen. ← det kommer jo litt an på hvordan man tolker ting. hun sier at når hun ser avataren og nicket, så tenker hun umiddelbart ditt og datt, og dersom man da ER litt avataren og nicket sitt.... så er det jo noe man blir kalt, om du skjønner. mitt nick er meg, min avatar er meg. Glammy ER litt nicket sitt, ikke like mye som før, men fremdeles litt, avataren er også endel av henne, hennes humor, og det er jo nettop dette som ble kommentert. men dette viser jo igjen at på nett er det veldig lett å misstolke, å ikke få med seg humoren om man ikke kjenner noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 26. november 2006 #49 Del Skrevet 26. november 2006 men dette viser jo igjen at på nett er det veldig lett å misstolke, å ikke få med seg humoren om man ikke kjenner noen. ← Aline, på samme måte som du kan misforstå NinaKanin kan andre misforstå Glam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 26. november 2006 #50 Del Skrevet 26. november 2006 men dette viser jo igjen at på nett er det veldig lett å misstolke, å ikke få med seg humoren om man ikke kjenner noen. ← Ikke bare på nett det er slik, irl fungerer også ofte på dette viset. Det er ihvertfall min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 26. november 2006 #51 Del Skrevet 26. november 2006 Aline, på samme måte som du kan misforstå NinaKanin kan andre misforstå Glam. ← Jeg sier meg også enig i dette - og skjønner NinaKanins uttalelse. Hun skriver hvordan hun oppfatter Glamourgirl utfra nick og avatar. Mulig det er humor - men man blir ikke seriøs i mine øyne når man har pupper i avataren. Humor hadde det blitt om jeg hadde vist fram mine forh. små pupper ..... Når det er sagt så oppfatter jeg G som over snittet oppegående - så dette over var kun ment som støtte til NK's uttalelse. Men det er jo fordi jeg har lest hva og hvordan G skriver. Nå er det jo ikke lett å finne seg en partner uansett hvordan man ser ut og er. Tror nok du kan 'tape' på å se bra ut fordi folk da automatisk dømmer deg ut fra det. Men du kan vel også virke litt uovervinnelig på mange når du i tillegg til utseende også faktisk har IQ/EQ+++ Har du truffet menn eller kjenner men som du føler kunne være den rette men som det ikke har blitt noe av? Hvorfor har det da ikke blitt noe mer med disse? Kanskje hvis du er hyggelig og grei mot alle så føler/merker ikke de at du mener noe mer med dem enn alle andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2006 #52 Del Skrevet 26. november 2006 Så viser man små pupper er man seriøs, men har man store er man dum? Uansett, takk for resten av det du skriver. (jeg så blunket) Ja, jeg har truffet noen, og reflektert over hvorfor ikke det kan bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 26. november 2006 #53 Del Skrevet 26. november 2006 Så viser man små pupper er man seriøs, men har man store er man dum? Ang. puppene så var det ikke meningen å lage mye oppstuss av det - annet enn at jeg ytret min støtte til NinaKanin om hvordan det umiddelbart kan bli oppfattet. Jeg skrev vel ikke at man er seriøs om man flasher små pupper - men da hadde det vært humor. Ja, jeg har truffet noen, og reflektert over hvorfor ikke det kan bli. ← Har det vært i en date-setting slik at de faktisk oppfatter at du er interessert? Nettdating kan jo ofte skape litt for store forventninger - er det ikke perfekt første date så vil man ikke mer. Kanskje ikke du rekker å få vist fram nok hvem du faktisk er ++++ Tror vel ike det er noe hokuspokus egentlig - og ikke noe du gjør feil. Nå er det bare noe jeg leser andre skriver her - men noen som er snill og grei mot alle uansett hva de gjør/hvem de er kan jo virke negativt på mange. Kanskje i en data-setting skal du ikke være for fokusert på at det er en date. Tror faktisk det er noe i det at folk sier at de faktisk treffer noe når de faktisk ikke er innstilt på det. Da oppfører man seg litt annerledes. Du virker jo å være et kupp!! Finner du ikke noen skal jeg vurdere å bli lesbisk bare for deg : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2006 #54 Del Skrevet 26. november 2006 Du får bli lesbisk, da... Takk Punky, og ja, jeg skjønte hva du mente, jeg bare gjorde meg hårsår Ellers så tar jeg rådene dine til meg. Tror du er inne på noe der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 26. november 2006 #55 Del Skrevet 26. november 2006 Aline, på samme måte som du kan misforstå NinaKanin kan andre misforstå Glam. ← ...ooooog hvis jeg misforstår hva Glamourgirl står for og hvem hun er, så kan også gutta hun er interessert i gjøre det! My point exactly, men det ble visst litt borte i eteren! Jeg har ikke sagt noe som helst annet enn det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2006 #56 Del Skrevet 26. november 2006 Men jeg har vel sagt at jeg har gått noen runder? Og puppene er borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 26. november 2006 #57 Del Skrevet 26. november 2006 Men jeg har vel sagt at jeg har gått noen runder? Og puppene er borte! ← huh? :klø: jeg følger ikke helt med, logget akkurat på og er litt "fresh" i samtalens løp her... Hva har jeg gått glipp av? Hehe jeg ser den nye avataren din, var dritmorsomt sammen med nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2006 #58 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har bare skrevet i tråden at jeg nok har vært slik som du tror jeg er, men jeg har gått noen runder med meg selv og er ikke slik lenger. Nicket er fire år gammelt. Puppene så jeg på som morsomme, men det er min humor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 26. november 2006 #59 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har bare skrevet i tråden at jeg nok har vært slik som du tror jeg er, men jeg har gått noen runder med meg selv og er ikke slik lenger. Nicket er fire år gammelt. Puppene så jeg på som morsomme, men det er min humor ← obs obs, korreksjon: jeg har ikke sagt noe om hva jeg tror du er, kun hva link hjernen min kobler den gamle avataren i kombo med nicket ditt med! Stor stor forskjell, kjære deg Og runder med deg selv, jepp, kjenner til det fenomenet... Det tror jeg vi alle har bak oss en eller annen gang! Iallefall jeg Når det gjelder puppene... Vi oppfatter alle ting ut i fra de erfaringene og relasjonene vi har. Jeg som i mange år slet med dårlig selvbilde på grunn av små bryster har en sånn automatisk sinna-trigger på store flotte bryster som "slenges i ansiktet mitt", kun på grunn av usikkerhet og kvinneform-sjalusi. Jeg sliter jo ikke med disse tingene lengre nå, men den gamle "hmmmm" murrer avogtil i bakgrunnen. Så jeg så liksom ikke humoren i det, kun reklame og "in your face" til de kvinnene som ikke har slike flotte former... Håper jeg får frem hva jeg prøver å si? :klø: men uansett, når det gjelder mannfolk: de gode gutta pleier å dukke opp når en slutter å lete!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. november 2006 #60 Del Skrevet 26. november 2006 Aline, på samme måte som du kan misforstå NinaKanin kan andre misforstå Glam. ← ja, delvis derfor jeg skrev det også. men synes likevel ikke første innlegget til ninakanin var bra formulert, faktisk kunne det såret veldig lett, det er liksom ikke alle tanker man trenger å si, synes jeg, men der også er vi forskjellige. og klart man kan oppfatte folk forskjellig, men akkurat der er det jeg dette av, hvorfor ikke bli kjent med vedkommende før man mener noe om dem? (snakker nå IKKE generellt om ninakanins uttalelse) Dersom man ser det man ser og tenker sitt, hvorfor kjøre på og være sikker på at førsteinntrykket er sannheten, fremfor å faktisk bli kjent med vedkommende og se om det stemmer eller ikke? og det er vel der problemet ligger også, at man ikke blir gitt sjansen til å vise hvem man er fordi man ser ut som man gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå