Tvilling76 Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Vi venter nr 2 og ønsker å forberede jr på 2 år mest mulig til den store endringen det er å få søsken. Finnes det noen gode bøker å anbefale som vi kan lese sammen med han?
Holly Hobbie Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 "Jeg vil ogsaa ha et soesken" av Astrid Lindgren.
Laban75 Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Vi har en kjempefin bok som heter "I magen bor en baby" av Thomas Svensson. Den handler om nurket som bor i magen. Vår datter var 2 år da vi leste denne og den fenget veldig.
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Vi har en kjempefin bok som heter "I magen bor en baby" av Thomas Svensson. Den handler om nurket som bor i magen. Vår datter var 2 år da vi leste denne og den fenget veldig. ← Denne skulle jeg også anbefale. Den er fantastisk!! Min datter var tre da jeg gikk gravid med lillebroren, og hun husker fremdeles Nurket som seilte på en brødskivebåt
Leanne Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 Vi har en kjempefin bok som heter "I magen bor en baby" av Thomas Svensson. Den handler om nurket som bor i magen. Vår datter var 2 år da vi leste denne og den fenget veldig. ← Den har jeg også bestilt til datteren min på 2, har ikke fått den enda men det er godt å høre at den falt i smak hos flere Gleder meg til boken kommer jeg
Gjest Dingo Skrevet 25. november 2006 #6 Skrevet 25. november 2006 "Emma får en lillebror" av Gunilla Wolde=) Jeg elsker bøkene om Emma og Thomas, husker dem fra min egen barndom, og de tar opp mange aktuelle temaer, som f.eks. barnehagestart, sykdom, tannlegebesøk, rydding. Ja alle slags hverdagslige temaer.
Tvilling76 Skrevet 27. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2006 Flott! Tusen takk for gode tips! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå