Gå til innhold

-----


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg synes at selv om det du beskriver høres veldig fint ut, er man ikke kjærester så lenge man ikke er enige om det. Og så lenge den ene ser på seg som "ikke kjæreste", føles vel ikke forholdet trygt og stabilt? Jeg har også vært i den situasjonen at jeg på mange måter følte at jeg hadde møtt en sjelevenn og "drømmepartner" (hehe, ble riktignok mer nyansert etter hvert), mens han var mer bevisst på at vi ikke var kjærester. Selv om han ga mye, var oppmerksom osv følte han jo faktisk ikke særlig forpliktelse ovenfor meg - og det endte som det måtte... Et kjæresteforhold er etter mitt syn et forhold som man ikke (forut)ser slutten på, og hvor man har endel forpliktelser, nok til at forholdet føles stabilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...fordi jeg ikke kan "flyte" rundt i en evighet og ikke vite hva jeg egentlig har. Jeg trenger rammer i mitt forhold. I mitt liv. That`s why. :)

Go with the flow!

Vi er nok litt motsetninger her, jeg hater å definere noe som kjæresteforhold (pga barnslig frykt for å binde meg). Jeg liker meg best uten rammer, men kanskje det er derfor alle "forholdene" mine går til helvete :ler:

MEN når han har sagt han vil være trofast, når dere gjør alt slags kjæresteting etc.. hva er det som mangler? at han fysisk ytrer setningen "nå er vi kjærester"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...