Cid Skrevet 30. oktober #230241 Skrevet 30. oktober Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): LIGG UNNA DEN LITT STORE KNIPSEKUKEN MI! 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. november #230243 Skrevet 2. november Bare tull og tøysetråden til Cid har dette blitt! 1
Cid Skrevet 2. november #230244 Skrevet 2. november Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Bare tull og tøysetråden til Cid har dette blitt! Venter det straff på meg nå fra sjesdemonen Desmond? 2
Cid Skrevet 2. november #230246 Skrevet 2. november Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ja. Hvorfor mot snille uskyldige Cid? 👼 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. november #230247 Skrevet 2. november (endret) Cid skrev (1 time siden): Hvorfor mot snille uskyldige Cid? 👼 Han kjenner jeg faktisk ikke. 100% snill og uskyldig finnes ikke. Endret 2. november av Hoppetaujenta 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november #230248 Skrevet 2. november Vi ønsker Ordet og alle sammen en finsøndag.👨🦰👩🦰 1
Cid Skrevet 2. november #230249 Skrevet 2. november Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Han kjenner jeg faktisk ikke. 100% snill og uskyldig finnes ikke. Jo. 1
Cid Skrevet 2. november #230251 Skrevet 2. november Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke sett ham. Jeg er her 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. november #230252 Skrevet 2. november Cid skrev (1 minutt siden): Ser bare den der jeg. 1
Cid Skrevet 2. november #230253 Skrevet 2. november Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ser bare den der jeg. Da virker synet ditt 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november #230256 Skrevet 2. november Vi ønsker Ordet og alle sammen en finsøndagskveld.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 3. november #230257 Skrevet 3. november Mandags morgen og jeg har sovet dårlig. Er ikke helt i form. God mandag til dere uansett. 1
Sola de Skrevet 3. november #230258 Skrevet 3. november God bedring tante Hoppe I dag/ natt har jeg vært hos onkel Cid en tur. Han har laget vårruller og de har jeg spist opp alle sammen. Nam nam. - Lille Ordet aldri mett. 2
Cid Skrevet 3. november #230259 Skrevet 3. november Sola de skrev (10 minutter siden): God bedring tante Hoppe I dag/ natt har jeg vært hos onkel Cid en tur. Han har laget vårruller og de har jeg spist opp alle sammen. Nam nam. - Lille Ordet aldri mett. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå