Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #230301 Skrevet 21 timer siden Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdag.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 19 timer siden #230302 Skrevet 19 timer siden Vi takker og sier at Hoppe er eierinnen av meg...Ordet. 1
Cid Skrevet 18 timer siden #230303 Skrevet 18 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Det kan stemme. Hurra! Var alle dyrene våkne når jeg skrev det? 1
Hoppetaujenta Skrevet 18 timer siden #230304 Skrevet 18 timer siden Nesten alle. Noen har jaget mye for de var ivrigst og må hvile litt ekstra innimellom, men de kommer sterkt tilbake. 1
Cid Skrevet 17 timer siden #230305 Skrevet 17 timer siden Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Nesten alle. Noen har jaget mye for de var ivrigst og må hvile litt ekstra innimellom, men de kommer sterkt tilbake. Jaget hvem? 1
Hoppetaujenta Skrevet 17 timer siden #230306 Skrevet 17 timer siden De fikk ferten av deg så klart. Du hopper rundt her og er alle steder, snekkerbua inkludert, men du er så rask at de fikk ikke tak i deg. . .så dette blir et festmåltid denne helga knurrer de forventningsfullt. 1
Cid Skrevet 17 timer siden #230307 Skrevet 17 timer siden Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): De fikk ferten av deg så klart. Du hopper rundt her og er alle steder, snekkerbua inkludert, men du er så rask at de fikk ikke tak i deg. . .så dette blir et festmåltid denne helga knurrer de forventningsfullt. 🛖🔐 1
Cid Skrevet 16 timer siden #230309 Skrevet 16 timer siden Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): 🐯 👿 🆘 2
Cid Skrevet 16 timer siden #230311 Skrevet 16 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): ABBA O: 1
Hoppetaujenta Skrevet 16 timer siden #230312 Skrevet 16 timer siden (endret) Kjempegruppe med mange fine hits! Endret 16 timer siden av Hoppetaujenta 1
Cid Skrevet 16 timer siden #230313 Skrevet 16 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Kjempegruppe med mange fine hits! Og Bieber? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #230314 Skrevet 16 timer siden Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdagskveld.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 16 timer siden #230315 Skrevet 16 timer siden Cid skrev (8 minutter siden): Og Bieber? Liker han ikke. Ungdomspop. Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdagskveld.👨🦰👩🦰 Takker, for nå kommer faktisk kvelden og det koser jeg meg med. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #230316 Skrevet 16 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Liker han ikke. Ungdomspop. Takker, for nå kommer faktisk kvelden og det koser jeg meg med. 1
Hoppetaujenta Skrevet 16 timer siden #230317 Skrevet 16 timer siden God torsdagskveld til de nyvåknede søte også. 1
Cid Skrevet 16 timer siden #230318 Skrevet 16 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Liker han ikke. Ungdomspop. Takker, for nå kommer faktisk kvelden og det koser jeg meg med. Du datet jo han en gang. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #230319 Skrevet 16 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): God torsdagskveld til de nyvåknede søte også. Tusen Takk, vi håper at du og Ordet og alle sammen her har en fin og god torsdagskveld. 1
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #230320 Skrevet 15 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Du datet jo han en gang. Han er et barn i mine øyne. Forvirret verdensstjerne som ikke klarer å bli en skikkelig voksen kar. Stakkars. Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, vi håper at du og Ordet og alle sammen her har en fin og god torsdagskveld. Jo, jeg og Ordet har det i alle fall bra...for vi vil kjøpe lakseskiver i morgen og ha nystekt rett i kroppen. Vi har sug. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå