Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Det er en privatsak hos ganske mange mennesker av det voksne slaget og temaet diskuteres ikke. 

Liker Anton å diskutere sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (1 minutt siden):

Liker Anton å diskutere sånt?

Nei. Han syns at den som må snakke om det hele tiden OG blande inn ham også...burde begynne i barnehagen en gang til. Skulle jeg hilse og si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Nei. Han syns at den som må snakke om det hele tiden OG blande inn ham også...burde begynne i barnehagen en gang til. Skulle jeg hilse og si. 

Er han olm nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser at det tulles og tøyses fælt her inne nå.😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdag.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overføres hjerteavdelingen nå.  Hjerteoperasjon imorgen.. en og en halv times operasjon.. sånn kan det gå .tar det ihvertfall før et infarkt kommer..som legen sa forleden , slik situasjonen er kan du få infarkt når som helst..nå har hjertespesialistene ikke vært i tvil.. lykkes det så går det bra med blodfortynnende middel , hvis ikke får dere kose dere på KG videre , uten meg . 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (3 timer siden):

Overføres hjerteavdelingen nå.  Hjerteoperasjon imorgen.. en og en halv times operasjon.. sånn kan det gå .tar det ihvertfall før et infarkt kommer..som legen sa forleden , slik situasjonen er kan du få infarkt når som helst..nå har hjertespesialistene ikke vært i tvil.. lykkes det så går det bra med blodfortynnende middel , hvis ikke får dere kose dere på KG videre , uten meg . 

Vi sender våre tanker og våre klemmer til deg @Baktus2024:hjerte::hjerte::klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker Ordet og alle sammen en Godonsdagskveld.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ønsker Ordet og alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdagskveld.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ciaran og Ciara skrev (På 4.12.2024 den 18.22):

Vi sender våre tanker og våre klemmer til deg @Baktus2024:hjerte::hjerte::klem3::klem3:

Takk , ute igjen imorgen formiddag  ♥️altså om 9 timer , gikk bra , blodtrykksmedisiner , blodfortynnende og kolesterol tabletter...noe av cocktailen..  men så er jeg klar for fotoåret 2024-25..🤠

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (18 minutter siden):

Takk , ute igjen imorgen formiddag  ♥️altså om 9 timer , gikk bra , blodtrykksmedisiner , blodfortynnende og kolesterol tabletter...noe av cocktailen..  men så er jeg klar for fotoåret 2024-25..🤠

Vi ønsker deg Godbedring @Baktus2024:hjerte::hjerte::klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...