OppNed Skrevet 4. februar 2003 #21 Del Skrevet 4. februar 2003 [color=yellow]Gratulerer med dagen, søte Thea! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 4. februar 2003 #22 Del Skrevet 4. februar 2003 Ordentlig amatørhilsen, men tanken var god maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 5. februar 2003 #23 Del Skrevet 5. februar 2003 Hi hi, jepp Maiken. Skal ikke krangle med deg der :blunke: Tusen takk alle sammen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 5. februar 2003 #24 Del Skrevet 5. februar 2003 JEG kom sent jeg... (som vanlig....) MEN, GRATULERER MED DAGEN SOM VAR THEA! Klem, Kevin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 5. februar 2003 #25 Del Skrevet 5. februar 2003 JEG kom sent jeg... (som vanlig....) Jaaaaaa, Kevin. Du er jo ikke kjent for å være noen one minute guy du da Takk for hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 5. februar 2003 #26 Del Skrevet 5. februar 2003 Ehhhh....? Tror ikke jeg har sovet forbi et øyeblikk av deg og sykepleieruniformen som jeg vet om... Har du brukt meg mens jeg sov??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 6. februar 2003 #27 Del Skrevet 6. februar 2003 U knooooooow miiiiiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 8. februar 2003 #28 Del Skrevet 8. februar 2003 På etterskudd, Thea vennen. Jeg har vært bortreist en uke - men gratulasjonene er like hjertlige for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 8. februar 2003 #29 Del Skrevet 8. februar 2003 Tuuuuuuusen takk for det Tusenfryd, like kos uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 9. februar 2003 #30 Del Skrevet 9. februar 2003 :oops: Hvordan kunne jeg unngå å se denne tråden her? :oops: Kjempesent; men her er min Happy birthday! Gratulerer så mye med overstått bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 9. februar 2003 #31 Del Skrevet 9. februar 2003 :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2003 #32 Del Skrevet 10. februar 2003 Litt sent ute men: GRATULERER MED DAGEN som var!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå