Andrea Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 ødelegger jeg noe hvis jeg spyler vann igjennom den og tørker den med hårføner etterpå?
Gjest Yoghurt Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Når jeg har sett folk rense saksofoner har det skjedd ved hjelp av en slags gigantisk piperenser, hehe, har ikke peiling på om det du forselår er en god eller dårlig ide men det er nå slig jeg har sett folk gjøre det..
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 ødelegger jeg noe hvis jeg spyler vann igjennom den og tørker den med hårføner etterpå? ← Ja, da ødelegger du instrumentet. Instrumentet skal rengjøres med tørkefiller og pusseskinn kjøpt i musikkforretning spesiellaget for saksofon. Jeg trodde kanskje noen hadde fortalt deg dette i det du fikk instrumentet? Det høres ikke ut som om du kan så veldig mye om hvordan man bevarer og vedlikeholder ting...
Gjest Bøllefrøet Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Litt sånn OT: Du har vel ikke brukt den til det samme som hun på Seksualitet-forumet har vel?
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 hvordan i all verden kom du på at du kunne gjøre det på denne måten ? tenker at du kan jo umulig være i et miljø med andre treblåsspillere....nei! du kan ikke føne saksofonenen din. NEI!
Gjest Trude Trompet Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Litt sånn OT: Du har vel ikke brukt den til det samme som hun på Seksualitet-forumet har vel? ← Unnskyld?
Andrea Skrevet 19. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2006 joda, jeg fikk med meg pusseskinn og det der, men jeg synes den lukter så "spesielt" etter en spilleøkt. Dessuten synes jeg ikke at jeg "får med meg alt" når jeg tørker den med disse klutene etterpå. Men, ok, da er det ikke mer man kan gjøre Takk for svar
Andrea Skrevet 19. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2006 MissA, hehe, nå har jeg lest det innleget på seksualitet som du sikter til Nei, det er ikke det jeg har prøvd på.
Champagnepiken Skrevet 19. november 2006 #9 Skrevet 19. november 2006 Bare sånn for å utdype litt videre: Bruker du vann på sax-en din, kan det ødelegge putene og korken som tetter hull etc. Så det vil du virkelig ikke.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 19. november 2006 #10 Skrevet 19. november 2006 MissA, hehe, nå har jeg lest det innleget på seksualitet som du sikter til Nei, det er ikke det jeg har prøvd på. ← Hehe Det er da enda godt
Gjest gjesta Skrevet 19. november 2006 #11 Skrevet 19. november 2006 , men jeg synes den lukter så "spesielt" etter en spilleøkt. ← Ja det gjør alle instrumenter.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #12 Skrevet 19. november 2006 joda, jeg fikk med meg pusseskinn og det der, men jeg synes den lukter så "spesielt" etter en spilleøkt. Dessuten synes jeg ikke at jeg "får med meg alt" når jeg tørker den med disse klutene etterpå. Men, ok, da er det ikke mer man kan gjøre Takk for svar ← Jeg synes innlegget ditt høres svært merkelig ut. Det at du ikke aner hvordan du skal tørke gjennom instrumentet med pussefille, noe som er et must for alle som spiller, og stiller spørsmål om du kan bruke en hårføner. Da er du enten her for å bølle maks, og er i sammensvergelse med trompet-avataren, eller så er du bare low. Uansett: er du her for å bølle bues du ganske kjapt ut igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå