Gå til innhold

Ømme brystvorter og vond korsrygg


Gjest Gjest_håpefull_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_håpefull_*

Hei folkens, jeg har ikke somlet meg til å ta en test enda, og dessuten kan jeg ikke ta den før til mandag - som er like før forventet mens.

Nå har det seg sånn at jeg de siste dagene har fått ekstremt såre og ømme brystvorter - altså ikke hele brystet. Det gjør ganske vondt og minner ikke om noe annet jeg har hatt før i fbm mens eller eggløsning.

I tillegg har jeg i to hele uker hatt sinnsyke smerter i korsrygg. Dette går ikke vekk til tross for smertestillende og massasje... :-( Heller ikke vanlig hs meg i fmb mens og slikt.

På toppen av alt er jeg kvalm hver eneste dag - sånn ca fra midt på dagen av og utover. Har skikkelig "airhead" om dere skjønner, litt sånn lett i toppen og fort svimmel.

Kan det vær gravditet? Jeg tenker at det kanskje ikke er det, siden de aller fleste får vel hele ømme bryst, ikke bare knoppen...Og kvalmen bærer ikke preg av oppast, bare brekninger....og ryggen...? hm, ja, den er mer usikker - men så er vel heller ikke det et symptm å graviditet??

Håper noen kan svare meg her! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dallandra

Jeg ville utvilsomt tenkt i de baner ja... Jeg kjenner flere som har hatt "vondt i ryggen" som første symptom på graviditet, jeg selv var aldri mer enn småkvalm og "uggen" (var ikke i nærheten av å kaste opp), og jeg mener også å erindre at jeg ikke klarte å gå med enkelte bher og topper fordi brystvortene var vonde.

Lykke til, håper testen blir positiv. Og, - kan ikke du fortelle i denne tråden om den blir det eller ikke da, du vet, det er jo ingen her som er nysgjerrige... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...