Gå til innhold

heisann


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

var til gynekolog i går,og fikk bekreftet at eg ikke kunne få barn på normal måte :forvirret: mannen min har dårlig sædkvalitet og eg har pcos..so da blir det prøverør..eg sku egentlig inn for og sjekke om eg hadde cyste på eggstokken for det hadde eg for en mnd siden,men den var heldigvis borte.provera kur tok knekken på den..so nå må eg knaske på p piller fram til eg skal stå på venteliste på sjukehuset om prøverør..gynekologen anbefalte meg til og gå på p piller fram til prøverør for og få mensen hver mnd osv..so eg og sambueren min skal bli prøvere om 1 1/2 år..litt kjekt og ha noe og se fram til :) eg har jo en skjønn liten tulle på snart 4 år,so eg skal ikke klage men hadde jo vert kjekt om ho hadde fått søsken og da ;) eg er lærling nå som omsorgsarbeider so det er greit og bli ferdig med utdanninga mi først.. :) er det flere her som har pcos og har lyst og dele erfaringer?hadde vert kjekt og bli kjent med andre og som er i samme situsajon som meg selv :) hade ein fortsatt fin da alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...