Gjest dalieo Skrevet 1. desember 2009 #1621 Del Skrevet 1. desember 2009 Lurer også på hva du vant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #1622 Del Skrevet 2. desember 2009 hemmelig Neida Christabelle har en fin hud- og sminkeblogg som hun har startet og hadde en konkurranse hvor man kunne vinne gavekort i valgfri nettbutikk Så jeg er superhappy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 2. desember 2009 #1623 Del Skrevet 2. desember 2009 H eldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 2. desember 2009 #1624 Del Skrevet 2. desember 2009 hemmelig Neida Christabelle har en fin hud- og sminkeblogg som hun har startet og hadde en konkurranse hvor man kunne vinne gavekort i valgfri nettbutikk Så jeg er superhappy! Hehe, du må sjekke mailen din, Mischa :) (Men jeg har byttet nick altså). Hehe .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 3. desember 2009 #1625 Del Skrevet 3. desember 2009 Innom for en liten oppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 3. desember 2009 #1626 Del Skrevet 3. desember 2009 Nå kjøper jeg snart gavekort på 'Tutta's Blondeduker AS' hvis du ikke klarer å bestemme deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #1627 Del Skrevet 7. desember 2009 Nå kjøper jeg snart gavekort på 'Tutta's Blondeduker AS' hvis du ikke klarer å bestemme deg Sendte deg nettopp en mail! Har vært i London Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 7. desember 2009 #1628 Del Skrevet 7. desember 2009 Ooh, var det kjekt!? Fortell hva du har kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. desember 2009 #1629 Del Skrevet 7. desember 2009 du mååå fortelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #1630 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) London var som vanlig helt fantastisk! Jeg bare elsker stemningen der! Alle handlegatene var pyntet med julepynt, og selvfølgelig varehusene og butikkene også.. det er aldri slitsomt og tacky som det ofte er i enkelte butikker i Norge, men smakfull rolig julemusikk og lekker pynt. Var både på Oxford Street, Regent Street, Bond street, Carnaby og Westfield shopping center. I tillegg til varehusene Selfridges, Liberty, Fortnum & Mason, Debenhams, House of Fraser, John Lewis, Harrods.. Særlig Liberty og Selfridges er mine favoritter! Føler ikke jeg har handlet noe helt wow denne gangen, burde sikkert kjøpt én større og dyrere ting, men jeg hadde ikke planlagt noe.. men handlet dette (kanskje kommer bilder senere) * Lily Flame duftlys - mine favoritter! Kjøpte ikke så mange denne gangen, har en del fra før som jeg ikke har brukt Men det ble 3-4 stk + et par i gave bl.a. Festive Cheer, Dolly Rocker og Silent Night. Skulle egentlig kjøpe VoluSpa men syntes de var ekle (veldig bløt voks som ble klissete og rar og luktet ikke spesielt godt heller) * Rosa strikket pusete cardigan med fine knapper fra Miss Selfridges * Sort cardigan med drapering fra Zara i ullmiks * Diverse notatbøker og stationary fra Paperchase * Jo Malone cologne collection - my only indulgence.. Den var sikkert betraktelig rimeligere på taxfree, men teite meg måtte jo kjøpe den på Selfridges etter å ha ventet en halvtime i kø (masse desperate mannfolk der som skulle blidgjøre damene sine..ikke nok med det men de gavepakker jo alle produkter fra bunnen av så det tok hundre år) * Diverse kjeder og smykker fra Miso, TopShop, River Island og Miss Selfridges. Kall meg bortskjemt, men TopShop sine accessories synes jeg er litt dyre Får mer for pengene på Accessorize! :gjeiper: * Julepynt fra Selfridges, Harrods og House of Fraser. * Undertøy fra Sonia Rykiel kolleksjonen til H&M * Undertøy fra La Senza * Pysjamaser fra Primark * masse blader.. LivingEtc., GoodFood, Elle, MarieClaire, Cosmopolitan, Company. * Julepotpourri fra Fortnum & Mason * Christmas cake og christmas pudding * Øyeskyggene Phloof! og Satin Taupe fra MAC + kjøpte en god del gaver men tør ikke avsløre de her - vet aldri hvem som er inne og snuser Endret 7. desember 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 7. desember 2009 #1631 Del Skrevet 7. desember 2009 Hehe, tar du også bladene i håndbagasjen sånn at ikke kofferten skal veie ti tonn? Høres sånn ut med den bunken der! Synes handlelisten (handletlisten?) så veldig bra ut, jeg! Høres ut som en fin tur! Og signerer på Liberty - det er så fint der! Kan tenke meg det er ekstra herlig med julepynt. *savne London* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #1632 Del Skrevet 8. desember 2009 Ja blader forsøker jeg å kjøpe på flyplassen, ellers har jeg ikke sjans Har skikkelig vondt i skulder og arm etter å ha båret en altfor tung håndbagasje + pose med blader Og da begrenset jeg meg i kiosken, skulle nemlig egentlig hatt enda flere blader :gjeiper: Kom på at jeg også kjøpte to treningstightser fra Nike + en treningstopp, neglelakker og øyeskygge fra Barry M. Pluss te og kaker fra Fortnum & Mason Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 8. desember 2009 #1633 Del Skrevet 8. desember 2009 Enig med *Joyce*! Men jeg stemmer for at du legger ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #1634 Del Skrevet 16. desember 2009 Ja jeg burde lagt ut bilder, men leiligheten er så kaotisk. Får se om det kjem etter kvart! Går stort sett mest i julehandel om dagen. Har igjen én gave! Men regner med at den blir litt vanskelig også da Må dessuten sikkert hjelpe søsteren min med alle hennes gaver når jeg er ferdig med mine, hun er alltid sent ute og har full panikk Ellers har jeg handlet litt småting til meg selv.. blir alltid sånn Kjøpte tre armbånd fra Bianco. To blanke sølvfargede og et gullfarget. Det ene sølvfargede er medium bredt og har noen få glitrende stener, det andre i sølv og det i gull er smalere og er dekorert med litt flere glitrende stener. Føler alltid jeg mangler noen helt basic, pene, men enkle armbånd så derfor gikk jeg for disse. I tillegg har det blitt en JUL-lysestake, finner ikke bilde men den ligner litt på denne og denne, men min er hvit. Ville egentlig ha en hvor det stod XMAS, men det har jeg ikke fått tak i.. Har kjøpt duftlys fra Sia, røde som lukter jul og en hvit løper med sølvtråder fra Princess.. på salg.. Har også kjøpt to store Yankee Candle duftlys på krukker, et medium i Jack Frost og et stort i Christmas Eve. Vi hentet spisebordet og stolene på Bolia forrige uke, skjønner ikke helt hva vi tenkte med når vi troppet opp uten henger! Det var de mest gigantiske eskene jeg har sett, et under at ingenting gikk i stykker på veien. Vi fikk jo ikke lukket bagasjeluken og jeg satt nærmest klappet sammen i to foran i setet. På oppussingsfronten har det stagnert litt, vi grunnet veggene og ser at det er noen ujevnheter her og der, men ikke fått gjort noe med de. Gruer meg til nok en runde med sliping og sparkling! I walk-in closet'e har vi revet opp det gamle gulvet og brukt avrettningsmasse slik at vi har fått et jevnt underlag (boden var bygd opp, vi vet ikke hvorfor, men under lå et gammelt ujevnt murgulv som vi nå har fått ganske jevnt og fint) Nå må jeg bare få bestemt tapet! Guuud så vanskelig det skal være! Står mellom noen få stykker nå, men de er til gjengjeld heeelt ulike. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #1635 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Endelig tilbake Har vært vanskelig å få tid til shoppingdagboken i julestria, men nå er det verste over! Fikk såå mange fine gaver i går; * Burberry skjerf * Kartell Bourgie lampe * Topp fra Oasis * Søtt "statement" kjede fra Accessorize * Logitech radiosystem (dårlig forklaring, men den synkroniseres med all digital musikk man eier i tillegg til hundrevis av nettradiostasjoner og de vanlige + mye mer * Zelda Spirit Tracks til Nintendo DS * Sebastian sjampo, balsam og hårmaske * Galaxy fat fra Hadeland glassverk * Vaffeljern * Cava * Sjokolade * Penger * Nye håndklær * Unni Lindells nyeste * Boken "Øya" * EvaSolo karaffel * Benefit Celebutante sminkesett * Maribowl Marimekko skål * Stettfat og muffins hjerteformer i silikon * Tupperware stæsj Godt mulig jeg har glemt noe nå Fikk veeeeldig mye fint!! Kjempefornøyd! Endret 25. desember 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 25. desember 2009 #1636 Del Skrevet 25. desember 2009 Så mye fint du har fått! Det radiosystem-greia hørtes skikkelig genial ut! Bra du er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #1637 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) For ordens skyld, dette ga jeg (så glad for at jeg lagde liste over hva jeg ga i fjor, for jeg holdt på å kjøpe akkurat det samme til folk i år ) Mamma: Øredobber fra Zuzanna G Hennie Interior Aromatherapy Associates bath oils Mavala Nail polish trio 30 Rock sesong 1 Big Love sesong 1 Guerlain Midnight Star Pappa: Polar pulsklokke State of Africa (bok) Norah Jones "The Fall" Til begge: Esperanza Spalding Christmas cake fra Fortnum & Mason Diverse sjokolade og kake fra Liberty Savon de Marseille Håndsåpe Til samboer: XBOX 360 Elite American Crew hårpaste Sagaform Tortillavarmer Englespill Burberry London parfymesett Søster: Philosophy Bake Shoppe Urban Decay Book of Shadows II Stila Ultamate gavesett Perlekjede med sorte stoffblomster fra TopShop Diverse duftlys fra LilyFlame, JellyBelly.. Gossip Girl sesong 1 og 2 Til søste og mamma: Liten gavepakke fra Lush med badeprodukter Venninne E: (har ikke fått pakken sin, så venter litt med den) Venninne M: Cappucinokopper i stativ Redken Fresh Curls gavepakke Venninne I: Gavesett med Dermalogicaprodukter Mormor: Snøkuler og cognackuler Endret 25. desember 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 25. desember 2009 #1638 Del Skrevet 25. desember 2009 Så snill du er da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 25. desember 2009 #1639 Del Skrevet 25. desember 2009 Oi, flotte gaver du både har fått og gitt! Veldig greit med sånne lister, det har jeg også, dog bare lokalt på maskinen min. Går fort i surr ellers... Fortsatt god jul til deg og dine, håper romjulen blir rolig og fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #1640 Del Skrevet 25. desember 2009 Kunne nok hatt den lokalt ja Men jeg følte ikke at jeg har delt så mye av det jeg har handlet i det siste, så det ble en delt shoppingoversikt og julegaver Nå er det bare å sette i gang med normal shopping igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå